Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Wczoraj
  2. Marcin 83

    Witam!

    Sądząc po roczniku to trochę do tej decyzji dojrzewał kolega 🤭. Pozdrawiamy
  3. Witam serdecznie, wczoraj kupiłem swojego pierwszego Opla Zaczynamy nową przygodę. Pozdrawiam serdecznie wszystkich użytkowników forum.
  4. Helo ale nie wiem czy to żart ten temat... Przecież sonda działa na "spaliny" nie na powietrze, jak jej nic nie ogrzewa to nie ma co mierzyć to jak ma w ogóle coś działać? A co do tej uwalonej sondy to może tylko okablowanie trzeba było zmienić bo może kolejnośc kabuli była zła i od razu wywalało błąd z grzaniem sondy bo dobra nie znaczy że okablowanie dobrze zrobione. Obecna co wywala ciągle? Reaguje coś po nagrzaniu auto czy co się dzieje? DRuga sonda działa?
  5. Dobry zestaw naprawczy to minimum 50 zł , a teraz jak się kalamitka uwali to w ciemno też kupuje zamiennik. Nie chcę mi się tego czyścić , za zacisk roper chyba 110 zł dałem na tył. Zobaczymy ile u ojca to wytrzyma
  6. Potwierdzam, całościowa regeneracja zacisku to mordęga mimo posiadanych narzędzi i przyrządów. Ale da się.
  7. Z autopsji powiem że naprościej kupić nowe zamienniki, nie wiem jaki system masz ale jak przykładowo montowałem ostatnio https://allegro.pl/oferta/nty-hzt-pl-021-zacisk-hamulcowy-tyl-13405201009 https://allegro.pl/oferta/nty-hzt-pl-020-zacisk-hamulcowy-tyl-opel-astra-g-coupe-cabrio-00-04-17921814733 Miałem regenerowane zaciski bo zaczął ręczny stawać no to po taniości można wkład podmienić z moim przypadku takie coś wstawiałem: https://allegro.pl/oferta/zacisk-tyl-golf-v-samoregulator-10mm-sw-0410-18081895121 oczywiście do tego jak sam robisz dobre segerowe szczypce kątowe długie, tulejka, zestaw naprawczy, podkładki miedziane pod przewód, etc etc nie wiem co w moim przypadku poszło nie tak (ja nie wymieniałem kompletu wkładu tylko tą częśc co wychodzi na zewnątrz bo reszta wyglądała niby OK) bo prawy był zerowy ręczny. A straciłem na to sporo czasu bo pierszy raz nie miałem wszystkiego, drugi raz właśnie coś nie pykło - może jakby ten cały samoregulato wymienił to byłoby OK. Teraz mam obie strony nowe po 100 za strone założone + 2 pokładki miedziane pod przewód elastyczny + wiadomo odpowietrzanie i wygląda na solidne trzymanie ręcznego. Oczywiście to w przypadku zacisku lucas ale w tak niskiej cenie to nie ma co grzebać tylko kupić komplet zacisku bo nawet robienie samemu to mordęga - wyciąganie segera lekka masakra Da się i miałoby to sens gdyby zacisk był za 200zeta a nie mówiąc o zleceniu takiej grzebaniny mechanikowi gdzie roboczogodzina zabije edit
  8. Na razie to zobaczę jak mi pójdzie ściąganie głowicy, bo z tego co widziałem to sporo roboty, potem zobaczę co wymienię. Dzięki za odpowiedzi
  9. Wszystko bardzo fajnie by sie robiło w ciepłym garażu z oprzyrządowaniem Na dworze nie jest już tak fajnie, ale da się. Może rozważ wymianę panewek korbowych wszystkich przy okazji? Nowy tłok - nowe pierścienie, tak trzeba. Zaopatrz sie w przyrządzik do wkładania tłoków, bez tego złamiesz pierścień, albo posadzisz naokoło duuuuużo k..rew
  10. Dzięki za pomoc. Znalazłem przyczynę. Czujnik temperatury padł.
  11. No właśnie się zastanawiałem nad wymianą jednego tłoka - chyba jedyna operacja jaką bym był sam w stanie przeprowadzić, pytanie czy to bezpieczne i czy jest tak jak myślę czyli głowica i miska do zdjęcia potem odkręcić tłok i wypchnąć. Brzmi to na nie najtrudniej, pooglądam parę poradników i podejmę decyzję.
  12. Cóż, trzeba podnieść auto i na leżaka robić. Chyba ze 3 dni składałem. Łatwiej by ci było zrobić wymianę silnika, ale trzeba mieć jakiś wieszak na silnik. Ale może prościej by było wymienić ten jeden tłok? Ale to i tak góra do zdjęcia i dół do rozebrania. Musisz sam ocenić, co zrobisz. Mnie 4 tłoki wyszły 6kPLN. Do tego korby 1800. Tanio nie jest. Tylko, że mój zestaw jest kuty
  13. Dużo trzeba majstrować od spodu? może spróbuję bo swap to 4500-5000, już bym chyba wolał trochę dołożyć i kupić coś jeżdżącego
  14. Też nie mam garażu, do którego da się wjechać. Robiłem wszystko pod chmurką i dałem radę.
  15. https://www.olx.pl/d/oferta/opel-meriva-a-lift-livt-1-6-16v-z16xep-kolor-z157-czesci-CID5-ID14Ghne.html kłecko , nie wiem czy 90 kilometrów to daleko czy nie
  16. Po przejrzeniu ogłoszeń nic w pobliżu za bardzo nie mam, nie wiem co z tym zrobić już
  17. W przypadku bloku wyjdzie drożej. Bo i tak stary musi wyciągnąć . Tak wkłada i wyciąga silnik. A tak wyciąga silnik, rozbiera , sklada i wkłada . Do tego na pewno głowice trzeba by zrobić , rozrząd. Jak trafisz motor jeszcze w aucie z możliwością zapalenia to było by całkiem spoko opcja . 2,5 za podmianę silnika wydaje mi się trochę wygórowane. Chociaż teraz takie stawki mogą być ....
  18. Czy jest sens zakupić sam dół silnika, coś typu to: https://allegro.pl/oferta/blok-silnika-wal-opel-astra-silnik-1-6-16v-24427722-315032144-17713088215 ? Mechanik mówił, że wymiana silnika 2500 + silnik, ciekawe czy w przypadku bloku się coś zmienia
  19. ja nawet nie mam garażu także chyba pozamiatane.
  20. Mi jak wypaliło dziurę, to zakupiłem 4 tłoki i poskładałem. Ale robiłem sam.
  21. Oddałem do mechanika, okazało się, że jest wypalona dziura w tłoku... Teraz chyba tylko wymiana całego silnika wchodzi w grę?
  22. Ostatni tydzień
  23. Filtr kabinowy? Dzisaj. Co roku wymieniam. Filtr powietrza rok temu
  24. Przyjacielu skąd tyle ironii nie wiem... Najmądrzejszego ? Widzę że Torq pokazuje też napięcie "0" cały czas... Wciąż jednak z nie wkręcona sonda... Tak czy inaczej od początku pojawia się błąd P0130 ale tylko po uruchomieniu silnika. Ehhh tyle ironii sarkazmu w twoich odpowiedziach ze teraz nie wiem czy jest sens wkręcać już te sondę jutro czy FAKTYCZNIE JEST NA BANK JUZ UWALONA. Jednak pewnie wkręcę bo nie wiem czy mnie teraz nie wkrecasz, tyle warte są te twoje odpowiedzi "podpowiedzi"...
  25. Witam mam identyczny problem jak tutaj zostało to opisane. Czyli code 84 na zimnym silniku. Udalo sie to rozwiązać komuś? Prosze o info . Pozdrawiam.
  26. Napisz, kiedy wymieniałeś filtr.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności