Gość Merivka Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Witam mam wlasnie taki sam problem. Silnik bardzo glosno chodzi podczas przyspieszania w granicach 1500-2500 na zimnym, na cieplym jest ciszej i nie jest to az tak denerwujace. Jednakze chcialbym sie z tym problemem uporac. Merivka stala u mechanikow 2lata i nikt nic nie zrobil konkretnego. Wymienili nawet caly silnik, tzn goly slupek... ale to nic. teraz przeczytalem ze z ta pompa i sie zastanawiam czy macie racje, bo wsadzilem w silnik juz ponad 4000 i dalej nic. Pomozcie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10895-g%C5%82o%C5%9Bna-praca-silnika-z17dth-17-cdti/page/4/#findComment-389252 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mklask Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Czy znalazł Pan rowiązanie z tym szarpaniem na zimnym, mam dokładnie ten sam problem, pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10895-g%C5%82o%C5%9Bna-praca-silnika-z17dth-17-cdti/page/4/#findComment-392044 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mklask Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Przecież napisał że turbo i wtryski ma wymienione. Czekam na wyjaśnienie tematu bo mam u siebie podobny problem. Do tego wczoraj zaczął mi szarpać na zimnym silniku i nierówno pracować. Po nagrzaniu problem znika i wszystko ok. Sygnalizuje złą pracę kontrolką serwisową która gaśnie przy wejściu na wyższe obroty. Do tego dymi najpierw na biało przez ok 1min potem na czarno do czasu nagrzania. Wiecie co to może być? A Czy rozwiązał Pan problem szarpania na zimnym ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10895-g%C5%82o%C5%9Bna-praca-silnika-z17dth-17-cdti/page/4/#findComment-392047 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Merivka Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 najgorsze jest to ze nikt juz tego tematu nie odwiedza i nie mozna sie dowiedziec wiecej jakis ciekawych i potwierdzonych informacji. szkoda bo meriva to naprawde fajny samochod ale ten dzwiek go kompletnie dyskfalifikuje a ciezko go sprzedac...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10895-g%C5%82o%C5%9Bna-praca-silnika-z17dth-17-cdti/page/4/#findComment-395162 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 najgorsze jest to ze nikt juz tego tematu nie odwiedza i nie mozna sie dowiedziec wiecej jakis ciekawych i potwierdzonych informacji. a czego tu się wiecej chcesz dowiadywac?? generalnie wiadomo od czego taki dźwiek jest, po drugie trzeba się przyzwyczaić ze ten typ tak ma i nie szukać dziury w całym...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10895-g%C5%82o%C5%9Bna-praca-silnika-z17dth-17-cdti/page/4/#findComment-395279 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gawon Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 wcale ten typ tak nie ma, ja swoją doprowadziłem do takiego stanu że nawet koleś w oplu powiedział że nie słyszał że by było tak cicho,wymieniłem wszystko prawie co się dało i zrobiło się cicho i miło ,a usterka dalej była,minowicie czasem jak wciskałem pedał gazu mocniej było tak jak by jej paliwa brakowało obroty spadały i jak by hamulec wciskał ,wymieniłem wtryski na nowe 4 szt a co mi tam(mam te stare za piwo mogę oddać,stan nieznany) pompę wysokiego ciśnienia listwę wszystkie zawory świece EGR dwumasę i wiele innych rzeczy i dalej to samo czasem gasła kilka razy dziennie czasem nie chciała odpalić ,ale w trasie nigdy się nie zbuntowała,chciałem sprzedać ale każdy wie jak się sprzedaje Merivkę ,i dzień przed wigilią Pan się zlitował i przód mi skasował,nigdy więcej dezela   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10895-g%C5%82o%C5%9Bna-praca-silnika-z17dth-17-cdti/page/4/#findComment-395623 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość amadipl Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Witam. Ja też mam ten stukot. Przy ciepłym silniku też go słychać, ale o wiele mniej. Ale pali normalnie, jedynie gdy się szybko przyspieszy to bączka z tyłu widać. Również gdy jedzie się na wysokich obrotach to dymi. Ale nie przejmuje się tym.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10895-g%C5%82o%C5%9Bna-praca-silnika-z17dth-17-cdti/page/4/#findComment-423527 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarek121601 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Witam Kopcenie przy każdym mocniejszym dodaniu gazu i klekotanie zmniejszyło się po wyczyszczeniu EGR i dolotu. Silnik chodzi dużo ciszej po wymianie oleju, miałem poprzednio 5W30 Mobil Formuła DPF a wymieniłem na tańszy też 5W30 Mobil 3000 - auto bez DPF przebieg 100Kkm Tak wyglądała rura dolotu powietrza zaraz za zaworem EGR kopcenie na czarno to efekt nadmiaru spalin przy niedomykanym EGR i ograniczenie dolotu powietrza (tlenu) przy nadmiarze paliwa. Powodować to może ogłupianie komputera przez co zmianę kąta wtrysku i głośniejszą pracę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10895-g%C5%82o%C5%9Bna-praca-silnika-z17dth-17-cdti/page/4/#findComment-424239 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbisz41 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Mam pytanie czy można ten zawór EGR samemu wyczyścić domowym sposobem? Jakie problemy jakieś wskazówki I może ktoś ma fotke gdzie dokładnie on się znajduje meriva 1,7 cdti . A może jakaś instrukcja lub link   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10895-g%C5%82o%C5%9Bna-praca-silnika-z17dth-17-cdti/page/4/#findComment-424345 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Don Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Oczywiście, można czyścić samemu. Mi zajęło to 2 dni (przez noc zawór się moczył). Jest w internecie prosta instukcja na przykładzie Astry z tym silnikiem, ja się wspomagałem. Nazywa się "EGR-Cleaning-1.7CDTI.pdf". Gdybyś nieznalazł napisz mi mejla shifton@wp.pl to prześlę. Zawór jest nad skrzynią, bliżej tyłu silnika łatwo znaleść śledząc gdzie idzie kolektor i dolot. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10895-g%C5%82o%C5%9Bna-praca-silnika-z17dth-17-cdti/page/4/#findComment-424370 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.