Skocz do zawartości

Ciężkie odpalanie


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

witam

cieżkie odpalanie w tym silniku to sprawa kilku powodów :

- wężyki przelewowe na wtryskach

- trójniki plastikowe do wężyka przelewowego może byc jeden pęknięty

- potem zostaje sprawa obudowy filtra paliwa zanczy uszczelnienie jej poprzez wymiane uszczelek i oringów na rurkach paliwowych

- no i rzecz troszke droższa uszczelniacze na wtryskach

może być jeszcze za słaby akumulator i noi świece powodów jest wiele

walczyłem z tym odpalaniem pare miesiecy i dopiero jak zrobiłem obudowe zaczeło zapalać

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

cieżkie odpalanie w tym silniku to sprawa kilku powodów :

- wężyki przelewowe na wtryskach

- trójniki plastikowe do wężyka przelewowego może byc jeden pęknięty

- potem zostaje sprawa obudowy filtra paliwa zanczy uszczelnienie jej poprzez wymiane uszczelek i oringów na rurkach paliwowych

- no i rzecz troszke droższa uszczelniacze na wtryskach

może być jeszcze za słaby akumulator i noi świece powodów jest wiele

walczyłem z tym odpalaniem pare miesiecy i dopiero jak zrobiłem obudowe zaczeło zapalać

pozdrawiam

wszystko to sprawdziłeś i dopiero efekt przyniosła wymiana uszczelek obudowy filtra?

bo kiedyś miałem nawet taki przypadek że zaparkowałem po umyciu auto na podjeżdzie do garażu i wogóle mi nie chciał odpalić ! kręciłem rozrusznikiem i kręciłem i może po ok 5 min odpalił http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko to sprawdziłeś i dopiero efekt przyniosła wymiana uszczelek obudowy filtra?

bo kiedyś miałem nawet taki przypadek że zaparkowałem po umyciu auto na podjeżdzie do garażu i wogóle mi nie chciał odpalić ! kręciłem rozrusznikiem i kręciłem i może po ok 5 min odpalił http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif

Mam pytanko do kolegi "dariopi" czy stałes przodem do góry czy do dołu.

Kiedys czytałem na forum ze ktos stanął na podjezdzie miał mało paliwa i tez nie mógł zapalic - okazało sie ze miał walniete uszczelniacze.

Stad moje pytanie jak stało

pzdr jacek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stad moje pytanie jak stało

jpalbow, kol. napisz co boli twój silnik . Bo czy on będzie stał tak czy owak http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/laugh.gif gdy będzie sprawny układ zasilania ,to nie ma tu żadnej różnicy :(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stałem przodem do góry, właśnie byłem u znajomych a tu znowu to samo ! kręcę i nic auto troszkę przodem do góry

Wymień przelewy i zatankuj do pełna i będzie ok.To bardzo mały koszt. W porównaniu z pompą!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę jestem zielony w sprawach diesla więc co to są przelewy

Dzieki za info jak stało. Ta informacja to tak na przyszłość.

Przelewy to przewody, które znajdują sie przy wtryskiwaczach paliwa - krótkie rurki łączące wtryskiwacze ze sobą. Odprowadzaja nadmiar paliwa spowrotem do baku.

Pozdrawiam Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności