Skocz do zawartości

- - - - -

Meriva stukanie w zawieszeniu / przekładni / kolumnie kierowniczej

kierownica układ kierowiczy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
206 odpowiedzi w tym temacie

#21 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 18 styczeń 2009 - 17:08

To ten drążek zakończony przegubem. Zaczyna się przy podlodze za pedałami i smiga do góry do silniczka wspomagania. Wymiana bez konieczności wjazdu na kanał. Uwaga na uzywane drążki z anglikow- mają odwrotne kryzy i trzeba obracać kierownice na wieloklinie ! Ale pasują. Smarowanie ..... daruj sobie. Raczej nie będziesz usatysfakcjonowany.

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#22 OFFLINE   Woźny

Woźny
  • Użytkownik
  • 36 postów

Napisano 20 styczeń 2009 - 15:17

a jaki koszt jest takiego drazkai wymiany moze sie orietujesz aszifo?? :cry:
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#23 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 22 styczeń 2009 - 18:08

serwis ok 400-450 zł plus robocizna, używka 100-150 zl

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#24 OFFLINE   Woźny

Woźny
  • Użytkownik
  • 36 postów

Napisano 29 marzec 2009 - 15:19

ja tak samo mam te stuki wymieniłem drażki stabilizatora i kumy . Dalej to samo sie dzieje mowilem mechanikowi ze sa luzy w maglonicy on twierdzi ze niema zadnych luzow a jak krece kierownica w plawo w lewo to slysze taka niby grzechotke bardzo to denerwoje przy jezdzie po dziurach.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#25 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 04 maj 2009 - 12:25

Ja właśnie też zacząłem borykać się ze stukami w zawieszeniu, diagnosta stwierdził że absolutnie to nie drążki, końcówki i sworznie. Żadnych luzów, a stuki są na nierównościach przy małych prędkościach słyszalne dość wyraźnie, dodatkowo przy prędkości około 110 km/h dochodzą wibracje kierownicy...i nie są spowodowane wyważeniem kół, wadliwą oponą, czy ferelną felgą, na zimówkach było to samo, tarcze hamulcowe w porządku...

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#26 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 11 maj 2009 - 08:41

Ja mam podobny problem. Na stacji nic nie wyszło jeździłem z mechanikiem i to jednak coś w tylnym kole i to nie zawieszenie, tylko hamulce.

popr.ort. i liter./DAROMV6

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#27 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 06 czerwiec 2009 - 09:00

Panowie chcecie prosta i darmowa porade jak sie tego mozna pozbyc????

znanego z merivy luzu na krzyżaku w elemencie "łącznik przekładnia kierownicza-do kolumny kierownicy"

ja wziołem 2 zapałki rozpołowiłem na pół włozylem w miejsce gdzie miałem luz na tym przegłubie gdzies w połowie gdzie się łączą te drążki i mam spokój na freeee.
A wystarczy tylko sięgnać reką tek ten przegłub by nim poszarpac i sprawdzic czy ma luz

Ja tak uczyniłem i jezdze juz 5 mieszków spokojnie :?:

poprawiłem"regulamin 3,1"/ andrzej_m55

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#28 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 18 czerwiec 2009 - 16:47

Jeśli chodzi o stuki o których pisałem wyżej to winowajcą był drążek kierowniczy, nie końcówka a drążek! Serwis 226zł (hahaha!), podobno nie ma zamienników (hahaha!) ale są za 45zł, produkowane przez niemiecką firmę.

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#29 OFFLINE   tomaszkop

tomaszkop
  • Użytkownik
  • 51 postów
  • Model:Nie Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 07 wrzesień 2010 - 19:51

ale co dokładnie przesmarować jaki wałek silnika

[ Dodano: Sro Wrz 08, 2010 16:46 ]
wałek przesmarowałem, nałożyłem smaru glinowego do pełna przykręciłem na razie nie puka to było to
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#30 OFFLINE   Marek KOLCZAK

Marek KOLCZAK
  • Użytkownik
  • 1 postów

Napisano 15 listopad 2010 - 11:01

Uff.. Koniec stukania w rejonie zawieszenia.
Chwała serwisowi Opla w Mielcu.:)
Po 30 minutach mechanik zlokalizował usterkę a był to - LUZ NA KRZYŻAKU w elemencie "łącznik przekładnia kierownicza-do kolumny kierownicy" (taki skomplikowany kawałek żelastwa mający na obu końcach łączniki krzyżakowe). Po dokręceniu jednej ze śrub na ww łączniku stuki ustały całkowicie.
Koszt naprawu ok.40 zł.
Gdyby się nie udało dokręcić onej śruby to nowy łącznik fabryczny kosztuje ok. 430 zł.
I to byłoby na tyle w związku ze stukaniem.
(A przy okazji inni mechanicy z innego serwisu Opla spowodowali swoimi diagnozami do tego, że wymieniłem prawie wszystkie elementy zawieszenia.) :) :}


Cześć! Czy u Ciebie też było stukanie przy krótkich ruchach kierownicą, bo u mnie tak jak pisze i tylko przy pierwszych ruchach gdy odbijam w lewo lub prawo?I z tym mam problem.

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse