Skocz do zawartości

potrzebna porada


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam potrzebuje porady od kogos kto zna dobrze silnik Z20LET notorycznie wywala blad 1106 juz probowalem WG poluzowac i powiem ze byla poprawa ale znowu sie pojawil blad po krotkiej chwili. Przy ok 3500tys obr/min samochod dostaje mula poluzowalem WG pomyslalem ze po regeneracji turbo zostal za mocno skrecony i byla krotka poprawa samochod dobrze przyspieszal ale znowu pojawil sie blad wyskakuje samochod z kluczykiem i przestaje jezdzic... Nawet kiedy pali sie blad to do tych 3500 jest zwawy po przekroczeniu tych obrotow koniec zabawy. Sprawdzalem podcisniania i wygladaj ok. Z gory dzieki za kazde info... Poydrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/11532-potrzebna-porada/
Udostępnij na innych stronach

Takie sprawy kojarzą mi się z uszkodzonym czujnikiem położenia wału.

W astrze G ten motor siedzi?

Czy to OPC?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/11532-potrzebna-porada/#findComment-257305
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Czujnik polozenia walu ma swoj inny blad a poza tym jakby byl to czujnik to wogole by sie nie wkrecal na obroty bo dawal by iskre nie tym momecie co trzeba... silnik siedzi w AstrzeG coupe bertone.... 1106 jest to blad zwiazany z cisnieniem doladowania po zluzowaniu WG napewno byla poprawa ale usterka szybko powrocila. Zastanawiam sie czy to wlasnie nie jest wina WG

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/11532-potrzebna-porada/#findComment-257263
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Witam. Odnawiam temat, Czy ktoś wie co to może być? mam u siebie to samo w astrze H 2.0 T i już sam nie wiem co mam robić. PS. Co to jest za skrót ,,WG'' w/w poście? :)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/11532-potrzebna-porada/#findComment-463072
Udostępnij na innych stronach

problem z czujnikiem cisnienia doladowania. Sprawdz kabloteke( ciaglosc przewodow oraz polaczenia a MAP wyczysc w benzynie. Trzeba by sprawdzic jakie wartosci podaje podczas przyspieszania z pedalem w podlodze.

 

WG to WASTE GATE- zawor upustowy turbiny. Reguluje predkosc obrotowa wirniak suszarki a co za tym idzie doładowanie.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/11532-potrzebna-porada/#findComment-463096
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności