Skocz do zawartości

Wyciek płynu chłodzącego


Gość pagfym

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

W mojej astrze h 1.4 jest wyciek płynu chłodzącego z pod obudowy filtra oleju. Mechanicy wymieniali 2 razy uszczelki od tej obudowy filtra oleju, potem wymienili zawór EGR a jak dalej ciekło to stwierdzili że trzeba rwac głowice. Czy miał juz ktoś kiedys taki problem? Czy naprawde jest aż tak trudno uszczelnic te obudowe filtra oleju? Bardzo dziekuje za rady i pozdrawiam :)

Edytowane przez pagfym

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spod. Uszczelnienie wymiennika ciepła nie jest trudne, trudne jest dostanie do niego bo trzeba odkręcać kolektor wydechowy. Sam wymiennik ciepła to niecałe 10 uszczelek, komplet GM kosztuje w granicach 200zł, ja wymieniałem na febi za około 130zł. Dobrze oczyścić powierzchnie i odtłuścić i nie ma prawa ciec, jak ja oganąłem to na kostce na podwórku przy użyciu gąbki do garów i break cleanera w puszcze to i mechanicy zawodowcy powinni dać se rade ;) może nie wymienili oringów na wejściu/wyjściu cieczy chłodzącej, tam są 2 rurki które się wkłada w termostat oraz pompe wody, mają swoje okrągłe oringi. Najlepiej to byłoby to wszystko wytrzeć do sucha, odpalić silnik i patrzeć skąd dokładnie się sączy, możliwości może być wiele. może sam wymiennik ciepła jest pęknięty, możę oring się podwinął jak na sucho montowali, a może cieknie z UPG ;p 

https://allegro.pl/oferta/uszczelki-chlodniczki-oleju-opel-1-6-1-8-10617547982

 

Edytowane przez mateusz101195

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, pagfym napisał:

W mojej astrze h 1.4

Jaki silnik 1.4 

Były dwa

 

Jakiej firmy te uszczelki były?

Jak jakieś badziewie to nie ma się co dziwić.

Drugie pytanie to po co wymieniali EGR skoro cieknie z filtra.

A ogólnie to trzeba splanować papieerm ściernym na klocku płaszczyznę i powinno się dać uszczelnić

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, adam1954 napisał:

Jaki silnik 1.4 

Były dwa

 

Jakiej firmy te uszczelki były?

Jak jakieś badziewie to nie ma się co dziwić.

Drugie pytanie to po co wymieniali EGR skoro cieknie z filtra.

A ogólnie to trzeba splanować papieerm ściernym na klocku płaszczyznę i powinno się dać uszczelnić

Z14XEP

Uszczelki wsadzili takie:

-ELRING 476.810 Uszczelka, obudowa filtra oleju
-Uszczelka zaworu EGR HANS PRIES 207 314
Nie wiem czy to badziew bo sie nie znam.
 
Po co wymienili EGR? nie wiem ale to nie pomoglo, szczerze to po blednej diagnozie watpie czy rwanie glowicy by pomoglo ;)
 
Edytowane przez pagfym

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem skąd u Ciebie cieknie więc niestety zostaje zmienić innego mechanika.

Nie jest łatwo splanować powierzchnie stykowe ale się da.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności