Skocz do zawartości

ArKos

Administrator
  • Postów

    7 334
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    289

Ostatnia wygrana ArKos w dniu 28 Kwietnia

Użytkownicy przyznają ArKos punkty reputacji!

Reputacja

710

11 obserwujących

O ArKos

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Ruda Śląska
  • Model
    Nie Opel
  • Inna marka
    Skoda Karoq Sportline TSI
  • Silnik
    1.5T
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tak, to jest oryginał. Pamiętaj o sprawdzeniu pompy oleju i panewek. Popychacze śmiało można dać z INA. Są po 3 dychy https://allegro.pl/oferta/popychacz-zaworowy-hydrauliczny-420-0072-10-ina-16624331711 W razie gdyby się okazało, że pompa ma porysowane zębatki, to tu jest zestaw naprawczy w oryginale: https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-pompy-oleju-opel-corsa-d-meriva-a-1-0-1-2-1-4-org-17439113976 Musisz uwierzyć na słowo, ale zemści się oszczędzanie na naprawie w tym silniku. Oczywiście olej też nowy musi być. Dobrze byłoby przed robotą zrobić płukankę silnika, żeby cały gnój z kanałów olejowych wyszedł. I najważniejsza rzecz jeśli chodzi o montaż: MUSZĄ być w pokrywie rozrządu obie tulejki pozycjonujące, bo rozpie***li pompę oleju.
  2. Nie wiem czy dostaniesz, a jak dostaniesz, to czy w normalnej kasie.
  3. Sorki, wpadam z reguły na chwilę... Rozrząd moja droga. Ponad wszelką wątpliwość. Albo wysypał się napinacz, albo pękł ślizg albo hydropopychacze umierają. Najprawdopodobniej to łańcuch tak rzęzi. Generalnie wyznaję zasadę, że tanio wychodzi drogo, więc proponuję: - nowy komplet uszczelek - pokrywy zaworów, pokrywy rozrządu, miski, kolektora wydechowego ta dolna trójkątna - komplet rozrządu - łańcuch, ślizgi, napinacz, koła zębate - komplet popychaczy - wszystkie 16 sztuk Po demontażu odkręcić tylną ścianę pompy oleju i sprawdzić stan kół zębatych. Jeśli będą jakiekolwiek rysy, to musiałby wpaść zestaw naprawczy pompy, bo pokrywa z pompą jest nieosiągalna nawet w zamienniku. Mając zdjętą misę olejową warto zerknąć na stan panewek - odkręcić jedną korbową, najlepiej z 4 cylindra bo najdalej, odkręcić jedną główną najlepiej na wysokości 4 cylindra bo najdalej. Zerknąć na stan wałków rozrządu, czy krzywki nie powycierane. Jak robić, to porządnie i zapomnieć do końca posiadania samochodu o naprawach silnika. Może wyjść w częściach nawet ok. 1500 ale będzie do końca życia auta. No i pod warunkiem, że to nie będą gówna pokroju Topran czy coś. SWAG, INA, coś z tej kategorii producentów. Zrobiłem tych rozrządów ze 200, może więcej. Wiem na pewno, że nie wolno zostawić czegokolwiek "na później", bo to się potrafi zemścić po kilku miesiącach. Tu przykład jednego takiego denata co robiłem: https://www.facebook.com/serwisopelford/posts/pfbid09o2mrrhbHbu9miNXDaRvmpeQ7B2pbq95UqUR6ex7FHyetL3Rt2tu7wsFA6f3Lmr9l PS Nie pracuję tam już w razie czego. I nie wiem jak teraz wygląda w tamtym warsztacie jakość prac.
  4. Kierunek ASO i trzeba przeprogramować radio. Oczywiście usługa odpłatna.
  5. Nie. Silnik ma być zdrowy, osprzęt ma być zdrowy. Nic. Żadne. Normalnie. Syn jeździł. 12 gazu mniej więcej. Ale on zapier*ala. 1600 Ogromną.
  6. Nie czytasz ze zrozumieniem. Przeczytaj co napisałem jeszcze raz. A jak nie pomoże, to jeszcze raz, i jeszcze raz.
  7. W LPG najpewniej. Nieszczelne wtryski gazu. 1 dzień jeździj tylko na benzynie i sprawdź, czy po nocy problem nadal istnieje. Jeśli wróci do normy - wtryski. Jeśli nie - zapewne pompa paliwa. Od razu mówię, że wymiana całości z koszem, a nie sam wkład.
  8. Powtórzę raz jeszcze: To, że daje gwarancję nie oznacza, że wie co robi. Do poczytania - walczyłem z nią 2 miesiące: część 1: https://www.facebook.com/serwisopelford/posts/pfbid02wKPZyFCU2B4zscG7F4hQkRZTnNi7MvRxRqqypShGKXycxGJoVA75Xj1J1VXz9tcJl część 2: https://www.facebook.com/serwisopelford/posts/pfbid02vwYhyUcSWQwA7wDziKvrkYPqBMowehEjqKzUDaSJdGCnbibkwA2JHgdqViv9zD7nl część 3: https://www.facebook.com/serwisopelford/posts/pfbid0287vq9wNZfg4vajAQH47DuUMaxPYkTYu3etSXS6sKAPmpJvgyJP4rCcUeJ5PhLEYFl część 4: https://www.facebook.com/serwisopelford/posts/pfbid026fBXXuLZ6TbVBm2iH1g1vVpWuKjA2riUGKvKFZidoqKoHr5dBw1j42cuhshcPeUGl
  9. Sterownik jest udupiony. Teraz znaleźć kogoś, kto potrafi fachowo zregenerować VP44 to ze świecą szukać. Fajne te błędy, szczególnie wypadanie zapłonu na 6 baniaku jak silnik ma 4
  10. 120kM poszło na 160kM@260Nm. Spalanie takie samo, jeździło fajnie, zastrzeżeń brak. Silnik miał w momencie programu 350k przebiegu.
  11. Rozumiem, że napięcie na silnik wchodzi bezproblemowo?
  12. Zobacz wtyczki do jeżyka czyli opornicy dmuchawy i do silnika nawiewu. Wygrzane mogą być czy nadtopione. Ewentualnie w kabinie zobacz bezpiecznik 11 40A czy nie ma tam zielono. Jeśli to Astra J. Bo uj wie czy Fox, czy Gulf, a może Peżota zwrócili 😄
  13. Trza było słuchać od początku. Poszłoby szybko i sprawnie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności