Skocz do zawartości

X16SZR nie odpala


Gość Bagiusz

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie potrzebuję praktycznych porad. Takich żeby można samemu w garażu sprawdzić a nie od razu straszyć opcomem czy serwisem. Ciężko wymagać by do każdej drobniejszej awarii ściągać człowieka z komputerem, tym bardziej gdy mieszka się na zadupiu. Z tego co wiem to prosty silnik który można przetestować multimetrem.

PS. Iskra była więc cewka i przewody OK.

Edytowane przez Bagiusz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt cię nie straszy Opcomem.

Można samemu wiele rzeczy zrobić ale w większosci w taki sposób że robisz podmianki.A to kosztuje i nie wiem czy nie więcej niż Opcom.

Jak sprawdziłeś że wtedy kiedy auto zgasło była iskra?

Ale to że iskra jest to nie świadczy że przewody masz ok.

A moze masz ponowny problem z czujnikiem wału?

W sumie nie napisałeś co ze wspornikiem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak paliwo w kolektorze, to 3 rzeczy się nasuwają.

Uszkodzony wtrysk - leje

Uszkodzony mały oring na wtrysku - też leje

Uszkodzony czujnik temperatury płynu(albo jego kablologia) - też leje i zalewa silnik.

 

Jak nie chcesz użyć narzedzia diagnostycznego, to wysil mózgownicę, poszukaj sobie schematu, miernik w łapę i mierz.

Miernik pewnie masz, oczy i uszy też, blokady na google chyba nie masz?

A jak masz, to pytaj o schemat.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jak paliwo w kolektorze, to 3 rzeczy się nasuwają.

Uszkodzony wtrysk - leje

Uszkodzony mały oring na wtrysku - też leje

Uszkodzony czujnik temperatury płynu(albo jego kablologia) - też leje i zalewa silnik.

 

Jak nie chcesz użyć narzedzia diagnostycznego, to wysil mózgownicę, poszukaj sobie schematu, miernik w łapę i mierz.

Miernik pewnie masz, oczy i uszy też, blokady na google chyba nie masz?

A jak masz, to pytaj o schemat.

Witam.

Mi dokładnie z tym silnikiem przytrafiło się coś takiego co się nazywa uszkodzonym zaworem nadciśnienia paliwa a konkretnie jego membrany, która się przetarła. Efekt był taki że jechałem na gazie a ubywało też paliwo no i mokre wszystko od paliwa przy wtrysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności