Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Wczoraj
-
Witam serdecznie, jestem posiadaczem Asterki od około 3 tygodni i spotkała mnie parę razy nie przyjemna sytuacją, otóż auto jeździ super, ma swoją moc całych 110ciu koni, jest okej. Nagle (wydaję mi się, że zawsze po zatrzymaniu i zejściu z obrotów np. przed pasami) silnik przestaje się wkręcać na obroty, z gazem w podłodze dochodzi po kilku sekundach maksymalnie do 3 tysięcy i słychać przy tym coraz głośniejszy "stukot", dzisiaj znowu powtórzyła się sytuacja, wyłączyłem auto, włączyłem, i tak parę razy (żeby się naprawiło ), momentami w ogóle reakcja na gaz była zerowa, i tak po około 3-4 minutach silnik wszedł na obroty, wszystko wróciło do normy jak ręką odjął, przez kolejne 100 kilometrów które zrobiłem nie było problemu. Za każdym razem jak dzieje się takie coś, powiedział bym że co około 600-800 kilometrów opelek jest rozgrzany, wcześniej po trasie 300 kilometrów przed bramą w domu losowo zaczął się krztusić. Przerabiał ktoś może podobny temat i podpowie gdzie szukać przyczyny? A i strasznie śmierdzi w momencie dodawania gazu, ale tylko gdy nastąpi ta "awaria". Olej, filtr paliwa zmieniony. Podrzucam film i proszę o pomoc! https://www.youtube.com/shorts/JV2T6Fa6yDU?feature=share
-
Powtórzę raz jeszcze: pierwsza sonda dobrze oscyluje, druga sonda ma minimalne wahnięcie. Bez względu na rodzaj paliwa. Zatem jazda tylko na PB nie obudzi drugiej sondy. Najpewniej jest uwalona, stąd moje pytanie o poprawny zakres. Już wiem że koło 600mV a. IE ca 420mV jak u mnie.
-
Hej. Kilka dni po wymianie zbiorniczka wyrównawczego razem z czujnikiem pojawił się komunikat “niski poziom płynu”. Komumikat pojawia się kilka sekund po włączeniu zapłonu. Czujnik sprawdzony multimetrem i działa poprawnie. Z wypiętym czujnikiem pojawia się ten sam problem. Podejrzewacie zwarcie instalacji?
-
Było jezdzone. Emulatora sondy nie ma.
-
A ja znowu swoje. Było jeżdżone na benzynie, czy nie? Ile?
-
Katalizator jest. Co do emulatora to muszę sprawdzić.
-
Z18xe wskazania drugiej sondy
waldek2020 odpowiedział(a) na Kiffe temat w Opel Vectra - Silnik Benzyna
To i tak powinny być w dziale merivy A katalizator masz znaczy wkład? Sonda jest druga czy jest właśnie jakąs tuleja do oszukiwania działania? Bo jak tak mocno stoi to dziwne wskazania. -
Jest to Meriva, ale mało jest tych wersji i nie ma użytkowników z tym autem. Z kolei dużo jest Vectra z tym silnikiem.
-
Z18xe wskazania drugiej sondy
waldek2020 odpowiedział(a) na Kiffe temat w Opel Vectra - Silnik Benzyna
A to vectra czy meriva Autodata wskazuje 0,6V raczej dla 2 sondy i wiadomo raczej ma stać. Nie masz tam jakiegoś emulatora? - Ostatni tydzień
-
Jakiej diagnozy? Tego typu gazu nikt nie podłącza pod kompa bo nie ma takiej możliwości. Tutaj zapytałem się o wskazania drugiej sondy. Bo być może mam uwaloną sondę skoro okazuje od 412 do 431mV i w tym może być problem.
-
Ok. Nie chcesz diagnozy, to se zapitalaj na gazie i więcej nie pisz.
-
Praca jak sieczkarnia Z14XEP 1.4 w Meriva A
silos odpowiedział(a) na silos temat w Opel Meriva - Silnik Benzyna
Dzień Dobry. Wymieniłem ten zworek oraz przeszlifowałem i mocno skręciłem pokrywę pompy oleju. Po złożeniu całej tej choinki z pokrywy łańcucha rozrządu i po rozgrzaniu także to samo - cały czas charakterystyczne świerszczenie na wolnych. Zauważyłem też, że przy hamowaniu kiedy gaz jest puszczany potrafią bardzo spaść obroty takie uczycie jak by miał zgasnąć ale zaraz wskoczą na obroty jałowe. Tyle roboty i na nic. Czy w takiej sytuacji to tylko panewki na wale od spodu do wymiany po spuszczeniu oleju i zdjęciu miski ? -
Problem po wymianie gałki zmiany biegów Astra H 1.8
pilkosz odpowiedział(a) na pilkosz temat w Opel Astra - Karoseria, wnętrze, elektryka nadwozia
Tu jest rozwiązanie. Nie wpadłem na to 🙂 Nowa gałka miała ok 0,5 cm mniejsza głębokość. Nawiercilem i teraz weszło idealnie 🙂- 3 odpowiedzi
-
- astra3
- zmiana biegow
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Już chyba ogarnięty LPG. Wtryski i kalibratory zostały wyczyszczone. Mieszanka na LPG raz uboga, raz bogata (zakres pierwszej sondy 48- 920mV). Korekta krótkoterminowa od -5% do +2%. Druga sonda ma wskazania 4-2-431mV i to bez różnicy czy gaz czy pb.
-
Problem po wymianie gałki zmiany biegów Astra H 1.8
ja37 odpowiedział(a) na pilkosz temat w Opel Astra - Karoseria, wnętrze, elektryka nadwozia
Zmieniałem mieszki w 3 astrach i takich jaj nie miałem. Coś popsułeś po drodze.- 3 odpowiedzi
-
- astra3
- zmiana biegow
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Ty masz poje.bany gaz, więc cuda mogą być. Pojeździj 2 baki na benzynie i popatrz wtedy.
-
Pojedź na prawdziwy komputer.
-
Też mam ten problem, czy udało ci się poradzić z usterką?
-
Pytanie o kody błędów
Paddington odpowiedział(a) na Paddington temat w Opel Meriva - Karoseria, klimatyzacja, wnętrze, elektryka nadwozia
Wpisane w profil a wymieniłem wtryski benzynowe a nie gazowe..... -
Witam, jakie wskazania (w jakim zakresie mV) powinny być drugiej sondy w silniku z18xe? U mnie bez względu na obroty i bez względu czy to Pb czy LPG sonda pracuje w zakresie 412-431mV i pokazuje uboga mieszankę.
-
Problem po wymianie gałki zmiany biegów Astra H 1.8
Marcin 83 odpowiedział(a) na pilkosz temat w Opel Astra - Karoseria, wnętrze, elektryka nadwozia
Zmierz głębokość osadzenia w nowej i starej to się okaże- 3 odpowiedzi
-
- astra3
- zmiana biegow
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Cześć, Wymieniałem gałkę zmiany biegów i pojawił się problem. Mianowicie plastik od ręcznego jest za wysoko i przy wbijaniu jedynki od razu wskakuje na wsteczny. Przy próbie jego obniżenia wyskakuje srebrny przycisk, który ten mechanizm ma podnieść do góry, aby wbić wsteczny. Gałka jest nabita na maca i nie mam już możliwości jej obniżyć. Czy możliwe że gałka jest wadliwa, tam za mało wchodzi na bolec? Proszę o poradę
- 3 odpowiedzi
-
- astra3
- zmiana biegow
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Witam. Posiadam astrę h 2007 1.3 cdti. Zacznę od poczatku. Astra po odpaleniu kopcila trochę ale po chwili już było ok, podczas jazdy poszarpywala. Został zmieniony zawór egr i filtr paliwa, nie pomogło. Potem został zmieniony zawór sterujący turbo, nie pomogło. Została wymieniona pompa wysokiego ciśnienia i wtryski po regeneracji i czujnik na listwie i w sumie nic się nie zmieniło, az kiedyś stracił kompletnie moc, nie chciał się wgl wkrecic na obroty. Pojechałem do serwisu na diagnozę, pod kompem nie było żadnych błędów, wszystkie parametry w normie, wtryski nie przelewały, ciśnienie na listwie ok, kompresja ok, turbo delikatnie przaladowywowalo ale powiedzieli, że nie od tego to zależy. Następnie znów zaczęło mocno szarpać i trącic całkowicie moc. Teraz auto odpala i i po 3 sek gasnie, dławiąc się jakby brakowało powietrza. Błędów żadnych nie pokazuje, to odpiąłem mu podciśnienie z przepustnicy i odpalił, ale nie chciał się na obroty wkręcać to odpiąłem przepływomierz i już powoli się wkręcał. Jak silnik pracował to podpiąłem mu podciśnienie i zaczął się dławić i zgasł i nie ma błędów tylko kontrolka alternatora Nie wiem co może być, już nie mam pomysłów na te auto... Miał ktoś podobne problemy?
-
Łukasz 8 czy moge na maila prosić Cie o momenty i instrukcje do wymiany uszczelek chlodniczki. Moj mail m.dubert@wp.pl
-
Radio nie działa po wymianie akumulatra
Nikomalik odpowiedział(a) na temat w Opel Combo - Karoseria, klimatyzacja, wnętrze, elektryka nadwozia
Witam sorry wiem że to już stary temat ale nie mogę sobie poradzić z radiem w Insigni B 2020 1.6D nie mam już żadnych pomysłów co może być nie tak zacznę od początku kupiłem ten samochód i ekran już nie działał poprzedni właściciel powiedział że ekran jest spalony więc kupiłem wymieniłem i dalej nic dałem samochód do serwisu na sprawdzenie i wyszło brak komunikacji z radiem kod błędu UO184 wszystkie bezpieczniki sprawdzone prąd dochodzi ale nic brak obrazu dziwięku nawet w nocy przy zapalonych światłach brak oświetlenia na przyciskach radia pomocy proszę- 20 odpowiedzi
-
- radio
- nie działa
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami: