Gość Anonymous Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Witam potrzebuje porady od kogos kto zna dobrze silnik Z20LET notorycznie wywala blad 1106 juz probowalem WG poluzowac i powiem ze byla poprawa ale znowu sie pojawil blad po krotkiej chwili. Przy ok 3500tys obr/min samochod dostaje mula poluzowalem WG pomyslalem ze po regeneracji turbo zostal za mocno skrecony i byla krotka poprawa samochod dobrze przyspieszal ale znowu pojawil sie blad wyskakuje samochod z kluczykiem i przestaje jezdzic... Nawet kiedy pali sie blad to do tych 3500 jest zwawy po przekroczeniu tych obrotow koniec zabawy. Sprawdzalem podcisniania i wygladaj ok. Z gory dzieki za kazde info... Poydrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11532-potrzebna-porada/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Takie sprawy kojarzą mi się z uszkodzonym czujnikiem położenia wału. W astrze G ten motor siedzi? Czy to OPC?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11532-potrzebna-porada/#findComment-257305 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 Czujnik polozenia walu ma swoj inny blad a poza tym jakby byl to czujnik to wogole by sie nie wkrecal na obroty bo dawal by iskre nie tym momecie co trzeba... silnik siedzi w AstrzeG coupe bertone.... 1106 jest to blad zwiazany z cisnieniem doladowania po zluzowaniu WG napewno byla poprawa ale usterka szybko powrocila. Zastanawiam sie czy to wlasnie nie jest wina WG   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11532-potrzebna-porada/#findComment-257263 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kopec06 Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Witam. Odnawiam temat, Czy ktoś wie co to może być? mam u siebie to samo w astrze H 2.0 T i już sam nie wiem co mam robić. PS. Co to jest za skrót ,,WG'' w/w poście?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11532-potrzebna-porada/#findComment-463072 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 problem z czujnikiem cisnienia doladowania. Sprawdz kabloteke( ciaglosc przewodow oraz polaczenia a MAP wyczysc w benzynie. Trzeba by sprawdzic jakie wartosci podaje podczas przyspieszania z pedalem w podlodze. WG to WASTE GATE- zawor upustowy turbiny. Reguluje predkosc obrotowa wirniak suszarki a co za tym idzie doładowanie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11532-potrzebna-porada/#findComment-463096 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.