Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 24
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Czyli ok.70 st. C

Bo tak wskaźnik się dźwiga. No to późno

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/96520-astra-g-x16szr-lpg-pytanko-o-spalanie/page/2/#findComment-782223
Udostępnij na innych stronach

Diagnoza?

Za późno włączasz LPG.

Odpal auto , zrób 500 m i przełączaj.

Standartowo przełączać się powinno przy ok 30 st.C.

Nic się nie stanie gdy będzie nawet 20.w lecie

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/96520-astra-g-x16szr-lpg-pytanko-o-spalanie/page/2/#findComment-782230
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś tak próbowałem i auto gasło bo za niska temp była, dlatego czekam aż wskazówka pójdzie w górę.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/96520-astra-g-x16szr-lpg-pytanko-o-spalanie/page/2/#findComment-782231
Udostępnij na innych stronach

Czyli źle wyregulowany LPG.

Ja w Felicji przy wielopunkcie i LPG na 2 gen miałem przełączanie na 20 st.przy zwiększaniu obr.

I nic nie miało prawa gasnąć

Favorit na gaźniku odpalałem bezpośrednio na LPG ( identyczne przełączanie jaku Ciebie) i jedyne kiedy przełączałem na Pb to gdy mrozy dochodziły do  -5 st.C.

Ale parownik był często czyszczony z mazutu i regulowany dokładnie na bąbelki w słoiku

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/96520-astra-g-x16szr-lpg-pytanko-o-spalanie/page/2/#findComment-782234
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Rakol napisał:

Nie za jednym, pokonuje ok 30km przy odpalaniu, mam instalacje Bingo-m.

Możliwe, że mam podobny problem. Miałeś większe spalanie w czasie problemu ze wtryskiwaczem (monowtrysk) i jakie podjąłeś działania?

Tak, pobierało więcej benzyny.
W tym miejscu od razu dodam, że oprócz stopienia elektroniki, przepalił się sam przycisk od przełączania. Cała środek przełącznika został wymieniony.

 

Nie wiem, czy u Ciebie w G jest tak samo, ale u nas w F-ce jest opcja ustawienia na pozycję benzyna/gaz i wystarczy przygazować do ponad 2000 obrotów, żeby przeskoczyło na LPG.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/96520-astra-g-x16szr-lpg-pytanko-o-spalanie/page/2/#findComment-782237
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Flinston napisał:

Tak, pobierało więcej benzyny.
W tym miejscu od razu dodam, że oprócz stopienia elektroniki, przepalił się sam przycisk od przełączania. Cała środek przełącznika został wymieniony.

 

Nie wiem, czy u Ciebie w G jest tak samo, ale u nas w F-ce jest opcja ustawienia na pozycję benzyna/gaz i wystarczy przygazować do ponad 2000 obrotów, żeby przeskoczyło na LPG.

 

 

Przycisk do przełączania jest OK, co do przygazowania to jak mam zimny silnik to gasnie, dopiero jak temp wzrośnie to mi sie przełączy.

11 godzin temu, adam1954 napisał:

Czyli źle wyregulowany LPG.

Ja w Felicji przy wielopunkcie i LPG na 2 gen miałem przełączanie na 20 st.przy zwiększaniu obr.

I nic nie miało prawa gasnąć

Favorit na gaźniku odpalałem bezpośrednio na LPG ( identyczne przełączanie jaku Ciebie) i jedyne kiedy przełączałem na Pb to gdy mrozy dochodziły do  -5 st.C.

Ale parownik był często czyszczony z mazutu i regulowany dokładnie na bąbelki w słoiku

 

Nie wiem ale był regulowany lpg niedawno. Możliwe, że faktycznie monowtrysk gdzieś popuszcza. Co radzisz, wymienić cały monowtrysk?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/96520-astra-g-x16szr-lpg-pytanko-o-spalanie/page/2/#findComment-782248
Udostępnij na innych stronach

Nie czytasz ze zrozumieniem. Jezeli przełaczasz dopiero przy temp. 70 st.C to porównaj jaka bedzie różnica gdy przełączysz przy 20 . Przecież to normalne że musi wiecej spalić paliwa. Żaden monowtrysk do wymiany. Do wymiany to membrana w parowniku bo już zesztywniała i źle pracuje. Nie mówiąc o spuszczeniu mazutu z parowika

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/96520-astra-g-x16szr-lpg-pytanko-o-spalanie/page/2/#findComment-782249
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, adam1954 napisał:

Nie czytasz ze zrozumieniem. Jezeli przełaczasz dopiero przy temp. 70 st.C to porównaj jaka bedzie różnica gdy przełączysz przy 20 . Przecież to normalne że musi wiecej spalić paliwa. Żaden monowtrysk do wymiany. Do wymiany to membrana w parowniku bo już zesztywniała i źle pracuje. Nie mówiąc o spuszczeniu mazutu z parowika

 

Czyli błąd P0200 może być także tego przyczyną (membrana itp.).

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/96520-astra-g-x16szr-lpg-pytanko-o-spalanie/page/2/#findComment-782252
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności