Skocz do zawartości

Ciężkie odpalanie


Rekomendowane odpowiedzi

Gość GmsMetallica

jpalbow, chodzilo pewnie o to by oczyscic styki tak jak np WD 40 itp wtedy masz pewnosc przeplywu pradu, impulsu

jordan23 zgadza sie http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif :(

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/9605-ci%C4%99%C5%BCkie-odpalanie/page/2/#findComment-273406
Udostępnij na innych stronach

witam

cieżkie odpalanie w tym silniku to sprawa kilku powodów :

- wężyki przelewowe na wtryskach

- trójniki plastikowe do wężyka przelewowego może byc jeden pęknięty

- potem zostaje sprawa obudowy filtra paliwa zanczy uszczelnienie jej poprzez wymiane uszczelek i oringów na rurkach paliwowych

- no i rzecz troszke droższa uszczelniacze na wtryskach

może być jeszcze za słaby akumulator i noi świece powodów jest wiele

walczyłem z tym odpalaniem pare miesiecy i dopiero jak zrobiłem obudowe zaczeło zapalać

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/9605-ci%C4%99%C5%BCkie-odpalanie/page/2/#findComment-273404
Udostępnij na innych stronach

jpalbow, chodzilo pewnie o to by oczyscic styki tak jak np WD 40 itp wtedy masz pewnosc przeplywu pradu, impulsu

jordan23 zgadza sie http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif :(

koledzy a co wu mysleliscie???

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/9605-ci%C4%99%C5%BCkie-odpalanie/page/2/#findComment-273401
Udostępnij na innych stronach

witam

cieżkie odpalanie w tym silniku to sprawa kilku powodów :

- wężyki przelewowe na wtryskach

- trójniki plastikowe do wężyka przelewowego może byc jeden pęknięty

- potem zostaje sprawa obudowy filtra paliwa zanczy uszczelnienie jej poprzez wymiane uszczelek i oringów na rurkach paliwowych

- no i rzecz troszke droższa uszczelniacze na wtryskach

może być jeszcze za słaby akumulator i noi świece powodów jest wiele

walczyłem z tym odpalaniem pare miesiecy i dopiero jak zrobiłem obudowe zaczeło zapalać

pozdrawiam

wszystko to sprawdziłeś i dopiero efekt przyniosła wymiana uszczelek obudowy filtra?

bo kiedyś miałem nawet taki przypadek że zaparkowałem po umyciu auto na podjeżdzie do garażu i wogóle mi nie chciał odpalić ! kręciłem rozrusznikiem i kręciłem i może po ok 5 min odpalił http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/9605-ci%C4%99%C5%BCkie-odpalanie/page/2/#findComment-273389
Udostępnij na innych stronach

wszystko to sprawdziłeś i dopiero efekt przyniosła wymiana uszczelek obudowy filtra?

bo kiedyś miałem nawet taki przypadek że zaparkowałem po umyciu auto na podjeżdzie do garażu i wogóle mi nie chciał odpalić ! kręciłem rozrusznikiem i kręciłem i może po ok 5 min odpalił http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif

Mam pytanko do kolegi "dariopi" czy stałes przodem do góry czy do dołu.

Kiedys czytałem na forum ze ktos stanął na podjezdzie miał mało paliwa i tez nie mógł zapalic - okazało sie ze miał walniete uszczelniacze.

Stad moje pytanie jak stało

pzdr jacek

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/9605-ci%C4%99%C5%BCkie-odpalanie/page/2/#findComment-273338
Udostępnij na innych stronach

Stad moje pytanie jak stało

jpalbow, kol. napisz co boli twój silnik . Bo czy on będzie stał tak czy owak http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/laugh.gif gdy będzie sprawny układ zasilania ,to nie ma tu żadnej różnicy :(

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/9605-ci%C4%99%C5%BCkie-odpalanie/page/2/#findComment-273332
Udostępnij na innych stronach

Stałem przodem do góry, właśnie byłem u znajomych a tu znowu to samo ! kręcę i nic auto troszkę przodem do góry

Wymień przelewy i zatankuj do pełna i będzie ok.To bardzo mały koszt. W porównaniu z pompą!!

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/9605-ci%C4%99%C5%BCkie-odpalanie/page/2/#findComment-273290
Udostępnij na innych stronach

Trochę jestem zielony w sprawach diesla więc co to są przelewy

Dzieki za info jak stało. Ta informacja to tak na przyszłość.

Przelewy to przewody, które znajdują sie przy wtryskiwaczach paliwa - krótkie rurki łączące wtryskiwacze ze sobą. Odprowadzaja nadmiar paliwa spowrotem do baku.

Pozdrawiam Jacek

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/9605-ci%C4%99%C5%BCkie-odpalanie/page/2/#findComment-273266
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności