Skocz do zawartości

Vauxhall Astra SXI 1.6 2003 dymi, wycieka woda


Gość Matt91

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam Astre sxi 1.6 z 2003. Wycieka od jakiegoś czasu woda, codziennie dolewam. Ostatnio zaczęłą strasznie dymić i nie chciała odpalić. Rozładował się akumulator. Po ponownym uruchomieniu cały czas dymi na biało, z oleju praktycznie z dnia na dzień zrobił się majonez. Czy sama wymiana oleju pomoże? co może być przyczyną, że do oleju dostała się woda? Zależy mi żeby jeszcze ok. 3-4 miesiące tym złomem pojeździć. Jestem zielony w tym temacie, a szkoda do mechanika ją zaprowadzać, bo za tą cenę mogę drugą taką samą kupić. Jak to jak najtaniej ogarnąć? Dzięki za rady.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy dam rade sam wymienić tą uszczelke? jeżeli nie to ile może wziąć mechanik-zdzierca? Najpierw wypłukać czy wymienić uszczelke? Czy mogę przejechać jeszcze ok. 100km za nim to zrobię? Muszę do pracy dojeżdźać, a dopiero będę mógł w piątek się za to zabrać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam wiesz ile dolewasz płynu do motorka, ta dostaje się do oleju, robi się z oleju emulsja która może doprowadzić do zatarcia silnika.

Najpierw się robi wymianę UPG a następnie płukanie i wymiana oleju.

Może dasz radę wymienić UPG, ale powinno się przy takiej robocie planować głowice - czy masz możliwość gdzieś w okolicy to zrobić?

Ceny robocizny są różne i o to musisz pytać na miejscu - a uszczelki i uszczelniacze sprawdzisz np na all...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam wiesz ile dolewasz płynu do motorka, ta dostaje się do oleju, robi się z oleju emulsja która może doprowadzić do zatarcia silnika.

Najpierw się robi wymianę UPG a następnie płukanie i wymiana oleju.

Może dasz radę wymienić UPG, ale powinno się przy takiej robocie planować głowice - czy masz możliwość gdzieś w okolicy to zrobić?