Skocz do zawartości

Insignia CDTI oznaczenie silnika


Gość Skfarek

Rekomendowane odpowiedzi

Gość zbyszek670

W Niemczech bedize dostepny na początku 2011 roku

na pytanie dlaczego tak długo opel wstrzymuje sie z wprowadzeniem silnika, odp. ze trwają jeszcze testy tego silnika.

Najlepszy test to tylko polskie drogi.Nie ma nigdzie w europie tak długich torów do testowania jak w polsce.Pzdr. :/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 45
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

ciekaw jestem tego silnczka biturbo heh pomyślec ze kiedyś oplowski 1 7 d miał 60 km technika idzie do przodu oby tak dalej

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mesyjasz

Jak mam wersję exoflex 160 kucy(118KW) i wszystkie "literki" na karoserii są srebrne.. chybą że mowa i innym miejscu "kolorowania"

 

 

Sorki.. jednak dalton jestem ... TI jest carne...

 

a tu odnośnie CDTI biturbo czyli 190 kucyków

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

czarne TI - 160KM.

 

co do 190KM:

na razie nie ma takiej wersji dostepnej.

ta wersja silnikowa bedzie dostepna tylko z napedem 4x4.

i jest problem z filtrem czastek stalych, ktory normalnie jest umiejscowiony w tunelu centralnym, gdzie musialby sie zmiescic z walem tylnego napedu... i jest ciasno.

calkiem mozliwe, ze problem juz jest rozwiazany i trwaja testy, ale trzeba poczekac.

 

pozdro :cry:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Musze was zmartwic ale insignia mimo ze autem roku 2009 zostala to nie polecalbym nikomu. Strasznie duzo ich pryzjezdza do nas na serwis. Same takie przypadki przeroznych awarii typu zgrzyta, trzesie buda, nie odpala a przebiegi tych aut sa naprawde smieszne bo od kilku tys km do 30 tys. Holuja je calymi stadami np 3400 km. Te z napedem na 4 kola i w automacie to tez maja problemy bo strasznie szarpia przy ruszaniu. To nie sa pojedyncze przypadki tylko tego jest mnustwo. Nawet maja jakies defekty z rozrusznikami. Problemy z softem. Normalnie plaga.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
Gość DanielSzewczak

postanowiłem dziś zadzwonic do General Motors Poland Sp. z o.o. i dowiedziec sie nt tego silnika, więc:

w Polsce bedzie dostępny pod koniec 2011 roku, jako rok modelowy 2012

W Niemczech bedize dostepny na początku 2011 roku

na pytanie dlaczego tak długo opel wstrzymuje sie z wprowadzeniem silnika, odp. ze trwają jeszcze testy tego silnika.

Silnik diesla biturbo jest już dostępny w niemczech od jakiegoś czasu. Jak wiadomo, są z inm problemy (jakie konkretnie nie wiem, historii nie chce pisać) ale w ofercie w niemczech jest (opel.de) kosztuje kupe kasy i wątpie, żeby w Polsce odniósł jakikolwiek sukces. Ogólnie diesel w insigni jest rozwiązaniem dobrym tylko w długich trasach.

 

Dowód :)?

 

Insignia 2.0 CDTI 160 KM AT6 (bez 4x4) spalanie w Wawie (specyficzne miasto :) ) 11 L

Insignia 2.0 Turbo 220 KM AT6 (z 4x4) spalanie w wawie (jw) 12,5 L

 

w NIemczech silnik biturbo diesel kosztuje dużo pieniędzy a spalanie nie będzie miał mniejszego , więc "po kiego".... ta jednostka???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość DanielSzewczak

konkurencja ma w ofercie mocne diesle więc wypada mieć

 

No może tylko dlatego :)

 

Myślę, że będzie to idealna jednostka do automatu.

Ogólnie diesle w Insigni (bez automatu) to mała porażka. Dwa pierwsze biegi są na tyle krótkie (dość męczące w korkach), że spod świateł byle pikaczento nam ucieka, natomiast od "4" w górę jest już świetnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności