Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Witam. Jestem świezym posiadaczem astry G 1.6 8V po 120 kkm która jeżdzona była na gazie. Poprzedni wlaściciel przed sprzedaża zdemontował instalację. Po kupnie dopiero - niestety - ( w komisie) okazało sie ze jest uszkodzona UPG. Naprawa kosztowała mnie 1000 zł. Auto zuzywa nadal po naprawie dużo oleju (ok 0.7/1000), jest zalana syntetykiem. Mam pytanie czy eksploatacja na gazie mogła wpłynąc na stan tego silnika? Z tego co słyszałem to Z16SE są b. trwałe. Proszę o sugestię co dalej robić: 1. Zmienic olej na pólsyntetyk? 2. Pierścienie do wymiany? Z góry dzieki za wszystkie rady.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Hmm, najpierw zaobserwuj, kiedy kopci na niebiesko z wydechu, czy przy dodawaniu gazu, czy przy odpuszczeniu. Napisz i pomyslimy. Szkoda jeszcze olej zmieniać.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Kopcił na biało przed wymianą UPG. teraz jest czysto   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Witaj. Przede wszystkim sprawdź kompresję. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 A wszyscy mechanicy mi mówią że badaniem kompresji nic się nie stwierdzi.Moze byc dobra pomimo zapieczonych pierścieni zgarniających   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Zmień mechaników - teoretyków Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość guma70 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Zalecany olej do twojego motoru to półsyntetyk z uwagi na rodzaj zastosowanych uszczelek w silniku. Syntetyk powoduje w dłuższej eksploatacji rozszczelnienie tego typu silnika, natomiast domieszka oleju mineralnego w półsyntetyku powoduje pęcznienie uszczelek i zapobiega wyciekom. W nowszych silnikach zastosowane są innego rodzaju uszczelnienia np.Isuzu stosuje coś w rodzaju silikonu natryskiwanego komputerowo przed montażem. tokis może ma trochę więcej na budziku?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.