Gość DAROMV6 Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Nie pamiętam jak wygląda krokowiec z x25xe i x30xe jest na 2 fotce, oprócz opli pasuje również w niektórych silnikach alfy, saaba, volvo itd.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12087-odpalanie-i-bieg-ja%C5%82owy/page/2/#findComment-251996 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Znalazłem przyczyne problemów z odpalaniem i nierównych obrotów Otwór w układzie sekwencyjnym który pokazałem jest otwarty nie ma tam żadnej zaślepki czy filtra, dostaje "lewe" powietrze(i oszukuje czujnik za filtrem (stożkowym w moim przypadku)). Zaślepiłem prowizorycznie ten wlot... i silnik bez problemu odpalił za pierwszym razem, nawet trzymał równe obroty. Potem odkleiłem taśmę, którą go zaślepiłem i silnik "zgasł" czynność powtórzyłem kilkakrotnie i było OK- czy coś powinno być w tym miejscu? czy jak zaślepię go czymś nic się nie stanie? Bo zachowywał sie świetnie tzn tak jak powinno to być. Licze kolejny raz na podpowiedz... może uda mi się zaoszczędzić troche niepotrzebnie wydanej kasy, tylko jak ja się odwdzięcze... chyba zajade z kratą   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12087-odpalanie-i-bieg-ja%C5%82owy/page/2/#findComment-251811 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Nie mam u kogo podejrzeć, nie pomogę   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12087-odpalanie-i-bieg-ja%C5%82owy/page/2/#findComment-251756 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 A tak z ciekawości zapytam - ten tylny przewód wpięty do miksera (od str. podszybia), przewód biegnący w dół z kolankiem obok serwa, gdzie wchodzi?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12087-odpalanie-i-bieg-ja%C5%82owy/page/2/#findComment-251749 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Co do układu sekwencyjnego dowiedziałem się od mechanika amatora że może to być odwodnienie układu tzn cząstki wody jakie dostana się do środka(i nie trafią do układu spalania) rozbijają sie o ścianke i zbierają w tej szyjce, pod czas normalnej pracy nadciśnienie gumkę zamyka, powodując zamkniety układ a po wystygnięciu silnika zebrane cząsteczki wody odpływają bo gumka odkształaca sie powraca do normalnego położenia. Zaślepie ten że otworek kawałkiem gumy co jakiś czas będe sprawdzał ile się tam tego zbiera, jeżeli będzie potrzeba to dokupię taką gumke jak dostane bo autko wkońcu zaczeło normalnie pracować Jak sie okazuje kupno silnika krokowego byłoby wydaniem niepotrzebnej kasy, której poszło już za dużo, a kampla nie moge złapać na podmianke na chwile. Zobacze co będzie dalej DAROMV6, NIe rozumiem nic z tego ale przewód wraca tu Zdjęcie 1MB jakby potrzebne było zbliżenie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12087-odpalanie-i-bieg-ja%C5%82owy/page/2/#findComment-251629 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.