kicaj Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 to sorki ze sie dopytuje, dosc naiwnie... jesli masz kierownice prosto to auto sciaga w prawo ale jesli masz ja lekko skrecona w lewo to auto jedzie prosto? nie sadzisz ze ktos zle ustawil kierownice przy zbieznosci?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioter787 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 no tak ale jeśli puszcze kierownice wtedy kiedy jest skrecona delikanie w lewo to i tak sciąga w prawo zeby jechał prosto trzeba ją trzymać w delikatnym skręcie w lewo   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 no tak ale jeśli puszcze kierownice wtedy kiedy jest skrecona delikanie w lewo to i tak sciąga w prawo zeby jechał prosto trzeba ją trzymać w delikatnym skręcie w lewo ok to to wyjasnione napewno jezdzisz dwusladem a nie czterosladem?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioter787 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 napewno [ Dodano: Sob Gru 05, 2009 18:19 ] po tych wszystkich podpowiedziach udałem się jeszcze raz potestować jak mocno to sciąga i doszedłem do wniosku ze chyba trafna była opinia ze kierownica jest poprostu przekrzywiona, gdyż jak ustawiłem się na środku jezdni i jechałem z równą prędkością to własnie kierownica była skręcona minimalnie w lewo i auto nie sciągało, więc wydaje mi się ze sciąganie w prawo było spowodowane nierównościami drogi chodzi o wypuklenie jezdni na środku a źle ustawiona kierownica potęgowała to odczucie (zaznaczam ze to moje pierwsze auto o takiej masie wcześniej jeździłem bardzo małymi samochodami). W związku z tym mam pytanie czy ustawienie tej kierownicy powinni mi zrobić jak robili zbieżność?? Noi czy jest tam płynna regulacja żeby to ustawić zeby znowu mi nie przestawili w drugą stronę?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 wlasnie przy zbieznosci s*** robote kierownica pewnie im sie omsknela i tak zostalo...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioter787 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 No to nic pojade i niech robią jeszcze raz o efektach dam znać. Dzięki wszystkim za pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MMMMariuszzzzz Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Mam ten sam problem ze ściąganiem w prawo i muszę kontrować kierownicę w lewo , boję się o nowe opony, byłem na zbieżności w ASO i jest ok. więc muszę szukać dalej np. zamiana stronami opon na techu u braciszka wykryło jakieś błędu czujnika kierownicy , coś od kalibracji , zostało wykasowane i nadal ściąga.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Mam ten sam problem ze ściąganiem w prawo i muszę kontrować kierownicę w lewo , boję się o nowe opony, byłem na zbieżności w ASO i jest ok. MMMMariuszzzzz, zrób prosty test-jak ściąga w prawo to na tej samej drodze pojedź stroną lewą (oczywiście jak będzie wolna http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif ) i zobacz czy ściąga w lewo-jak ściąga to wynika to z pochyłości jezdni.na techu u braciszka wykryło jakieś błędu czujnika kierownicy , coś od kalibracji ,Wyciągałeś aku z samochodu? i zapewne masz układ ESP? to chodzi o ponowne skalibrowanie czujnika kata obrotu kierownicy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MMMMariuszzzzz Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Akumulator wyciągałem ale autko podpinałem kablami rozruchowymi z innym autkiem na czas wymiany w celu ciągłości napięcia więc myślę że to nie to , chyba że coś mi mogło przez chwile nie łączyć i taki efekt , jak możesz to napisz mi jak mam skalibrować ten czujnik kata obrotu kierownicy bo nie mam pojęcia czy da się tylko samym techem czy tylko w ASO http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 jak możesz to napisz mi jak mam skalibrować ten czujnik kata obrotu kierownicy bo nie mam pojęcia czy da się tylko samym techem czy tylko w ASORobisz to samemu:-włącz zapłon, skręć kierownicą od lewego oporu do prawego oporu. Wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.