Skocz do zawartości

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

Zdejmowanie przewodów prowadzących do nagrzewnicy

Nagrzewnica

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   aerohubert

aerohubert
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Model:Opel Astra II
  • Silnik:2.0 DTI
  • Nadwozie:combi
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 28 czerwiec 2013 - 16:32

Witam. Prośba o pomoc dotyczącą demontażu przewodów prowadzących do nagrzewnicy (Opel Astra G 2.0 DTI ).

Ponieważ wycieka mi płyn chłodzący do kabiny w tempie uniemożliwiającym podróż autem chcę ominąć obieg nagrzewnicy i muszę zdemontować przewody.

Nie chcę uszkodzić widocznych na zdjęciu elementów plastikowych, więc proszę o radę jak to zrobić bez uszkodzenia.

Dziękuję.

20130627_141009.jpg

 



Użytkownik aerohubert edytował ten post 28 czerwiec 2013 - 16:35

  • 0

Użytkownik jest zalogowany Pan Samochodzik

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#2 OFFLINE   Gawlak

Gawlak

    postrach forum

  • Administrator
  • 20598 postów
  • LokalizacjaPrzywidz
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:JEEP XJ 4.0 z LPG
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 28 czerwiec 2013 - 18:29

wcisnac zawlleczke na miejsce

nastepnie popchnac w strone sciany calosc i pociagnac do siebie

jesli nie dasz sam rady

to sory gregory ale do mechanika ktory da rade

ogolnie jak sie nie ma wprawy to ciezko to zdjac


  • 0

#3 OFFLINE   aerohubert

aerohubert
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Model:Opel Astra II
  • Silnik:2.0 DTI
  • Nadwozie:combi
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 28 czerwiec 2013 - 18:55

Dzięki, popróbuję jeszcze sam może się uda - obstawiałem, że do czegoś muszą służyć te zielone elementy które wiszą luźno na przewodach.



  • 0

#4 OFFLINE   Gawlak

Gawlak

    postrach forum

  • Administrator
  • 20598 postów
  • LokalizacjaPrzywidz
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:JEEP XJ 4.0 z LPG
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 28 czerwiec 2013 - 20:33

tak to jest wlasnie zawleczka

trzeba ja wsadzic odpowiednio


  • 0

#5 OFFLINE   deepower

deepower
  • Użytkownik
  • 14 postów
  • Model:Opel Astra III
  • Silnik:1.7 CDTI 74 Kw
  • Nadwozie:Hatchback

Napisano 03 czerwiec 2015 - 18:28

Wystarczy tylko przycisnąć tą klamerkę, która przytrzymuje cofnięcie się pierścienia. Jak ją naciśniemy dużym palcem to zwolnimy podparcie pierścienia będzie można cofnąć pierścień i całość pociągnąć do siebie i schodzi wtedy cały wąż. A ta zawleczka zielona jest do niczego nie potrzebna. Zawleczka jest po to żeby po cofnięciu pierścienia jak ją założymy to wtedy przy pociąganiu nie przesunie się pierścień i nie zablokuje nam ściągniecie węża . Ale i tak trzymamy wszystko razem i pociągamy to się nie przesunie.Wymieniałem sobie to sam w samochodzie Astra H. Takie rozwiązanie stosuje opel w wiekszości swoich modeli.


Użytkownik deepower edytował ten post 03 czerwiec 2015 - 18:44

  • 1

#6 OFFLINE   helmutkol

helmutkol
  • Użytkownik
  • 8 postów

Napisano 02 styczeń 2017 - 18:16

Sorki że odkopie temat a.e właśnie na lączeniu tych przewodów ucieka mi płyn chłodzący. Z czym się wiąże naprawa ?? wymiana przewodów na nowe czy idzie tę złączki naprawić :?:


  • 0





Podobne tematy: Collapse


Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nagrzewnica