mateusz101195 Opublikowano 5 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2023 Witam, zmieniałem ostatnimi dniami wahacze + drązki i końcówki kierownicze, klasycznie po operacji pojechałem na zbieżnośc. Po zrobieniu dostałem info że jest lekki luz na maglu. Fachowiec zrobił taki myk że ustawili wszystko na 0,00, przjechali do tyłu, wjechali sporotem na maszyne (hunter coś tam) i zbieżność na lewym kole zmieniła się o 0,05. Z tego co wyczytałem jest śruba regulacyjna ma maglownicy, ktoś może pokusił się o kasowanie luzu na maglu? na jutbku znalazłem jeden film pokazujący plus/minus co i jak, nasadka 17 i dokręcanie o 1/5 obrotu i sprawdzanie czy magiel luźno chodzi w całym zakresie (wiem że dokręcanie powinno być robione w skrrajnym połozeniu kiery gdzie najmniej się zużywa). Auto póki co jeszcze nie pływa na drodze, nie zauważyłem żadnych objawów luźnego magla, luzu na kierownicy też nie ma   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz101195 Opublikowano 6 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2023 ktoś coś?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 6 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2023 Jeśli to na 1000% magiel, to działaj. Ale to musi być 1000%.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz101195 Opublikowano 6 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2023 Drązki i końcówki świeżutkie, TRW, wahacze nówki SRL, sam zmieniałem, dokręcałem etc. Typo powiedział że dokręcając kontre końcówki wyczuł luz, jak wkręcałem drązki to magiel kontrowałem drugim kluczem aby sie nie ruszał więc go nie wyczułem zbytnio. Z tego co czytałem lekki luz trzeba zostawić, nie może pracować na sztywno. Ciekawi mnie czy ktoś już ten luz kasował i czy to coś zmieniło. Jutro bede miał wyrywane 8 wiec podejrzewam że przez tydzień bede wyjęty z życia, po tym wgramole się pod auto i się tym pobawie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2023 A sprawdzałeś, czy sanki nie mają luzu na tulejach?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz101195 Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Hmm, nawet o tym nie pomyślałem szczerze mówiąc. Barska i próbować napierać na sanki?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2023 No chyba tylko tak się da. Masz 6 sztuk.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz101195 Opublikowano 10 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2023 (edytowane) sanki git. luz na maglu jest 100%, nie słychać pukania większego ale jak się trzyma lewy drażek i kręci kierą to czuj ewidentnie że puka. sam magiel sztywniutko. próbowałem kręcić tą śrubą regulacyjną ale jest jakaś turbo zastana i mi się obmyka, próbowałem i krótką 17 z przedłużkami, i długa, przegub cardanai inne cuda i nie moge jej drgnąc nawet. oddam chyba do mechanika, przypierdoli z udaru to puści z miejsca -_- w takim miejscu jest że nie ma nawet jak się dobrze zaprzeć aby nasadke docisnąc, klasycznie utrudnione dojście.... Edytowane 10 Sierpnia 2023 przez mateusz101195   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.