Skocz do zawartości

Corsa E wymiana fabrycznych głośników


yamhy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałbym wygłuszyć drzwi i zmienić fabryczne głośniki na coś lepszego, z tyłu może być co jest ale z przodu chociaż. Chciałbym koniecznie zostawić seryjne radio dotykowe (chyba to intellilink r3).

Myślałem o głośnikach Audio System Carbon-165? Czy ktoś montował te głośniki? lub wie czy te radio da rade?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

zamontowałem te głośniki z przodu, z tyłu dałem audio system carbon 130, wygłuszyłem drzwi, z fabrycznym radiem śmiga aż miło

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygłuszenie zawsze pomaga na odbiór dźwięku.

Tylko ma minus - waga.

Waga nie pomaga w przyspieszaniu :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a weź nic nie mów 😅 potem przeżywałem że auto mulące a teraz jeszcze bardziej muli 🤣

jeszcze koła ciut szersze z 185 na 195 to też nie pomogło na przyśpieszenie...   ale coś tam jedzie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sobie mogę pozwolić na +100kg, ale tego nie kce, wolę, jak mnie gniecie w fotel te parę konikófffff

Turbo hybryda daje radę :)

Wolę coś pogrzebać pod maską a nie w środku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja niestety bez w miarę "dobrego" audio bym dostał szału w samochodzie 😁

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie chce zagłuszać bo nawet nie mam co, mając w domu dobry sprzęt audio w samochodzie też chce mieć przyjemność z słuchania muzyki a jak wiemy fabryczne głośniki w "zwykłych" samochodach to nie grają za ciekawie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

W Corsie E już samo fabryczne audio bez wygłuszenia brzmi poprawnie - a jak na ten segment - wręcz dobrze. Ale oczywiście zawsze może być lepiej.

 

Co do przyspieszenia, to mnie to auto zaskakuje na plus. Mam jeszcze RAV4 niby na papierze 158 KM, a tymczasem Corsa lepiej się zbiera z dołu - mimo że to wersja LPG. Oczywiście w miarę wzrostu obrotów Toyota wygrywa, ale jednak pokazuje to, że liczba koni na papierze guzik się ma do rzeczywistości - czyli do tego jak faktycznie koła odpychają budę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności