Skocz do zawartości

opel corsa 1.0 12v problem


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Przy takim przebiegu to dobrze by bylo wiedziec co było robione i kiedy

Rozrzad jesli nie byl robiony - lub robiony przy przebiegu ponizej 100 tys to pasowalo by zmienic ( mi przeskkoczył przy 155 tys) - koszt to ok 700-800 zl, dodatkowo pasowalo by zmienic pompe wody , i jak bedzie juz rozebrany silnik to moze jeszcze przynajmniej uszczelke glowicy ( ja nie zmienilem to chwile po remoncie rozrzadu zaczą mi sie olej dostawac do chlodnicy - podejrzenie na uszczelke), a jesli bierze olej to tez pierscienie, uszzcelniacze na zaworach i moze sie okazac ze tez wlasnie popyczacze hydrauliczne.

Koszt calego remontu wyjdzie na pewno pow 1000 zl Wtedy powinienes miec w miare pewny samochód, a jak nie to nie przejmowac sie za bardzo i wymieniac tylko to co wychodzi na bierzaco - jak dzwoni ewidentnie rozrzad to wymienic rozrzad ( swoja droga to te silniki 1.0 zawsze trroche sie trzęsą). Popychacze słychac z tego co sie orientuję zaraz po odpaleniu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Przy takim przebiegu to dobrze by bylo wiedziec co było robione i kiedy

Rozrzad jesli nie byl robiony - lub robiony przy przebiegu ponizej 100 tys to pasowalo by zmienic ( mi przeskkoczył przy 155 tys) - koszt to ok 700-800 zl, dodatkowo pasowalo by zmienic pompe wody , i jak bedzie juz rozebrany silnik to moze jeszcze przynajmniej uszczelke glowicy ( ja nie zmienilem to chwile po remoncie rozrzadu zaczą mi sie olej dostawac do chlodnicy - podejrzenie na uszczelke), a jesli bierze olej to tez pierscienie, uszzcelniacze na zaworach i moze sie okazac ze tez wlasnie popyczacze hydrauliczne.

Koszt calego remontu wyjdzie na pewno pow 1000 zl Wtedy powinienes miec w miare pewny samochód, a jak nie to nie przejmowac sie za bardzo i wymieniac tylko to co wychodzi na bierzaco - jak dzwoni ewidentnie rozrzad to wymienic rozrzad ( swoja droga to te silniki 1.0 zawsze trroche sie trzęsą). Popychacze słychac z tego co sie orientuję zaraz po odpaleniu.

 

 

 

To u mnie taki remont bez uszczelki pod głowicą wyszedł razem z częściami i robocizną 1700zł. z tym że wszystkie części oryginalne z allegro z firmy Rafał Stachowiak.Cholernie drogi interes!!Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

czesc bylem dzisiaj u swojego majstra :) podlaczylismy do oryginalnego programu serwisowego opla bledow brak :roll: ale zmierzylismy cisnienie na zaworach i wyszlo ze mam na 1 zaworze 10 a na pozostalych dwoch po 12 i stwierdzil ze trzeba strzelic maly remoncik mowil cos o wymianie uszczelki pod glowica itp. a poza tym jest ok oleju nie bierze a i lekko zuzywa plynu chlodniczego tzn z pol litra na 4 tys.km czy jest juz z nia tak zle ? pozdro opel corsa forever :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może rzeczywiściwe wystarczy uszczelke wymienic - a przy okazji zrobic głowice - gniazda zaworowe - uszczelniacze ( i moze jakis popychacz ). Dobry mechanik po wyglądzie tłoka powinien juz wiedzieć skąd ta różnica w ciśnieniach - czy to głowica czy pierścienie - jeśli okaże sie że pierscienie to tez trzeba będzie juz zmienic - ale wszystko wyjdzie po zdjęciu gowicy. A jesli ubywa płynu to dodatkowy powód aby sie tym zając.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość czarny88

Mysle ze moge pomoc przy tym problemie. Jesli zapala ci sie lampka check engine podczas przyspieszania i autko wpada ci w taka "dziure" i jedzie jak kombajn to jest to na 99,9% przeplywomierz powietrza. Milalem to samo w swoim aucie po wymianie nie ma porownania:) Ladnie wchodzi na wyzsze obroty i nie ma problemu z przyspieszeniem:) Widze ze objawy sa identyczne jak w moim korsiaku tez sie dlawil zwlaszcza na 2 biegu. Moja rada to wymiana przeplywomierza. Mozesz to bez problemu zrobic sam tylko kup oryginal Boscha (ok350zl).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Mysle ze moge pomoc przy tym problemie. Jesli zapala ci sie lampka check engine podczas przyspieszania i autko wpada ci w taka "dziure" i jedzie jak kombajn to jest to na 99,9% przeplywomierz powietrza. Milalem to samo w swoim aucie po wymianie nie ma porownania:) Ladnie wchodzi na wyzsze obroty i nie ma problemu z przyspieszeniem:) Widze ze objawy sa identyczne jak w moim korsiaku tez sie dlawil zwlaszcza na 2 biegu. Moja rada to wymiana przeplywomierza. Mozesz to bez problemu zrobic sam tylko kup oryginal Boscha (ok350zl).

 

Nie trzeba wymieniać całego przepływomierza wystarczy sam wkład(bo jest on wymienialny ).Ja do swojej zakupiłem wkład Pierburg za 270 zł.i smiga pięknie.Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

musze znalezc majstra innego bo ten mój sie za bardzo nie bierze za nia jeszcze raz dzieki za te podpowiedzi fajny klimat tutaj jest na forum pozdro jeszcze raz mam nadzieje ze sie niedlugo uporam z tym problemem. :wink::wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość czarny88

Nie trzeba wymieniać całego przepływomierza wystarczy sam wkład(bo jest on wymienialny ).Ja do swojej zakupiłem wkład Pierburg za 270 zł.i smiga pięknie.Pozdrawiam.

 

Zgadzam sie:) Sam wklad. Ja niestety mialem wymieniany u mechanika wiec calosc wyszla 500zl ale gdybym wiedzial ze to takie proste to sam bym sobie wymienil:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności