Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Wczoraj
  2. Filmik nic nie mówi, może dlatego, że jezdem głuchy. A może cały czas pracuje silnik od szyb? Uchyl szybę i zobacz. Bez demontażu boczka i organoleptycznym sprawdzeniu wszystkiego się nie da.
  3. Fucktycznie, "pozostałe tematy" jest dobrym wyborem. A może 3,0 V6 tak ma? Zatrybisz, czy będziesz się kłócił, jak niektórzy?
  4. Dobrze ze przecinkiem sobie poradziłeś w 0,06V ?? po kasacji błędu zaczna 2 ga sonda reagować? GOoglowałeś bo może się okazać winna 1wsza sonda mimo że dobrze faluje https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4036604.html https://astraklub.pl/viewtopic.php?t=846929
  5. Możliwe... Dzięki za odpowiedź - Zerknę sobie na to co wypisałeś.
  6. Witam. Kilka dni temu wyskoczył mi błąd P2097. Samochód na razie mocy nie traci, odpala na dotyk. Głównym podejrzanym jest sonda lambda za katem. Napięcie sondy lambda przed katem oscyluje między 0,1 a 0,75 V. Natomiast napięcie sondy za katem utrzymuje cały czas stałą wartość 0,06 V. Miał ktoś może taki przypadek i czy faktycznie sonda za katem jest do wymiany?
  7. Nie wymieniałem modułów. Wydaje mi się, że błędy powiązane z immo, bo miałem problem z kluczykiem raz w tym samym czasie. Coś już szwankuje raz na rok, teraz będę używał drugiego (dziś przy drugim brak tych błędów). Właśnie zauważyłem, że na zdjęciu jest "nie występuje" dla pierwszego błędu, nie spojrzałem czy wszystkie kody tak miały. Natomiast dziś nie było żadnego kodu błędu. Rozebrałem przepustnicę i pełno oleju w elektronice. Przepłukałem kontakt spray-em elektronikę i zębatki (silnik przepustnicy). Skoro się tam dostał, to i tak będę musiał ją wymienić lub uszczelnić ale nie widziałem żadnego zestawu naprawczego do tego. Póki co kilka razy gaszone, odpalane, pojeżdżone i jest ok, nawet mniej trzęsie przy gaszeniu. Zobaczymy na jak długo pomoże. Pojeżdżę jakiś czas i zobaczymy kiedy temat wróci, a w międzyczasie zakupię regenerowaną przepustnicę.
  8. w drzwiach myślę że 100% przy przyspieszaniu, puszczeniu gazu gdy jest ok 3 tys obr. Wiązki samej głównej z drzwi nie odpinałem, tylko z głośnika. Jest to nie możliwe i zbyt wyraźne żeby to było z zewnątrz.
  9. To słychać podczas jazdy nie na postoju, czy na postoju z opdalonym autem? To raczej gdzieś coś ci wlazło w koła, podwozie i szura - jeżeli to podczas jazdy słychac. Bo jakby głośnik czy coś elektrycznego to przecież odpinasz wiązke w drzwiach i nie ma co szumiec tudzież trzeć.
  10. To już lepiej A wtyczka pewnie zabrudzona i stąd nie idzie normalnie ruszyć, wd40 popiskać nawet najbardziej w te piony co na zdjęciu widać bo pewnie tam się blokuje.
  11. Masz niezaprogramowane moduły, nic nie wymieniałeś z elektroniki?
  12. Opel Zafira B (Z19DT) - tryb awaryjny Już 3 lub 4 raz mam tak, że po dłuższym postoju po odpaleniu jest brak mocy i nie mogę włączyć tempomatu. 1 razem samo przeszło, trochę go po katowałem i miałem z pół roku spokój. Ostatnio 2, 3 i 4 raz to zwiększenie częstotliwości problemu zwłaszcza w ostatnim miesiącu. Jak szukałem, to większość pisze o przepustnicy ale przy braku błędów. Ja mam brak kontrolki na desce rozdzielczej. Na pewno źle gasi (sprawdziłem to - filmik https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=21550863#21550863). Dziś wyjmę przepustnicę i sprawdzę elektronikę, bo pewnie jest zalana olejem. Spróbuję ją wyczyścić kontakt spray-em. Jeśli jest w niej olej, to zakładam, że turbo do uszczelnienia? Czujnik doładowania ciśnienia (map sensor) Bosch i zawór/przetwornik ciśnienia turbiny Pierburg 55259833 już miałem wymieniany Maj-Czerwiec 2024 na oryginały, bo był problem z mocą ale przez EGR (od tamtej pory zaślepiony). Czy ze względu na poniższe błędy, to będzie raczej sterownik czy dalej może być to przepustnica???? Po wykasowaniu błędów wszystko działa jak należy. Kody błędów: B3925-00 Otrzymano niewłaściwy identyfikator środowiskowy IPC (zestaw wskaźników) B3929-00 Otrzymano niewłaściwy identyfikator środowiskowy REC (Tylny zespół elektroniczny) B3977-00 UEC (Centralny zespół elektroniczny) otrzymała nieprawidłowy identyfikator środowiska U2105-00 CAN-BUS - brak komunikacji z ECM (modułem kontroli silnika) Play Video https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3662087.html https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2075598.html#
  13. masz może zdjęcie jak te blaszki wyglądają? trochę tam mało miejsca jest. raczej blachy tej wewnętrznej z drzwi nie da się odkręcić do mechanizmu samego..
  14. O to mi chodziło . Łap za blaszki od prowadzenia szyb i narywaj delikatnie
  15. Ostatni tydzień
  16. ba, ja nawet bez boczku jechałem z gołą blachą powiedzmy i problem dalej występuje. Może faktycznie coś z tymi nitami może być. No poczekam może ktoś miał coś podobnego jeszcze zanim zacznę działać
  17. Ja bym ściągnął boczek i zobaczył czy nadal to występuje , może ktoś źle go poskładał? Może jakiś nit był kiedyś rozwiercony i śruba się poluzowała zamiast nitu . Możliwości ogrom
  18. Pomyliłem się, miało być P0105.
  19. P0150 a to nie jest od sondy lambda? Czym to odczytałeś ten opis?
  20. Cześć wszystkim mam prośbę czy może mi ktoś powiedzieć jak się dostać do czujnika ciśnienia klimatyzacji i gdzie mogę go zlokalizować Mam problem z klimą po zimie przestała działać Stan na dziś klima nabita Sprężarka pracuje sprzęgło się załącza bezpieczniki i przekaźniki sprawdzone oporność cewki zmierzona wentylator chłodnicy przetestowany na wszystkich biegach pracuje Po załączeniu klimy brak zimnego powietrza i nie załącza się wentylator Klima manualna Astra H Dziękuję za każdą podpowiedź
  21. Dzień dobry, Posiadam komplet regeneracyjny do robota, wybieraka pasujący do: Master 2.5 dci 2008r. Master I| Movano 2.3 Traffic II 2011r. Traffic 2.0 2008r. Trafic 2.5 dci 150km 2009r. Vivaro 2.0 Vivaro 2.5 150kM 2007r. wymiana razem robot+wysprzęglik 520zł Modus Clio 1,2 Nissan primastar Mogę też zregenerować taki robot Tel. 733 674 831
  22. Cześć, posiadam Corsę D 1.2 80km, silnik z12Xep. Pojawił mi się bład "P0105: ciśnienie bezwzględne w kolektorze/obwód Baro" w komputerze samochodu. Po podłączeniu do kompuetra monitoruję wskazanie tego czujnika i zarówno z włączonym tylko zapłonem jak i uruchomionym silnikiem wskazuje wartość 101 kPa. Wartośc ta nie zmienia się w ogóle, cały czas jest stała. Sprawdziłem piny we wtyczce od tego czujnika i mam zasilanie 5V ale nie mam na środkowym pinie masy. Chciałem sprawdzić ciągłość przewodu ale mam problem z wypięciem wtyczki od EKU, a nie chciałbym jej uszkodzić. Próbuję pociągać za ten element i pociągąc do góry wtyczkę ale nic to nie daje. Jest tam jeszcze jakaś blokada, zaczep, który wcześniej trzeba odblokować, czy jest jescze jakiś haczyk w tej wtyczce?
  23. Hej wszystkim, nie sądziłem że będę musiał pisać posta o pomoc ale jestem już kompletnie zielony.. W posiadaniu posiadam piękny egzemplarz corsy D z 2010 z silnikiem benzynowym 1.4 w wersji 111. Niżej załączam nagranie, najlepiej zobrazuje mój problem. Hałas w 99.9% wydobywa się z drzwi kierowcy. Na początku myślałem że to głośnik, zdemontowałem go i przejechałem się jeszcze raz, jednak to nie był on, lecz gdy głośnik jest włożony to te "buczenie" jest jeszcze bardziej głośniejsze. Nie mam na prawdę pomysłu co to jest, nie potrafiłem natrafić nigdzie na taki sam przypadek. Bardzo błagam o pomoc! Pozdrawiam \ Link: https://youtube.com/shorts/mSm0snAbX6s?feature=share
  24. Witam. Od niedawna mam opla insignie 1.6 turbo 180 km A16LET, 2009 rok. Miałem objawy padającej dwumasy w postaci stukotu z silnika podczas gaszenia auta z wciśniętym sprzęgłem i od czasu do czasu pojawiało się chrobotanie na biegu jałowym, które cichło po wciśnięciu sprzęgła. Czasami też przy jeździe w korku było słychać chwilowy metaliczny rezonans na karoserii. Wczoraj odebrałem auto od mechanika. Zostało wymienione kompletne sprzęgło z dwumasem firmy SACHS+ olej w skrzyni + uszczelniacz półosi+ tylny uszczelniacz wału. Faktycznie dwumas miał spory luz, docisk był już mocno wytarty. Wszystko po wymianie chodzi okej, pedał sprzęgła wydaje się też lżejszy niż przed wymianą. Chodzi o to, że stukot z silnika podczas gaszenia auta z wciśniętym sprzęgłem występuje nadal, ale jest o wiele mniej słyszalny niż na padającej dwumasie. Nie ma już tego chrobotania na biegu jałowym, które miałem poprzednio. Mechanik mówił, że w tej skrzyni mam luźne przesuwki, bo jak ją potrząsnął, to było słychać taki specyficzny dźwięk. Mówił, że może to być od tego, chociaż wątpię. Mówił też, że może być to jeszcze klapa gasząca, ale nawet nie wiem, czy ten model ją posiada. Macie może jakiś pomysł? Ogólnie ta skrzynia m32 była regenerowana przez poprzedniego właściciela, ponieważ wysypały się łożyska. Nie ma żadnych drgań lewarka podczas ruszania/ jazdy, żadnych szumów ani niepokojących odgłosów ze skrzyni. Nagrałem filmik z tym stukotem
  25. To może jeszcze do sprawdzenia przewody w przelotkach przy drzwiach oraz klapie?
  26. Wymiana szyb samochodowych może wydawać się zadaniem dla profesjonalisty, ale z odpowiednim przygotowaniem i wiedzą, możesz to zrobić samodzielnie. Kluczem jest wiedzieć, kiedy wymiana jest konieczna, a kiedy wystarczy naprawa. Dobór odpowiednich narzędzi to podstawa – przyssawki, skrobaki, noże do wycinania szyb i wysokiej jakości uszczelniacze to must-have. Rozumienie różnic między szybami laminowanymi i hartowanymi […] Przeczytaj cały wpis
  27. Okej, tylko zastanawia mnie dlaczego klapka paliwa i bagażnik się nie otwiera. Może być tak, że przez to że centralny nie ma siły podnieść rygli to samochód tak jakby wykrywał, że dalej jest zamknięty i przez to nie otwiera reszty? Nadmienię tylko, że czasami po naciśnięciu otwierania na pilocie rygle się nie unoszą, ale światło podsufitki się odpala i przebieg się podświetla
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności