Skocz do zawartości

lpg nie dziala


Gość Daniel GSi

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Daniel GSi

Witam, posiadam corse b z 96 roku 1.6 16v GSi , instalacja sekwencyjna gazu. Mialem ostatnio generalny remont silnika po ktorym jezdzilem przez 3000km na benzynce i jak teraz probowalem odpalic gaz to wogole nie dzialal, bylem pewny ze to bezpiecznik (ten co jest podpiety pod kable idace do akumulatora), wiec go wymienilem bo rzeczywiscie byl spalony, gdy odpalilem auto to znowu nie moglem zapodac gazu, zajrzalem pod maske i to samo, czyli znowu sie spalil bezpiecznik, wiec co jest nie tak??? jest sens znowu pchac taki sam jesli ma sie znowu spalic, moze wsadzic o 0,5 mocniejszy??? (wlozony jest 7,5 to moze wsadzic 8.0 ? ) poradzcie co to bo nie mam teraz czasu zeby sie ustawic z gazownikiem bo do nastepnej soboty pracuje i nie moge. Dzieki z gory pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 33
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

no i oczywiscie nie wkladaj wiekszego bezpiecznka,bo byloby to najgorszym posunieciem z Twojej strony.moze nie o 0,5A ale ogolem wiekszego,bo jak wiadomo moze to poskutkowac koniecznoscia uzycia gasnicy :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Daniel GSi

ja takowego(bialego) nawet nie znalazlem, szukalem rano przed wyjazdem do pracy, ale jest tak malo miejsca pod maska ze nic nie znalazlem, w poniedzialek wymieniam klocki hamulcowe to zapytam sie mechanika moze cos poradzi a jak nie to we wtorek mam regulacje gazu wiec beda musieli znalezc przyczyne. Pozdrawiam

 

[ Dodano: Sob Kwi 12, 2008 19:41 ]

instalacja: hmm, dokladnie to wstyd sie przyznac bo nie wiem :D sekwencja zakladana w AG (auto-gaz centrum) ,a ta puszka metalowa pod maska(chyba komp) to jak dobrze pamietam nazywa sie zenit, sory za moja niefachowosc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej instalacji przewody zasilajacy plusowy na akumulatorze czerwony lub czerwono-czarny, masowy czarny , drugi zasilający (tak zwany po kluczyku) czerwony lub czerwono-biały jest podłączony pod wtryskiwacze lub cewke zapłonową.Musisz sprawdzic te wiązki od sterownika gazu do punktów ich podłaczenia pod względem przetarc lub przygnieceń do masy.Druga rzecz też wielce prawdopodobna to uszkodzona cewka na reduktorze(robi zwarcie w momencie przejścia na gaz i pali bezpiecznik).Powodem uszkodzenia cewki może byc zatarty tłoczek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Daniel GSi

Dzisaj zdjalem oslonke silnika(ta z napisem eco tec) i zauwazylem ze miedzy kolektorem ssacym a silnikiem jest przeswit w ktorym sa poprowadzone kabelki od gazu i jeden jest bardzo mocno scisniety miedzy taka mala srubka a kolektorem i nie da sie ruszyc wiec to pewnie bedzie to, tyle ze sam boje s9ie sciagac kolektora wiec ustawilem sie z mechaniorem ma zajrzec i ewentualnie odkrecic kolektor, zobaczymy co z tego bedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności