Gość pagfym Opublikowano 19 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2022 (edytowane) Witam, W mojej astrze h 1.4 jest wyciek płynu chłodzącego z pod obudowy filtra oleju. Mechanicy wymieniali 2 razy uszczelki od tej obudowy filtra oleju, potem wymienili zawór EGR a jak dalej ciekło to stwierdzili że trzeba rwac głowice. Czy miał juz ktoś kiedys taki problem? Czy naprawde jest aż tak trudno uszczelnic te obudowe filtra oleju? Bardzo dziekuje za rady i pozdrawiam Edytowane 19 Maja 2022 przez pagfym   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz101195 Opublikowano 19 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2022 (edytowane) Spod. Uszczelnienie wymiennika ciepła nie jest trudne, trudne jest dostanie do niego bo trzeba odkręcać kolektor wydechowy. Sam wymiennik ciepła to niecałe 10 uszczelek, komplet GM kosztuje w granicach 200zł, ja wymieniałem na febi za około 130zł. Dobrze oczyścić powierzchnie i odtłuścić i nie ma prawa ciec, jak ja oganąłem to na kostce na podwórku przy użyciu gąbki do garów i break cleanera w puszcze to i mechanicy zawodowcy powinni dać se rade może nie wymienili oringów na wejściu/wyjściu cieczy chłodzącej, tam są 2 rurki które się wkłada w termostat oraz pompe wody, mają swoje okrągłe oringi. Najlepiej to byłoby to wszystko wytrzeć do sucha, odpalić silnik i patrzeć skąd dokładnie się sączy, możliwości może być wiele. może sam wymiennik ciepła jest pęknięty, możę oring się podwinął jak na sucho montowali, a może cieknie z UPG https://allegro.pl/oferta/uszczelki-chlodniczki-oleju-opel-1-6-1-8-10617547982 Edytowane 19 Maja 2022 przez mateusz101195   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 19 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2022 5 godzin temu, pagfym napisał: W mojej astrze h 1.4 Jaki silnik 1.4 Były dwa Jakiej firmy te uszczelki były? Jak jakieś badziewie to nie ma się co dziwić. Drugie pytanie to po co wymieniali EGR skoro cieknie z filtra. A ogólnie to trzeba splanować papieerm ściernym na klocku płaszczyznę i powinno się dać uszczelnić   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pagfym Opublikowano 19 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2022 (edytowane) 3 godziny temu, adam1954 napisał: Jaki silnik 1.4 Były dwa Jakiej firmy te uszczelki były? Jak jakieś badziewie to nie ma się co dziwić. Drugie pytanie to po co wymieniali EGR skoro cieknie z filtra. A ogólnie to trzeba splanować papieerm ściernym na klocku płaszczyznę i powinno się dać uszczelnić Z14XEP Uszczelki wsadzili takie: -ELRING 476.810 Uszczelka, obudowa filtra oleju -Uszczelka zaworu EGR HANS PRIES 207 314 Nie wiem czy to badziew bo sie nie znam. Po co wymienili EGR? nie wiem ale to nie pomoglo, szczerze to po blednej diagnozie watpie czy rwanie glowicy by pomoglo Edytowane 19 Maja 2022 przez pagfym   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 20 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2022 Nie wiem skąd u Ciebie cieknie więc niestety zostaje zmienić innego mechanika. Nie jest łatwo splanować powierzchnie stykowe ale się da.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.