Skocz do zawartości

Wypadanie zapłonu -4 błędy


Gość endriulodz

Rekomendowane odpowiedzi

Gość endriulodz

Witam, dzisiaj miałem taką przygodę w trasie ,podczas jazdy samochód stracił nagle moc i zaświeciła się kontrolka check engine , po dojechaniu do domu w trybie awaryjnym ,sprawdziłem błędy , jest to 0300 Układ zapłonowy - wypadanie zapłonów

, 0303 Zapłon cylindra 3 - wypadanie zapłonów ,0220 Czujnik położenia przepustnicy / Czujnik położenia pedału przyspieszenia B oraz błąd 1550 - Elektroniczne sterowanie przepustnicy Zmniejszona moc, wcześnie były jeszcze błędy 0130, 0170, teraz ich już nie ma za to są tamte , po wykręceniu świec świeca z 3 cylindra była całkowicie mokra i czarna ,pozostałe były w idealnym stanie ,po wizycie u mechanika i zasugerowaniu że na 99,9 % jest do wymiany cewka zapłonowa DIS ,i po podmianie na inną nie było poprawy ,dałem sobie spokój zna razie z mechanikami co tylko potrafią brać kasę za samo gdybanie !, może ktoś z Was ma jakiś pomysł co to może być ? ,proszę o porady i z góry dziękuję .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość endriulodz

kompresje sprawdzili ??

wymiana swiec nic nie da jak silnik puszcza

 

kompresje sprawdzili ??

wymiana swiec nic nie da jak silnik puszcza

kompresję sprawdzę w poniedziałek i dam znać ,jeszcze dodam że jak jadę to kontrolka check engine świeci się cały czas ale jak dodam gazu to miga ,jak puszczę to świeci się znowu ciągle, czy wypalony zawór i brak kompresji wykrywa komputer w samochodzie i to sygnalizuje ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość endriulodz

 

kompresję sprawdzę w poniedziałek i dam znać ,jeszcze dodam że jak jadę to kontrolka check engine świeci się cały czas ale jak dodam gazu to miga ,jak puszczę to świeci się znowu ciągle, czy wypalony zawór i brak kompresji wykrywa komputer w samochodzie i to sygnalizuje ?

Witam ponownie, a więc tak po zmierzeniu kompresji jest na 1cyl.-14 na 2cyl-14, 3-0, 4-14, była robiona próba olejowa i dół jest ok. głowica do roboty, tz. nie wiem jeszcze czy zawór się zawiesił czy wypalił ? ale jak by się wypalił to myślę że było by chociaż jakieś nie wielkie ciśnienie ? może się mylę już nie wiem sam ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość endriulodz

dziury nie ma bo wlał olej do cylindra i nie schodzi, tylko jest długo na powierzchni ,myślę czy nie zacząć od zdjęcia pokrywy zaworów i obserwacja czy na tym 3 cylindrze zawór pracuje czy jest zawieszony ? ,tylko nie wiem czy się dojrzy, czy będzie coś widać ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności