Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Czy ktoś wie jak zdemontować deskę rozdzielcza w corsie c?

Od czego zacząć?

Czy muszę ściągać kierownicę?

Ma ktoś może jakiś poradnik?

Dzięki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego aby zdemontować deskę musisz zdemontować kierownicę, deska przykrecona jest 8 śrubami, ale aby ją zdemontować musisz odkręcić kierownice, licznik, panel środkowy wraz z zegarem, tunel środkowy, wyłącznik świateł, przełączniki przy kierownicy, schowek i to chyba tyle. Śruby od deski są 2szt pod maską wiec musisz zdemontować wycieraczki i plastiki z podszybia, kolejne 2 są po bokach deski, następne 2 są u dołu deski po bokach z prawej strony koło schowka a z lewej na dole deski, no i ostatnie są schowane po tunelem środkowym taki wspornik metalowy. Pewnie żeby zdemontować nagrzewnice musisz całą zdemontować więc wracasz pod maskę i jak dobrze pamietam wyciagasz filtr przeciwpyłkowy i musisz zdemontować obudowę filtra chyba 4 lub 6 śrub i teraz zależnie od wersji jak masz klime to masz 1 śrubę na samym dole przegrody silnika koło drążka zmiany biegów oczywiście do tej śruby musisz mieć kanał albo jakiś najazd bo ta śruba jest w komorze silnika jak nie masz klimy to nie ma problemu. Jak masz chociaż trochę pojęcia i chęci do pracy i narzedzia to tak 3h i ogarniesz (demontaż) warsztaty robią to tak spokojnie 2 dni i kasuja hoho. Tyle chyba w temacie. Ja u siebie zakładałem sam klime i nie całe 2 dni mi to zajeło a do demontażu było o wiele więcej rzeczy. Jak czegoś nie zrozumiałeś albo jeszcze będziesz potrzebował info pisz.

 

Oczywiście wszysto robisz z odłączonym akumulatorem bo musisz odpiać poduszke w kierownicy ( trzyma się na 2 śrubach i jak masz u pasażera też musisz wypiać jest gdzieś u góry nad schowkiem i wszyskie wtyczki jakie są podpięte typu radio, zegar, światła awaryjne, nadmuch środkowy, linke i cięgno od strowania dmuchawą, od gniazda zapalniczki, zdemontować wtyczki z licznika i świateł bo są w gniazdach a i z lewej strony za radiem u góry musisz nawiew powietrza na radio zdemontowac bo możesz go złamać i bedzisz miał problem jak mi się coś przypomni napisze a ty jak coś nie będziesz wiedział pytaj służę pomocą.

Jeszcze jedno no i oczywiście przewody z płynem chlodzacym w komorze silnika na przegrodzie no i od klimy jak masz ale najpierw jedz do szpeca od klimy żeby ci czynnik odzyskał, po odkreceniu przewodów z klimy musisz szczelnie je zabezpieczyć żeby nie ciagły wilgoci z powietrza bo bedziesz miał do wymiany osuszacz a to łączy się z demontażem zderzaka przedniego tak jest przynajmniej u mnie w wersji przedliftowej

Chyba tyle

Edytowane przez rado1974
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Super. Dzięki za info. Bardzo dobry opis.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zdemontowana już? :spoko:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.