Skocz do zawartości

Problem z ABS


Gość boleksiwy

Rekomendowane odpowiedzi

Kogoś kumatego z Techem poszukaj.Niech wejdzie w listę danych ABS,masz tam prędkości z jaką się poruszasz i do sprawdzenia czy przy np.5km/h nie zanika impuls.Przerabiałem to parę lat temu też w AG.Winna piasta była.Tobie ją wymieniono tylko czy właściwą.....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kogoś kumatego z Techem poszukaj.Niech wejdzie w listę danych ABS,masz tam prędkości z jaką się poruszasz i do sprawdzenia czy przy np.5km/h nie zanika impuls.Przerabiałem to parę lat temu też w AG.Winna piasta była.Tobie ją wymieniono tylko czy właściwą.....

co masz na mysli czy własciwą.Nie z tego koła czy zły zamiennik?

Dziekuję wszystkim za odpowiedzi.Na razie jestem na etapie wykłucania sie z warsztatem( całkowicie spartaczyli sprawę co kosztowałomnie juz tysiala).Jakieś pomysły jak dochodzić swoich praw?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jesli ktoś jest zainteresowany jeszcze tematem. Jak wspomniałem próbowałem wyjaśnić dlaczego pomimo wymiany piasty koła przedniego i wiązki ( taka diagnozę otrzymałem w OPEL KANCLERZ -PRZYSZOWICE) problem nie zniknął.Okazało się że podczas wypisywania faktury pracownik warsztatu pomylił strony. Trzeba wymienić piastę , ...............ale koła prawego( BRAVO). Warsztat litościwie zaproponował wykonanie tej usługi za JEDYNE 550 zł pomimo że to ich wina . Sprawa chyba się skończy w sądzie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety.BENY72 górą. Ciekawe czy już się kiedyś spotkał z tak banalnym / głupim błędem serwisanta, który już mnie sporo kosztował.

 

Jakieś pomysły ( doświadczenia) jak ich pociągnąć do odpowiedzialności?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no bez jaj ze masz za to placic

maja to zrobic na swoj koszt

ich wina ze dali tak ciala

z kim tam gadales ??

wal do kierownika wlasciciela

nie gadaj z pierwszym lepszym pracownikiem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piastę wymieniłem poza salonem Opla zgodnie z ich diagnozą.Mam jednak rachunki .Ale wiązka i diagnoza to już ich sprawa .Mało brakowało i alternatora bym sie dzieki nim pozbył.Uważam że nawet piasta powinna iść na ich koszt.Ja przyjechałem do nich w celu diagnostyki ukł . hamulcowego i rozwiązania problemu ABS.Spieprzyli to i z tego wynikają moje kłopoty( wymienione częsci które jeszcze były OK).Będę szczery nie chcę mieć już z partaczami nic wspólnego.Zarządałem od nich zwrotu kosztów za diagnostykę oraz niepotrzebną wymianę wiazki.Rozmawiałem z dwoma pracownikami.Jeden bardzo nierzeteny -nawet nie oddzwonił .Drugi ponoć kontaktował sie z kierownikiem.Na dzień dzisiejszy jestem w kontakcie mailowym .Czekam na odpowiedż.Szczerzę, jeśli nie zgodzą sie na moje warunki,bedę sie z nimi sądził

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności