Rado-WR Opublikowano 10 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2023 (edytowane) Witam Wszystkich Tak jak w temacie podczas jazdy potrafi zapalić się czerwona kontrolka poduszki, po wyłączeniu zapłonu potrafi zgasnąć i za jakiś czas znów się zapalić. Po podłączeniu pod Opcoma wyświetlają się dwa błędy B 0057 Passenger Pretensioner Circuit Low Resistance oraz B022 Drive Airbag Squib Circuit Low Resistance Porozpinałem wtyczki fotela pasażera i przeczyściłem styki sprayem do styków elektrycznych to samo zrobiłem z wtykiem poduszki kierowcy, błąd skasowałem i myślałem,że będzie po problemie, jednak po tygodniu czasu kontrola znów się zaświeciła podczas jazdy, po podłączeniu Opcom pokazały się te same błędy, czy ktoś miał podobny problem i uporał się z nim, poniżej przesyłam foto z podłączenia airbagów pod opcoma, czy nie uważacie, że rezystancja airbagu kierowcy jest zbyt wysoka? Edytowane 10 Stycznia 2023 przez Rado-WR   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 10 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2023 Sprawdzałeś też w sterowniku airbag pod tunelem ? Dla błędu B0057 sprawdź sobie tak: Odepnij aku, wypnij wtyczkę którą odpinałeś , podłącz aku i sprawdź w parametrach czy rezystancja obwodu napinacza pasażera jest >6 Ohma. Jeżeli nie to jest zwarcie pin 24 i 25 Jeżeli tak to wyłącz zapłon , zmostkuj pin 15 i 16 w poprzedniej wtyczce co podałem ,włącz zapłon i sprawdź w parametrach czy jest < 1 Ohma Jeżeli nie to może być przerwa między pinem 15 pierwszej a pinem 24 drugiej albo między pinem 16 pierwszej a 25 drugiej Albo uszkodzony moduł poduszek   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rado-WR Opublikowano 10 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2023 (edytowane) Samego sterownika nie sprawdzałem, gdzie on dokładnie jest w tunelu środkowym czy bardziej za konsolą gdzieś jak popielniczka? jutro dostanę się do niego i przeczyszczę przewody, sprawdzę ponownie wtyczkę pod siedzeniem tak jak pisałeś. Myślałem już o ewentualnej wymianie napinacza na taki sam, jeśli naprawa wtyczki nie pomoże myślisz, że wymiana modułu poduszek da radę? A co do poduszki kierowcy czy uszkodzona taśma może dawać takie objawy? wszystko inne w kierownicy funkcjonuje, sterownie i klakson działają, w posiadaniu auta jestem już 4 rok i nic takiego wcześniej się nie działo. Edytowane 10 Stycznia 2023 przez Rado-WR   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 11 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2023 Pod nagrzewnicą 18 godzin temu, Rado-WR napisał: w posiadaniu auta jestem już 4 rok i nic takiego wcześniej się nie działo. To może oznaczać padnięty moduł ale najpierw warto pomierzyć   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rado-WR Opublikowano 11 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2023 Wtyczka rozpięta pomiar wykonany odczyt wskazuje 7.3 Ohm, po zmostkowaniu pinu 15 i 16 odczyt wskazuje 0,2 Ohm. Dostałem się również do modułu, wygląda w porządku, rozpiąłem wtyczkę i potraktowałem piny sprayem czyszczący do elektryki.Poniżej foto z odczytów. Co dalej w takiej sytuacji?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 11 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2023 W drugiej wtyczce zmierz ile Ohmów ma pin 5 do masy przy wyłączonym zaplonie. Jeżeli >500 kOhm to jest uszkodzony zapłonnik napinacza lub moduł poduszek.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rado-WR Opublikowano 11 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2023 Zmierzyłem pin 5 o ile to ten co na foto poniżej, ale chyba tak, mam słabą baterię w mierniku i jak na tą chwilę wyszło tak, jutro zrobię jeszcze jeden pomiar i dam znać.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rado-WR Opublikowano 12 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2023 Dzisiaj po zmianie baterii w mierniku i ponownym pomiarze wyszło 0.00 kOhm czy jest to możliwe czy mogę robić coś nie tak?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 12 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2023 Chodziło o wtyczkę drugą tą z modułu poduszek   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rado-WR Opublikowano 12 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2023 1 godzinę temu, adam1954 napisał: Chodziło o wtyczkę drugą tą z modułu poduszek Oczywiście zrobić pomiar kiedy wtyczki pod siedzeniem będą spięte? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.