Skocz do zawartości

Szybkie grzanie sie silnika


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie pytanie. Co nalezy sprawdzic lub co dokladnie sprawdzic lub co nalezy przeczyscic lup itp gdy silnik szybko dostaje temperature....np dzis...na swiatlach podjechalem do czerwonego i stalem w korku...bylo 90 stopni na liczniku...ruszylem na jedynce i tak przejechalem z 20 metrow....nie zdarzylem na zielone potem jeszcze raz rusyzlem .... patrze i juz 95...za chwile by sie wlaczyl pewnie wentylator....ale moim zdaniem to sie za szybko dzieje....tym bardziej ze na zewnatrz bylo stosunkowo zimno jak na teraz ( 14 st)....wiec nie ma mowy o upale...prosze o opinie...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

nie iwem ale sprawdz poziom płynu chłodniczego... tez tak maiłem wszak w Golfie I ale miałem ze miałem ubytek płynu i bestia sie grzała.... albo sprawdz poziom oleju?:wino:

Posprawdzaj te dwie rzeczy :wino:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mialem do niedawna ten sam problem, zmienialem czujniki temperatur i rozne rzeczy az do momentu jak od plastykowej nakladki "kopulki" nad wtryskiem (widze ze masz wtrysk mono tj jak u mnie) wymienialem cieniutki szlaufik, prowadzacy od tylu tej "kopulki" nad tym wtryskiem do... no wlasnie... takiego urzadzenia przypominajacy "dzwonek do roweru" ktory jest przy filtrze powietrza, on reguluje czy do wtrysku ma isc cieple czy zimne powietrze, wstawilem tam zwykly szlaufik - przezroczysty i dalem mu reset kompa, w tej chwili krocej silnik pracuje na "ssaniu" i nie grzeje sie tak, mimo wszystko sprawdz czy czujnik temperatury z tylu silnika jest dobry, aha i tam od tylu tego plastyku "kopulki" idzie dwa szlaufiki to mnie chodzi o ten dluzszy... :wino:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.4i benzyna...olej sprawdzilem, plynu dostatek....w poniedzialek zabiore sie za czujnik...isprawdze co z nim....a to co rollus napisal tez musze sprawdzic....ciekawa sprawe napisal

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że w korku się grzeje, to normalne.

Póki podczas normalnej jazdy masz na zegarze 95*, to jest oki.

Mój stary silnik normalną temperaturę miał właśnie 95*.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a miales corse ?? bo ja przy jezdzie trasa mam 90 zawsze, a jak rusze w korku z 3-4 razy na jedynce to szybko ma 95 i weicej i sie grzeje i musi sie wentylator uruchamiac...ot cos takiego

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez tak miałem.

Póki nie wchodzi na czerwone pole, to jest oki.

A corsę mam cały czas, tyle, że trochę inną :wesoly:

http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=14412&postdays=0&postorder=asc&start=0

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez tak miałem.

Póki nie wchodzi na czerwone pole, to jest oki.

A corsę mam cały czas, tyle, że trochę inną :wino:

http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=14412&postdays=0&postorder=asc&start=0

no wlasnei o to chodzi ze nie jest ok, bo wentylator musi chodzic w miescie prawie caly czas....:wino:

 

 

p.s. piekna bestie musisz miec :wesoly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności