Skocz do zawartości

CD, Z12XEP/Z14XEP damontaż kolektora wydechowego


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

W celu wymiany obudowy filtra oleju muszę odkręcić kolektor wydechowy.  ile wyposażyłem się w nowe szpilki, nakrętki i uszczelkę - mam problem z odkręceniem... czegokolwiek. Wszystko jest tak masakrycznie pordzewiałe i pozapiekane, że nawet grzanie palnikiem nie pomaga, a nie chcę urwać szpilek (żeby nie zostały w bloku).

 

Macie jakieś pomysły/patenty na odkręcenie tego cholerstwa? Szczególnie te trzy śruby w tych jakby "kanałach" są najbardziej upierdliwe, bo nie ma do nich żadnego dostępu...

 

Każda sugestia na wagę złota!

Z góry dziękuję :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Udało się w końcu :) wszystkie szpilki urwane, rozwiercony i nagwintowany blok silnika, nowe szpilki, nakrętki miedziane, uszczelka i gra :)

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności