Gość kasa1979 Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Witam wszystkich ponownie,dalej walcze z tym stukiem,dzisiaj wyczulem go w okolicach krzyzaka pod pedalami sprzegla i gazu,co zrobic tam,przesmarowac to,czy moze lepiej popsikac tam wd40 lub jakims smarem w szpraju,co bedzie lepsze,i czy to wogole pomoze .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuchar Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 kasa1979 czy przesmarowałeś EPS-a?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kasa1979 Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 No wlasnie nie smarowalem tego,byc moze to bedzie jednak ten stuk,jak i gdzie smarowac,nie bardzo wiem jak sie zabrac do tego.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuchar Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Chłopie , przecież podałem Ci na 1 stronie tego tematu link do instrukcji smarowania EPS-a.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kasa1979 Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Tak podales mi tylko jeszcze trzeba wiedziec jak to i gdzie sie to robi,ale rozumie ze to smarowanie robi sie w kabinie nie trzeba na kanal.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuchar Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Pobrałeś z tego linku dokument w pdf-ie??? Tam masz wszystko ładnie i po kolei opisane łącznie z rysunkami - już prościej się tego nie da wytłumaczyć. Wszystko robisz wewnątrz auta, jedynie kleme od aku odłączasz pod maską   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kasa1979 Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Tak pobralem ten link,czyli odpinam kleme z aku,wyciagam kostke z eps,wykrecam 2 srubki z obudowy i tam jest wieloklin ktory nalezy przesmarowac,tyle zrozumialem z rysunku bo opisane jest nie po polsku,a powiedz mi czy przesmarowac krzyzak pod pedalami czy nie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuchar Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Jeśli śruby na krzyżaku dokręcone to tam nic do smarowania nie ma (a już napewno nie WD40 bo to spływa jak pot po jajkach). Zacznij od smarowania EPS: Smarowanie EPS Meriva Jeśli to nie przyniesie rezultatów to obawiam się że może być winna tuleja w przekładni kierowniczej co wiąże się z demontażem przekładni - dużo roboty. Poniżej masz link jak wymienić taką tuleje. W ASO można kupić zestaw naprawczy. Meriva tuleja przekładni   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kasa1979 Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 kuchar-dziekuje ci bardzo za wszystko,moze sobote bede mial wolna to zrobie to,pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuchar Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Tylko nie smaruj EPS-a jakimś badziewiem. Najlepszy był by smar z ASO ale cena 95PLN za 5ml jest chora. Ewentualnie smar teflonowy lub grafitowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.