Gość Anonymous Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Objaw jest taki gdy przełączę z lpg na benzynę to dławi się i szarpie na wolniejszych obrotach na biegu jałowym obroty spadają do 500 i chodzi silnik nieregularnie [ Dodano: Sro Kwi 16, 2008 12:31 ] patrzyłem na świece są to świece BOSCH SUPER dwuelektrodowe wyglądają ok są okopcone na czarno zajrzałem też na wtryskiwacz i też wygląda ok a jaki model świec NGK polecacie bo jest ich trochę i nie wiem jakie wybrać   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Jeśli masz silnik 8 zaworowy to kup jednoelektrodowe NGK,oznaczenia nie pamiętam.W dobrym sklepie napewno mają książkę z tabelami świec do każdego auta,podaj tylko rocznik auta,rodzaj silnika np. c16nz lub inny jaki masz pod maską. Za komplet świec NGK powinieneś zapłacić w granicach 35 zł.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 podaj kod silnika   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 swiece NGK jedno elektrodowe tak jak wyzej pisal kolega z tym ze sa dwa rodzaje, sa na 16 i na 21 klucz (wielkosc)... sadzac po roczniku u CIebie samochodu (97) musisz kupic te 16stki... bo opel w astrach od ktoregos roku chyba od ok 96 roku wlasnie wprowadzil swiece mniejsze ale glowy nie dam wiec sprawdz dla pewnosci jakie masz, a najlepiej to wykrec swiece pod sklepem i pokaz sprzedawcy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Wiecie kupiłem wcześniej niż mi odpowiedzieliście ale dwu elektrodowe ngk nie wiem czy to duża różnica niż jedno elektrodowe ale już kupiłem i po ptakach wymieniłem na te świece i dużej różnicy nie ma na benzynie to samo:( może to filtr paliwa też kupiłem więc jutro wymienię.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Dwuelektrodowe też mogą być,chodż pewnie zwiększy się delikatnie spalanie .Bynajmniej jak ja u siebie w vectrze założyłem dwuelektrodowe(silnik 8 zaworowy-c20ne)a zalecane są jednoelek.to mi zwiększyło się spalanie o 1 litra ,bynajmniej wskazania komputera tak pokazują,ale praca silnika ok.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Ja po zmianie starych świec NGK na nowe NGK jednoelektrodowe (stare chyba też takie byly) różnicy nie odczulem, ale dopiero po ich wymianie dalo się lepiej wyregulować gaz i spalanie spadlo o ponad litr, więc dobre nowe świeczki mi pomogly   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 świece do zużycia to akurat nic nie mają , no chyba że przed wymianął silnik pracował nie na wszystkie cylindry   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 jak ci obroty spadaja do 500 to raczej nie jest to filtr paliwa... na gazie to bardzo czesto sie lubia zapychac wtryski zwlaszcza jak caly czas na gazie smigales a prawie wogole na PB - ja bym zaczal od nich...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Witam, Ja też mam taki problem na benzynie tzn przy około 2tys obr/min jakby sie silnik dusi, traci moc. Powyżej 3tys obr/min idzie jak trzeba. Ostatnio taki sam problem zauważyłem na gazie a to już mnie denerwuje bo i spalanie mi strasznie wzrosło i nie można normalnie jeździć, przyspieszać. Na wolnych obrotach na benzynie silnik raz chodzi ok a raz jakby nie palił na któryś cylinder (obroty falują w granicach 700 obr/min). Zamówiłem silniczek krokowy. Jak przyjdzie to wymienię i zobaczę czy się poprawiło. Myślę też o lewym powietrzu, może uszczelki przepustnicy? Elementy typu filtry, swiece, kable WN wymieniane niedawno. Jakieś pomysły??? Pozdrawiam Krzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.