Gość Anonymous Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 No i w koncu silnik odpalił Po bardzo długim kręceniu i na cewce z malucha ale odpalił i chodzi Po raz pierwszy u mnie dlatego ciesze sie bardzo Jednak niepokoi mnie to że na cewkach opla a było ich 6 (4 z c20xe i 2 z corsy) iskra jest tylko na 1 i 4 Bo pewnie gdzieś tam problem jest [ Dodano: Czw Paź 09, 2008 21:38 ] dzisiaj wpadłem na pomysł zeby podłaczyc te calibrowskie cewki razem z modułami do corsy a z silnikiem 1,2 i we wszystkich przypadkach auto chodzi bezproblemowo i równo A pod 2.0 dlaej tak jak było [ Dodano: Nie Paź 26, 2008 17:22 ] DZiwne rzeczy sie dzieją z tym moim silnikiem Przy odpalaniu dalej na cewce z opla ma iskre na 1 i 4 ale jak juz silnik odpali to chodzi na wszystkie 4 cylindry Swiece po chwili chodzenia silnika sa pokryte sadzą ale nie jest to od tego ze dostaje sie olej wydaje mi sie ze silnik dostaje za bogatą mieszanke bo jak nie odpala to swiece sa mokre i w smaku to czyste paliwo Nasunęła mi sie taka mysl czy calibry do 93 roku miały immobilajzer? czy problemy z odpaleniem mogły by byc wynikiem tego ze komp jest przygotowany pod imobilajser a ja nie mam tego uwzględnionego w mojej instalacji Bo widziałem jak ktos na allegro sprzedawał kompa i miał napisane ze jest to z wersji z immobilajzerem [ Dodano: Pią Paź 31, 2008 21:43 ] Przyczyną tego ze na cewce oplowskiej była tylko iskra na 1 i 4 było to ze napięcie +12 po stacyjce na moduł zapłonowy było podane z miejsca gdzie podczas rozruchu był spadek napięcia Po podłączeniu w inne miejsce problem sie rozwiązał [ Dodano: Wto Mar 31, 2009 18:32 ] Po zimie straciła mi sie znowu iskra widze że komp nie podaje sygnału na moduł (Sprawdzałem diodą) W zimie raz odpalałem auto i chodziło bez problemu potem stało jakies 1,5 miesiąca na dworze Uprzednio rozciekła mi sie pompa oleju i nie miałem czasu tego robic teraz po wymianie pompy chce odpalic i nic!!! Miałem tylko sciągniety rozrząd i tyle Niewiem za co sie teraz zabrac Czy czuknik położenia wału moze byc odp za iskrę ? lub jakis inny "dups" zebym znowu nie musiał wyciągac całej instalacji i szukac zwarc itp [ Dodano: Pon Lis 16, 2009 18:17 ] witam po dłuższej mojej nieobecności na forum nie bede zaczynał nowego tematu wiec zapytam tu wewnętrzne pompy oplowskie w mniejszych silnikach mają u wylotu z boku wkreconą taką plastikową śrube która działa jak jakby zwężka ( przynajmniej tak to wyglada) Po co to jest ? i czy to faktycznie jest zwężką i jeżeli tak to np po wykreceniu tego (oczywiscie nie do konca) Pompa Bedzie miała wiekszą wydajność??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13373-c20xe-brak-iskry-na-2-i-3-cylindrze-i-max-9v-na-pompe-paliwa/page/5/#findComment-235152 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.