Skocz do zawartości

ArKos

Administrator
  • Postów

    7 411
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    299

Ostatnia wygrana ArKos w dniu 25 Listopada

Użytkownicy przyznają ArKos punkty reputacji!

Reputacja

721

11 obserwujących

O ArKos

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Ruda Śląska
  • Model
    Nie Opel
  • Inna marka
    Skoda Karoq Sportline TSI
  • Silnik
    1.5T
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Serio? Nie znalazłeś potwierdzenia ani negacji? https://www.google.com/search?q=a14net+b14net+różnice&sca_esv=908d569159eb1a2e&source=hp&ei=i0tAaeiFJuKqxc8P57_pyQk&iflsig=AOw8s4IAAAAAaUBZm5pjEPDL4NCWUDJwF9YtgchTitom&ved=0ahUKEwio9-yFlcCRAxViVfEDHedfOpkQ4dUDCB8&uact=5&oq=a14net+b14net+różnice&gs_lp=Egdnd3Mtd2l6IhdhMTRuZXQgYjE0bmV0IHLDs8W8bmljZTIFEAAYgAQyCBAAGIAEGKIEMggQABiABBiiBDIFEAAY7wUyCBAAGIAEGKIESLw6UABYni9wAHgAkAEAmAFhoAGJDaoBAjIxuAEDyAEA-AEBmAIVoALFDcICCxAAGIAEGLEDGIMBwgIREC4YgAQYsQMY0QMYgwEYxwHCAg4QLhiABBjHARiOBRivAcICDhAuGIAEGLEDGIMBGIoFwgIIEAAYgAQYsQPCAgYQABgWGB7CAgcQABiABBgTwgIIEAAYExgWGB6YAwCSBwQyMC4xoAfJarIHBDIwLjG4B8UNwgcGMC4xOC4zyAclgAgA&sclient=gws-wiz https://www.google.com/search?q=a14net+jaka+powinna+być+przerwa+na+świecy&sca_esv=908d569159eb1a2e&ei=lEtAadrQJpDTwPAPlMefiA4&ved=0ahUKEwja6pKKlcCRAxWQKRAIHZTjB-EQ4dUDCBE&uact=5&oq=a14net+jaka+powinna+być+przerwa+na+świecy&gs_lp=Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAiK2ExNG5ldCBqYWthIHBvd2lubmEgYnnEhyBwcnplcndhIG5hIMWbd2llY3kyBRAAGO8FMggQABiABBiiBDIFEAAY7wUyCBAAGIAEGKIEMgUQABjvBUjnNVCKB1jfM3ABeAGQAQCYAXagAaEXqgEEMzAuNLgBA8gBAPgBAZgCI6AClxjCAgoQABiwAxjWBBhHwgIFEAAYgATCAgYQABgWGB7CAggQABiiBBiJBcICBRAhGKABwgIEECEYFcICBxAhGKABGArCAgUQIRifBZgDAIgGAZAGCJIHBDI5LjagB5aSAbIHBDI4Lja4B5AYwgcGMS4yNi44yAdFgAgA&sclient=gws-wiz-serp Proszę. Zrobiłem za Ciebie.
  2. Najwidoczniej problem nie leży w forum, skoro gdzie indziej jesteś postrzegany tak samo. Skoro jesteś zielony, to przyjmij poradę. Skoro dajesz auto do mechanika, to nie pytaj, bo on i tak zrobi jak uważa. Bo on da gwarancję na naprawę. Bo on będzie rozbierał i widział na bieżąco co jest nie tak. Bo on najprawdopodobniej dojdzie do istoty problemu. To, że najczęściej zatykają się dysze nie oznacza, że to na pewno będzie to. Zdalnie, to możesz do wróżbity Macieja pisać co by w szklaną kulę popatrzał. Mechanika to nie wróżenie. Czego nie rozumiesz? Że ktoś się produkuje tylko po to, żebyś po swojemu robił? I jeszcze masz o to pretensje? Jak dla mnie mocno infantylne, ale jak kto lubi.
  3. Skoro wiesz to po wuja pytasz? Nie rozumiem ludzi, którzy zadając pytanie otrzymują precyzyjną odpowiedź, po czym sami podejmują decyzję o innym toku postępowania. Po co w takim razie w ogóle pytać?
  4. Co Arek... pewnie olej zmieniany zgodnie z interwałem ASO czyli co 30k. Zwalić na dół miskę, wymienić dyszę a najlepiej komplet. Pewnie pozatykane od szlamu i nagaru. Zapewne widzi wyższe ciśnienie oleju niż powinien. Numer części 55508306
  5. W katalogu części nie ma tego elementu. Posta powinieneś zacząć od "składam zacisk", "regeneruję zacisk" itp. Sprzedawcy "koszyka" zapewne nazywają popychacz "szklanką" a błotnik "nadkolem". Nevermind. Dawno nie robiłem tyłu, ale kojarzy mi się konieczność dociśnięcia go w obudowie zacisku, aby pazurki wskoczyły i się zaklinował. Nasadka i popchać. Próbowałeś?
  6. Przepraszam, że bardzo bezpośrednio, ale o czym Ty bredzisz? Jaki samoregulator zacisku? Jaki koszyk? Coś wynalazłeś? Bo z pewnością zaciski nie mają żadnego samoregulatora ani koszyka. Szczerze mówiąc, to nawet bladego pojęcia nie mam o co chodzi, a znam w szczegółach budowę zacisku zarówno przedniego, jak i tylnego. Albo zaczniesz fachowo nazywać poszczególne części, albo zrobisz zdjęcie i zaznaczysz o co chodzi, albo nie pisz już na ten temat.
  7. Osobiście widzę 2 opcje: albo ktoś kupił najtańszy szit albo nie wymieniono absolutnie wszystkiego. W oryginale kompletny zestaw części kosztuje ok. 2k + podkładka pod napinacz niecałe 200, a firmy kogucik oferują tzw. małe zestawy czyli tylko górny łańcuch, ślizgi, 2 koła i napinacz za 1000-1200. Dla mnie: jeśli chciałbym tym autem jeszcze pojeździc, to kupiłbym kompletny zestaw w oryginale i wymienił. Pompę oleju na razie zostaw w spokoju, bo jeśli tłucze się tylko po nocnym rozruchu a w trakcie jest ok, to nie jej wina.
  8. https://www.google.com/search?q=jakie+ciśnienie+oleju+z14xep&sca_esv=6e4820828e77e658&source=hp&ei=p2D2aOSCI8a3wPAPiJHG4Ac&iflsig=AOw8s4IAAAAAaPZut8yeM0PnnnB_vJ1QZFbClzMm5ljb&ved=0ahUKEwik8tPilrOQAxXGGxAIHYiIEXwQ4dUDCBo&uact=5&oq=jakie+ciśnienie+oleju+z14xep&gs_lp=Egdnd3Mtd2l6Ih1qYWtpZSBjacWbbmllbmllIG9sZWp1IHoxNHhlcDIGEAAYFhgeMgUQABjvBTIFEAAY7wUyBRAAGO8FMggQABiABBiiBEi1NFAAWKUscAB4AJABAJgBV6ABkxCqAQIyOLgBA8gBAPgBAZgCHKAC7xDCAg4QLhiABBixAxjRAxjHAcICDhAuGIAEGLEDGIMBGIoFwgIREC4YgAQYsQMY0QMYgwEYxwHCAgsQLhiABBixAxiDAcICBRAuGIAEwgILEAAYgAQYsQMYgwHCAggQLhiABBixA8ICBRAAGIAEwgIIEAAYgAQYsQPCAgsQABiABBixAxjJA8ICCxAAGIAEGJIDGIoFwgILEC4YgAQYxwEYrwHCAgsQLhiABBixAxiKBcICCxAAGIAEGLEDGIoFwgIEEAAYA8ICCBAAGKIEGIkFmAMAkgcCMjigB4TCAbIHAjI4uAfvEMIHBjEuMjEuNsgHPQ&sclient=gws-wiz Aż tak trudno? Serio?
  9. Nie patrz na to, co wypisuje kosmita ap1981. On ma swój świat i zero wiedzy. Kup nawet na alli czystego pilota. Jeśli będzie z transponderem to tym lepiej, bo OPCOM pozwoli przypisać nowy klucz. Jeśli bez, to stary transponder bardzo delikatnie wydłub i łapnij na kropelkę w nowej obudowie.
  10. Moim zdaniem generowałby P0340
  11. Ja bym zostawił wałek w spokoju. Masz LPG. Weź to wyłącz i ze 2-3 dni jeździj tylko na benzynie. Zmierzam do tego, że wtryski gazowe czy parownik mogą się kończyć, a spalanie stukowe też może powstawać w efekcie zbyt ubogiej mieszanki. Ewentualnie dolot jest nieszczelny, ale takie cudo to musiałby być P0171.
  12. No tak. Tzw maska czyli przednia klapa to to samo co
  13. Wiadomo, że zawsze z umowy płyną korzyści dla obu stron, to oczywista oczywistość. Co do oleju - Superol był potwornie gęsty i dlatego lano go do Poldka, bo wał podparty w 3 punktach = przeciążanie panewek. Wszystko co piszesz jest mi znane, zaręczam To, czy dziś mają się świetnie, czy nie, nie jest wyznacznikiem mojej wiedzy czy niewiedzy. Wnikanie w szczegóły i szczególiki handlarskich praktyk z tamtych lat jest zarzewiem kolejnego tematu-rzeki. Siedząc w kręceniu śrubek 30 lat z okładem, coś tam udało mi się dowiedzieć, zobaczyć i naocznie się przekonać, więc zdanie mam wyrobione. Niekoniecznie zbieżne z Twoim czy kogoś innego, ale jak dotąd się sprawdza. A obce oleje wtedy na rynku już były. Taki Castrol ponad 80 lat już jest u nas, a w połowie lat 90-tych utworzono Castrol Polska. Tyle, że był to drogi olej, nie każdego było stać, dlatego królował Selektol, Superol, Hipol i inne polskie produkty.
  14. No tak, w sumie to logiczne. Hałas dobiega z okolic przedniej osi, ale winna jest tylna klapa. Pewnie jest z przodu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności