Skocz do zawartości

RoKo000

Użytkownik
  • Postów

    93
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O RoKo000

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    lubawka
  • Model
    Opel Corsa B
  • Silnik
    1.4i 8v 60km
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

159 wyświetleń profilu
  1. Witam, od pewnego czasu mam problem z moją corsa b 1.4 8v 60km, a mianowicie czasami jak odpalam słychać taki strzał z silnika podczas przyspieszania na niskich obrotach przy mocniejszym depnieciu auto się dusi i szarpie jak by brakowało paliwa. Wszystko zaczęło się od tego, że stałem w korku na autostradzie parę razy włączył się wentylator, gdy już minął korek nie mogłem w ogóle przyspieszyć auto dusiło się przez cały czas, powolutku się rozpędzalo. Wymieniłem świece na 2 elektrodowe i kable i jest trochę lepiej teraz tylko przy mocnym przyspieszaniu auto się dławi
  2. Witam, czy po zmianie czujnika trzeba go jakoś zaadoptować? Szukałem informacji ale znalazłem tylko że w vag trzeba robić adaptacje Auto to corsa b 1997r.
  3. Oring był dobry, przed wsadzeniem posmarowałem trochę olejem. Uszczelki w przepustnicy wymieniłem z miesiąc temu ta na dole i pod monowtryskiem
  4. Stożkowy. Ale już nie ważne zauważyłem że obroty spadają po przejechaniu 10km. Pewniej mniej ale na takiej trasie sprawdzałem.
  5. Muszę sprawdzić przez ile się utrzymują te 1200, bo wiem że to jest ssanie, ale nie wiem ile powinno trwać.
  6. Witam, znalazłem inny problem. Mianowicie gdy odpaliłem auto to było +-1200 obrotów, chwilę czekałem nic nie spadło ślinik się zagrzał. Zgasiłem i odpaliłem jeszcze raz obroty wróciły do 850. W czym może być problem?
  7. Okej, dzięki za zainteresowanie
  8. Tak tej samej firmy. Jak dobrze kojarzę to meyle
  9. Robiłem tak, odlaczalem akumulator później. Pierwszy raz jak wymieniałem (z rok temu) to nic nie robiłem i samo załapało. Tzn. obroty poszły w górę później w dół i się ustabilizowało. Chyba że jest uszkodzony ten nowy
  10. Witam, chciałem wymienić silniczek krokowy. Wymieniłem na nowy i po odpaleniu auta obroty są tak duże jak bym dał gaz do podłogi. Podmienilem z powrotem na stary i są normalne. Co może być przyczyną?
  11. Rozumiem, a na przyszłość można to sprawdzić miernikiem w jakiś sposób?
  12. Wszytko już zrobione klakson działa. Okazało się że w przewodzie przy samej kostce był sparcialy. Ale dziwne że prąd był ?. Dzięki za pomoc
  13. Witam, ostatnio przestał mi działać klakson, prad w kostce jest jak nacisne i słychać przekaźnik. To znaczy że padnięty klakson?
  14. Dziękuję za odpowiedzi ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności