Gość Anonymous Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 witam Od jakiegos czasu mam problem z temperatura.posiadam astre 1.4 8v model silnika c14nz 60koni Problem jaki mnie boli to temperatura.Po wyjechaniu z domu i przejechaniu okolo 3km mam 95stopni(posiadam konsole bez prędkosciomierza) to tak utrzymuje sie przez jakis czas ale problem jest ogromny gdy tylko wjade na swiatla.Wystarczy tylko chwile postac i odrazu mam prawie 100 stopni.Termaostat wymieniłem juz 2 razy.@ razy także płyn chlodniczy.Termostat sie otwiera przy okolo 95-96stopni i zbija temp na chwile tzn okolo 30sekund po tym ona dalej rosnie.Wentylator wlacza sie normalnie gdzies przy 97-98stopni ale nie wiem czy powinno byc widoczne ze temp spada?bo u mnie on chodzi a temp dalej stoi w miejscu.Jestem pewien ze to nie jest normalne zachowanie samochodu.Prosze o pomoc.wg mniemiany do wymiany jest chłodnica ale jak ja wymienie i to nie pomoże???pomocy prosze o wypowiedzi na temat waszych astr jak u was jest?ew podaje gg 3479270   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 rysiek144a, tematów na ten temat było sporo zarówno o termostatach, wentylatorach, temperaturach i wskazaniach wystarczy użyć opcju "SZUKAJ" - u góry Termostat sie otwiera przy okolo 95-96stopni powinien przy około 92, a wentylator włącza się przy około 100 czy Astra, Corsa i wtedy też trochę widoczne jest to na wskaźniku. Poza tym przekłamania wskaźnika czy czujnika. A jeśli masz wątpliwości chłodnicę można przepłukać ale może to nie konieczne.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 ale wiesz wazne ze sie otwiera i ze wentylato sie włacza ale dalej nie mam odp jak i co zrobic aly to naprawic.u kolegi tez z astra temperatura nie przekracza 95 stopni nawet jak stoi w korku a u mnie wentylator caly czas chodzi na na piecu dalej 100   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Jeśli nie rośnie dalej to już pół sukcesu, ale delikatnie temp powinna spaść po jego włączeniu. Wentylator chyba po jakimś czasie się wyłącza ? - znaczy, że temp się zmienia. Jeśli podczas normalnego użytkowania - jazdy bez przeciążenia nie wyłącza się i temp utrzymuje to możesz spróbować przepłukać chłodnicę. Podałem - przy 100 się włącza wg danych.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 witam a moze masz zatkany maly uklad chlodzenia tzn nagrzewnica albo cos z pompa wody zuzyla sie i tyle nagrzewnice mozesz sprawdzic czy dziala ci ogrzewanie jak mocno i jak szybko patrz wedlug wskaznika temp   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Sprawdź zapłon (może pasek rozrządu) jak zapłon jest opóźniony to silnik może się bardziej nagrzewać ,spróbuj też włączyć ogrzewanie na maxa i zobacz czy spada temperatura   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 pasek rozrzadu jest ok poniewaz go wymienialem w lutym,pozatym jakis tydzien temu wymieniałem termostat tak wiec pasek sciągalem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szeryf Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Chłodnica jest drożna? Czyli cała jest gorąca, czy tylko częściowo?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 to tez wlasnie sprawdzalem i jak przyjechal do domu po okolo 30km starałem sie dotykac i niby na calosci była gorąca.Dodatkowo weże tez były w równym stopniu były gorące.Ale co do jednego nie jestem pewiem poniewaz jak wykreciłem ja u kolegi i wlalismy jakis płyn na kamien to z jednej strony woda wylatywala idelanie a z drugiej troche jakby przytykalo...ale przepływ byl   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Ja miałem swego czasu C 14 nz i w sumie działy sie podobne cuda. Po wjezdzie do wiekszego miasta 2 - 3 światła i juz miałem wskazówke na 100 sotpniach. wentylator sie uruchamiał i tyle. Poza tym zmianiałem płyn w ukladzie i po jego wymianie temperatura normalnej pracy nawet wyzsza była niz na "starym". Pogodziłem sie z tym, ze widocznie tak ma byc. Poza tym jak jechalem dluzsza chwile z predkoscia powyzej 110 (tak tak nawet z taka prekoscia 60 KM jezdzi) to po 3 - 4 minutach wskazówka piela sie raźno do góry. jesli wentylaotr jest sprawny i cala niej wiecej powierzchnia jest podobnie ciepła to bym za duzo sie tym nie podniecał ale to moja opinia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.