Gość Bagiusz Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 (edytowane) No właśnie potrzebuję praktycznych porad. Takich żeby można samemu w garażu sprawdzić a nie od razu straszyć opcomem czy serwisem. Ciężko wymagać by do każdej drobniejszej awarii ściągać człowieka z komputerem, tym bardziej gdy mieszka się na zadupiu. Z tego co wiem to prosty silnik który można przetestować multimetrem. PS. Iskra była więc cewka i przewody OK. Edytowane 19 Stycznia 2017 przez Bagiusz   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 Nikt cię nie straszy Opcomem. Można samemu wiele rzeczy zrobić ale w większosci w taki sposób że robisz podmianki.A to kosztuje i nie wiem czy nie więcej niż Opcom. Jak sprawdziłeś że wtedy kiedy auto zgasło była iskra? Ale to że iskra jest to nie świadczy że przewody masz ok. A moze masz ponowny problem z czujnikiem wału? W sumie nie napisałeś co ze wspornikiem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 Jak paliwo w kolektorze, to 3 rzeczy się nasuwają. Uszkodzony wtrysk - leje Uszkodzony mały oring na wtrysku - też leje Uszkodzony czujnik temperatury płynu(albo jego kablologia) - też leje i zalewa silnik. Jak nie chcesz użyć narzedzia diagnostycznego, to wysil mózgownicę, poszukaj sobie schematu, miernik w łapę i mierz. Miernik pewnie masz, oczy i uszy też, blokady na google chyba nie masz? A jak masz, to pytaj o schemat.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi148 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Jak paliwo w kolektorze, to 3 rzeczy się nasuwają. Uszkodzony wtrysk - leje Uszkodzony mały oring na wtrysku - też leje Uszkodzony czujnik temperatury płynu(albo jego kablologia) - też leje i zalewa silnik. Jak nie chcesz użyć narzedzia diagnostycznego, to wysil mózgownicę, poszukaj sobie schematu, miernik w łapę i mierz. Miernik pewnie masz, oczy i uszy też, blokady na google chyba nie masz? A jak masz, to pytaj o schemat. Witam. Mi dokładnie z tym silnikiem przytrafiło się coś takiego co się nazywa uszkodzonym zaworem nadciśnienia paliwa a konkretnie jego membrany, która się przetarła. Efekt był taki że jechałem na gazie a ubywało też paliwo no i mokre wszystko od paliwa przy wtrysku.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.