Gość mirekhood Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 . . . jeee, zrobione, dzięki wszystkim za podtrzymanie na duchu, nie chce mi się rozpisywać, idę zaraz spać, ale obiecuję Wam jutro przypowieść o szczękach w Sintrze . . Dzięki za wszystkie sugestie, okazały się trafne . Zdejmowałem i zakładałem tarcze regulując rozpieraki aż nie dało się jej ruszyć ręką na 1-szym ząbku ręcznego. Warto może dodać, że gdy tarcza ciasno wchodzi, można pociągnąć do siebie tą część linki, przy której jesteśmy, to czasem pomaga i tarcza w końcu wchodzi. Wprawdzie lewe koło łapie szybciej, ale to się wyrówna...mam nadzieję   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10755-jak-naci%C4%85gn%C4%85%C4%87-r%C4%99czny-hamulec/page/7/#findComment-523624 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harnas1515 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 No to czas na mnie. Rozpierak chyba blokuje się i nie wraca. Bo linki luźne, pancerz luzny a koło jedno (lewe) zablokowane. Jakieś wskazówki pomocne macie ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10755-jak-naci%C4%85gn%C4%85%C4%87-r%C4%99czny-hamulec/page/7/#findComment-570843 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Jacuś to trzeba ściągnąć tarczo-bęben zapewne zapieczony/zabrudzony rozpierak szczęki, jest trochę dłubaniny ale dasz radę. Tu masz trochę świeżego o ręcznym - http://forum.opel24.com/topic/70552-brak-recznego-linki-naciagniete/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10755-jak-naci%C4%85gn%C4%85%C4%87-r%C4%99czny-hamulec/page/7/#findComment-570844 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harnas1515 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Dzięki rafał. Ale zaczekam do wiosny jeśli się uda.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10755-jak-naci%C4%85gn%C4%85%C4%87-r%C4%99czny-hamulec/page/7/#findComment-571006 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Migel Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Witam. Odkopię truposza.Odebrałem dziś sintrolot z naprawy ręcznego... i łapie dość wysoko.Nie wiem,czy tak a być... Jak macie u siebie?Po ilu ząbkach przy zaciąganiu powinien ręczny chwycić by auto nie miało prawa się ruszyć?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10755-jak-naci%C4%85gn%C4%85%C4%87-r%C4%99czny-hamulec/page/7/#findComment-603987 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Michał widzę że potrzebujesz pomocy tu masz napisane chyba wszystko o ręcznym hamulcu - http://forum.opel24.com/topic/70552-brak-recznego-linki-naciagniete/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10755-jak-naci%C4%85gn%C4%85%C4%87-r%C4%99czny-hamulec/page/7/#findComment-604014 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 No i warto przeczytać temat od początku. : SMILE : Po prawidłowej regulacji jedziesz na drogę szutrową (chyba że wolisz płacić to na stację diagnostyczną) i zaciągasz ręczny do oporu. Ruszasz do przodu i jeśli zostaną dwa ślady od tylnych kół to masz dobrze wyregulowany ręczny.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10755-jak-naci%C4%85gn%C4%85%C4%87-r%C4%99czny-hamulec/page/7/#findComment-604141 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Po prawidłowej regulacji jedziesz na drogę szutrową (chyba że wolisz płacić to na stację diagnostyczną) i zaciągasz ręczny do oporu. Ruszasz do przodu i jeśli zostaną dwa ślady od tylnych kół to masz dobrze wyregulowany ręczny. a mnie zawsze uczyli, że dobrze zaciagniety ręczny jest taki, że jak ruszając z dwójki to powinieś zdławic silnik ..poza tym jak zaciągniesz reczny ruszając nawet z jedynki powinieneś czuś wyraźnie, że tylna oś "siada" wyraźnie. Po ilu ząbkach przy zaciąganiu powinien ręczny chwycić by auto nie miało prawa się ruszyć? po ilu ząbkach .. to indywidualne podejście .. czasami po pieciu, czasami po siedmiu .. na stacji diagnostycznej zaciąga do oporu i ma trzymać .. musisz jednak zdać sobie sprawe do czego on służy .. służy jako hamulec podczas postoju samochodu ale równiez jako hamulec awaryjny .. więc podczas jazdy powineś w razie niebezpieczeństwa miec mozliwośc szybkiego zaciągniecia hamulca do pełnego hamowania. Wiec wszystko zalezy od pozycji za kółkiem i miejsca w aucie na tykonanie tego ruchu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10755-jak-naci%C4%85gn%C4%85%C4%87-r%C4%99czny-hamulec/page/7/#findComment-604156 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Mnie kiedyś trzy razy odesłali na przeglądzie z powodu ręcznego. Raz za słaby a dwa razy nie równo hamował. Teraz robię test po regulacji jak opisałem wyżej,   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10755-jak-naci%C4%85gn%C4%85%C4%87-r%C4%99czny-hamulec/page/7/#findComment-604176 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.