Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Insignia 130KM CDTI Klekot silnika.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#21 OFFLINE   grzes08

grzes08
  • Forumowicz
  • 1720 postów
  • LokalizacjaGliwice
  • Model:Opel Meriva B
  • Silnik:A 1.7 DTS 130 KM
  • Nadwozie:Van
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 24 czerwiec 2015 - 21:26

Jezeli mogę jeszcze podpowiedzieć .. sprawdź te błedy, czy one nadal występuję błąd .. 

po drugie jak będziecz czyścił te części .. to jedną z nich i potem sprawdzic reakcję .. nie bedzie poprawy .. to nastepną .. tą metodą może dojdziesz do tego .. co jest przyczyną. Wyczyszczenie wszystkich na raz .. może poprawi samochód .. na dwa tygodnie .. i znów będziesz w punkcie wyjścia. 

Zacząłbym od przepustnicy .. :) .. to może być to .. bierze udział w rozruchu, gdy jest zimny silnik inaczej się ustawia a inaczej na ciepłym silniku . warto spróbować.  


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#22 OFFLINE   Adaxis

Adaxis
  • Użytkownik
  • 10 postów
  • Model:Opel Insignia
  • Silnik:2.0 CDTI 160 KM
  • Nadwozie:hatchback
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 09 sierpień 2015 - 08:14

 

tom_g79 - i jak tam, Twój problem rozwiązany?


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#23 OFFLINE   tom_g79

tom_g79
  • Użytkownik
  • 15 postów
  • Model:Opel Insignia
  • Silnik:2,0 cdti 131KM
  • Nadwozie:kombi
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 10 sierpień 2015 - 18:25

No niestety ale nie. Jeżdżę z tym dalej i dodam że odwiedziłem jeszcze kilka zakładów i nikt nie potrafił pomóc.
Z tego co piszą na innym forum to na 99% wina oprogramowania.
Zrobiłem ostatnio trasę ok.4 tyś km i auto całkiem inaczej chodzi.Obroty nadal lekko skaczą ale brak klekotu.Sporadycznie pojawia się błąd czujnika położenia wału korbowego i wahania ciśnienie na cylindrach.
Więc póki co jeżdżę dalej i jaka padnie coś konkretnie to będę się wtedy przejmował.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#24 OFFLINE   oplomaniaki

oplomaniaki
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Model:Opel Insignia
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 04 czerwiec 2017 - 13:02

Witam.Od jakiegos dobrego roku jestem posiadaczem Insigni 2,0 CDTI 131KM 2010r.

Problem jest taki gdy na zewnatrz temperatura wynosi ok20 stopni i wiecej silnik zaczyna strasznie klekotac,jak stare traktor.

Gdy silnik osiagnie temp.ok 90stopni pracuje ciszej.Bylem w ASO na komputerze,zero bledow.Raz mechanik twierdzi ze EGR moze sie zawieszac a drugim razem ze moze jakis wtrysk.

W zeszlym roku byl czyszczony EGR,przepustnica i przeplywomierz.Poprawa byla jakies 2-3 tygodnie i znowu to samo.

Robilem aktualizacje softu i tez poprawa na kilkanascie dni.

Dodam ze na biegu jalowym widac lekkie falowanie obrotow.

Pare razy czulem jak rzuca silnikiem w rytm tego klekotu.

Nie wiem co dalej robic,wymienic EGR czy brac sie za wtryski!?Jedno mnie zastanawia czemu tylko to sie dzieje gdy jest cieplo w zimie takiego czegos nie bylo,poza falowaniem obrotow.

POMOCY!

Witam czy rozwiązałeś swój problem z wadliwą pracą silnika opla insignia w temperaturze powyżej 20 stopni? Wydaje mi się że mam ten sam kłopot. W czym był problem?

                                         PROSZĘ O POMOC!


Witam.
 Jestem posiadaczem  opla insigni 2.0 disel 160 KM 2009 r. Od pewnego czasu zauważyłem nieprawidłową pracę silnika przy obrotach 1500-2000. Mechanik stwierdził, że jest to odgłos spalania detonacyjnego. Ostatnio również zauważyłem ten odgłos pojawia się  wyłącznie, jeżeli temperatura powietrza przekracza 19 stopni . Czy może ktoś miał ten problem i jak go rozwiązał 
Będę wdzięczny za pomoc.

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse