Skocz do zawartości

Pomozcie z tym BMW


Gość GmsMetallica

Rekomendowane odpowiedzi

Gość GmsMetallica
DAROMV6, nie wiem czy cos to da ale reczny trzyma wiec nie powinny byc zapieczone, a co do kodu silnika to nie wiem czy sie doczytam :-) ale sprubuje

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość GmsMetallica

no tez racja, kurcze podjade jutro do sklepu i zapytam o nowe i dla pewnosci kupilbym 2 szt.

 

[ Dodano: Czw Sie 07, 2008 22:47 ]

a powiedz mi DAROMV6, w miare dokladnie jakie sa skutki zapieczenia :-) szczeki nie rusza sie czy jak ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie działać na 2 szczęki - przeciwbieżną i współbieżną tylko na jedną czyli

tloczek nie rusza się

. Jak ściągniesz bęben spróbujesz wcisnąć zarówno tłoczek po lewej i po prawej - z czuciem - powinny się chować, przy okazji obadasz czy nie ma wycieku - chociaż to bez większego znaczenia jeśli zdecydowałbyś się na wymianę chociażby ze wzg. uszkodzonego odpowietrznika :-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość GmsMetallica

aha no spoko tylko musze sie zorientowac jutro ile to kosztuje i byle nie byl to oryginal bo slono zaplace. za 2 szt tylnych tloczkow zawolali ode mnie 90 zl

 

[ Dodano: Pią Sie 08, 2008 13:40 ]

DAROMV6, kupilem tloczki, stare byly dobre lecz nie dalo rady odpowietrzyc ich bo sa tak zasniedziale odpowietrzniki a pozatym 1 sie urwal i nie mozna udkrecic przewodu hamulcowego przy tloczku ani przy laczeniu z drugim przewodem, i z tym wiaze sie moje pyt jak to zdzierstwo odkrecic, krece jednym (tym ucietym juz przewodem) i nic, obkrecaja sie obydwa, natomiast jak chce odkrecic je jak kontre to rece sobie moge urwac a wszystko ani drgnie, robie cos zle czy jest jakas metoda na to :-) czy to mozliwe ze to jest az tak zasniedziale ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW 318i

Typ silnika M40 B18 (18 4E 1)

Średnica cylindra 84 mm

Skok tłoka 81 mm

Pojemność skokowa 1795 cm3

Stopień sprężania 8,8

Moc maksymalna 85 kW (115 KM)

Prędkość obrotowa mocy maksymalnej 5750 obr/min

Moment maksymalny 165 N×m

Prędkość obrotowa momentu maksymalnego 4250 obr/min

Układ rozrządu: wałek rozrządu w głowicy, podparty na pięciu łożyskach, napędzany paskiem zębatym, napinacz paska mechaniczny

Luz roboczy zaworów: zerowy, zastosowano popychacze hydrauliczne

Pasek zębaty napędu wałka rozrządu i pompy cieczy chłodzącej

- Gates Powergrip 58110 ´ 19,5 mm

Filtr oleju: z wymiennym wkładem kartonowym, Mann H 921x

Filtr paliwa: Mann WK 830, umieszczony przy zbiorniku paliwa

Filtr powietrza: suchy, z wymiennym wkładem papierowym, Purolator LX 105

Układ hamulcowy

Hamulec roboczy: hydrauliczny, dwuobwodowy, ze wspomaganiem podciśnieniowym

Hamulce kół przednich tarczowe, z zaciskiem pływającym

Średnica zewnętrzna tarczy 286 mm

Grubość tarczy

- nominalna 12 mm

- minimalna po naprawie 10,4 mm

- minimalna dopuszczalna 10 mm

Minimalna dopuszczalna grubość nakładek ciernych

(bez płytki podstawy) 2 mm

Hamulce kół tylnych: bębnowe, z samoczynną regulacją luzu szczęk

Średnica robocza bębna

- nominalna 228 mm

- maksymalna po naprawie 229,5 mm

Minimalna dopuszczalna grubość okładzin 1,5 mm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to M40 B18(kat.) - 83kW, czy M40 B18 - 85kW, czy może M42 B18 - 100kW ale jak najbardziej dzięki.

GmsMetallica, czasami tak się dzieje.

Dobrze oczyścić i dobry klucz najlepiej typowy do przewodów hamulcowych (nacięta koronka) lub bardzo dobry klucz, lub dobra żabka z wyraźnymi zębami (kierunkowymi) i nie ma lewara. Chyba, że za-gwintowana końcówka jest z mosiądzu to może popękać i wtedy potrzebny będzie przewód z zarobionymi końcówkami.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość GmsMetallica

DAROMV6, to zobacze w pn bo weekend odpada :mrgreen: niestety

 

[ Dodano: Wto Sie 12, 2008 17:42 ]

no i bmw juz jezdzi :D maly potworek z niego ale trzeba go jeszcze dopiescic i na przeglad :D

 

[ Dodano: Pon Wrz 01, 2008 11:23 ]

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=29757

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Normalnie to linków promujących chyba nie wstawiamy? :D

Przełączników było tego typu kilka np. położenie 1-2-3 to:

benzyna-automat (odpala benzyna, a po przekroczeniu np 2tys. obr przełącza na gaz)-i gaz

Wystarczy, że słyszysz pstrykanie - przełącza, po węchu spalin lub wystarczy wypiąć 1-przewód z reduktora czy zaworu gazu i w poszczególnych położeniach przełącznika sprawdzisz (wtedy jeśli przełączony na gaz nie powinien chodzić czy jeśli chodzi a odpinasz kabel powinien zgasnąć) :wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności