Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

W mojej astrze g pojawił się płyn na wykładzinie od strony pasażera. Myślałem, że to nagrzewnica ... mechanik zabrał się do pracy i też obstawiał nagrzewnicę, której niestety nie udało się wyjąć. znalazł jedynie mokre połączenie przy nagrzewnicy, które poprawił. (możliwe, że to była bezpośrednia przyczyna wilgoci ).

 

Jednak nie daje mi spokoju sprawa nagrzewnicy, której nie udało się zdjąć.

 

Przekopałem lekko forum i sieć ale nie mogę tego nigdzie znaleźć .... Sprawa wydaję się prosta jednak jakimś cudem w moim autku zawleczki, które standardowo wyciągamy w bok przy demontażu nagrzewnicy założone są z góry na dół.... nie ma opcji wyjęcia ich w całości... dodatkowo brak "lornetki" czyli elektrozaworu.(pewnie jest on w innym miejscu) Zdjęcia/nagrania jakie znalazłem w sieci pokazują za każdym razem ten sam sposób demontażu.

 

Pytanie czy ktoś z Was spotkał się z taką sytuacją i jest w stanie udzieli paru cennych wskazówek jak się do tego zabrać ?

Czy jest może ktoś kto robił to w astrze h z tym samym silnikiem ? Może rozwiązanie jest to samo ?

 

astra g 1.7 cdti 2004

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Przekopałem lekko forum i sieć ale nie mogę tego nigdzie znaleźć

 

Czas na znalezienie 1 minuta

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nagranie pokazuje typowy przykład ...u mnie jest inaczej o czym napisałem. "Zawleczki" włożone są od góry i nie możliwości ich wyciągnięcia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to zostaje miniszlifierka z tarczką,przecięcie pałąka zawleczki i wyjęcie po jednym drucie

Albo ja bym próbował w komorze silnika rozłączyć węże i wyciągać w całości .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W 2004 już nie montowali elektrozaworu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez power_opel
      Witam otóż dzisiaj wymieniłem termostat i mam wahania na wskazówce delikatne ( czy tak może być np. na 4 biegu nawiewu?) i jak zlewałem płyn chłodniczy to sam syf ... i myśle zeby wypłukać układ , nalalać tego środka do czyszczenia układu zlać i zalać nowym płynem tylko się boje czy przypadkiem nie rozszczelni mi się układ co sądzicie (gdzieś czytałem ,że komuś po zastosowaniu jakiegos preparatu padła uszczelka pod głowicą ;O). Dodam ze ogrzewanie w budzie jest znikome : SMILE :
    • Przez pawel1806
      Witam.
      Czy ktoś wie jak zdemontować deskę rozdzielcza w corsie c?
      Od czego zacząć?
      Czy muszę ściągać kierownicę?
      Ma ktoś może jakiś poradnik?
      Dzięki za pomoc.
    • Przez mariusz21_s
      Witam
      Samochód nie grzeje mi na wolnych obrotach. Podczas jazdy leci gorące powietrze ale jak stanę to po chwili z nawiewu leci już zimne powietrze. Czyściłem już nagrzewnicę ale nic nie pomogło, wymieniłem termostat też bez skutku, ostatnio przedmuchałem przewody od nagrzewnicy. W Piątek szykuje sie do podmiany pompy wody oraz przepłukania układu chłodzenia. Samochód astra g 1.6 16v, lpg. Silnik potrafi się rozgrzać do prawie 90 stopni a nagrzewnica i reduktor są dzimne. Proszę o podpowiedzi jaka może być tego przyczyna.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.