Gość Anonymous Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 witam pierwszy raz pisze wiec jak walne jakis blad nowicjusza forum to plis o wybaczenie chcialbym poprosic o pomoc w sprawie zdiagnozowania choroby mojej corsy 1.0 12v z 97r a mianowicie objawia jej sie to takimi zachowaniami: zimny silnik jest wszystko ok ladnie przyspiesza ale problem pojawia sie po rozgrzaniu silnika widac roznice w mocy wiecej chalasu niz efektu po wcisnieciu gazu na 2 3 4 biegu jak sie rozbuja to jedzie na 5 nie szarpie jest ok ale dojezdzam do swiatel pochodzi na wolnych obrotach chwile i wciskam gaz to tak jakby nie mogla dostac paliwa sie przytyka i za chwile zalapie jedzie ale juz z powyzszym ubytkiem mocy. wlasnie glownie jak na wolnych obrotach chodzi np jazda w korku to taki mulek sie z niej robi dlawi sie slaba jest. a i troche moim zdaniem silnik na wolnych obrotach trzesie za mocno. mialem blad zaworu recylkulacji spalin wymienilem ale za duzo poprawy nie ma filtr paliwa wymienilem i tez nic wiec zwracam sie z prosba o pomoc w diagnozie i rozwiazaniu problemu dzieki opel corsa forever   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 To ze silnikiem trzesie to normalne z racji trzech a n ie czterech cylindrów(słabe wywarzenie silnika).Jeśli jednak jest tak jak piszesz ze jest mułek ,hałasuje to wygląda mi to na luźny łąńcuszek rozrządu-to często sie psuje w tych silnikach.Możesz jeszcze podjechac na stacje sprawdzić czy komp nie wywala błędów.POzdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 czesc ten halas kuba to nie jakies walenie w silniku ale chodzi o taka niemoc silnika ja mu na gaz on wchodzi na obroty ale efektu nie ma w postaci przyspieszenia cos takiego sie dzieje a na zimnym jest ok   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pionaj Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 wyczyść przepustnicę i sprawdż przepływomierz   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 wyczyść przepustnicę i sprawdż przepływomierz Popieram,to tez częste dolegliwości tych silników   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 zastosuje sie do tego co piszecie i napisze jakie efekty nastapily w weekend bede grzebał pozdro dzieki   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Wkońcu będę miał czas zająć się przeczyszczeniem przepustnicy i przepływomierza. W związku z tym mam pytanie czy taki laik jak ja da sobie sam rade i jakie narzędzia będą mi potrzebne? Mniej więcej wiem jak to zrobić bo kolega z tego forum udostępnił mi podręcznik "sam naprawiam" i tam to jest wszystko dokładnie opisane. Tylko kwestia narzędzi .... i stopnia trudności .... Proszę o rady   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Czyszczenia przepływomierza nic nie da,może będzie lepiej przed dwa trzy dni i znowu lip[a tak jak u mnie jeżeli niedomaga to przygotuj sie na wymiane!Ale przed wymianą najlepiej podmień od innego autka na chwile przejedziesz sie i bedziesz wiedział czy kwalifikuje sie do wymiany.Co do przepustnicy to potrzebne Ci będą torxy i spray do czyszczenia gaźników przepustnic kosztuje około 15-20pln.Odkręć pokrywe przepstnicy i nic więcej i pryskaj do środka.Więcej nie radze bo mozna cos spieprzyć.Sprawdź jeszzce przewody podciśnienia moze są uszkodzone (tak jak u mnie)Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 a ja mam takie pytanie co mozna zrobic z silnikiem 1.0 12v 98r. ktory chodzi praktycznie jak diesel?przy niskich obrotach i po odpaleniu pracuje bardzo glosno i rozne rady slyszalem: ze to regulatory hydrauliczne albo swiece i kable?czy mozecie mi cos na to poradzic?nei chce jechac do jakiegos mechanika ktory zawola sobie za to 500-600zl tylko tak w miare przyziemne ceny.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arty Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 - wymiana rozrzadu; -swiece tez mozna wymienic - drogie nie sa -kable - nie ma ich w tym silniku - a wiec nie ma co wymieniac. - popychacze - to raczej inaczej slychac - chyba na zimnym??? A tak ogolnie to jaki przebieg ma samochod?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.