Skocz do zawartości

C20xe Brak iskry na 2 i 3 cylindrze i max 9v na pompe paliwa


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

No i w koncu silnik odpalił Po bardzo długim kręceniu i na cewce z malucha ale odpalił i chodzi Po raz pierwszy u mnie dlatego ciesze sie bardzo Jednak niepokoi mnie to że na cewkach opla a było ich 6 (4 z c20xe i 2 z corsy) iskra jest tylko na 1 i 4 Bo pewnie gdzieś tam problem jest

 

[ Dodano: Czw Paź 09, 2008 21:38 ]

dzisiaj wpadłem na pomysł zeby podłaczyc te calibrowskie cewki razem z modułami do corsy a z silnikiem 1,2 i we wszystkich przypadkach auto chodzi bezproblemowo i równo

A pod 2.0 dlaej tak jak było

 

[ Dodano: Nie Paź 26, 2008 17:22 ]

DZiwne rzeczy sie dzieją z tym moim silnikiem

Przy odpalaniu dalej na cewce z opla ma iskre na 1 i 4 ale jak juz silnik odpali to chodzi na wszystkie 4 cylindry Swiece po chwili chodzenia silnika sa pokryte sadzą ale nie jest to od tego ze dostaje sie olej wydaje mi sie ze silnik dostaje za bogatą mieszanke bo jak nie odpala to swiece sa mokre i w smaku :) to czyste paliwo

 

Nasunęła mi sie taka mysl czy calibry do 93 roku miały immobilajzer? czy problemy z odpaleniem mogły by byc wynikiem tego ze komp jest przygotowany pod imobilajser a ja nie mam tego uwzględnionego w mojej instalacji Bo widziałem jak ktos na allegro sprzedawał kompa i miał napisane ze jest to z wersji z immobilajzerem

 

[ Dodano: Pią Paź 31, 2008 21:43 ]

Przyczyną tego ze na cewce oplowskiej była tylko iskra na 1 i 4 było to ze napięcie +12 po stacyjce na moduł zapłonowy było podane z miejsca gdzie podczas rozruchu był spadek napięcia Po podłączeniu w inne miejsce problem sie rozwiązał

:evil::):):beer::drunk::drunk::drunk::wino::wino::beer::beer::beer::beer::lol:;-);/;/;/;/;/;/

[ Dodano: Wto Mar 31, 2009 18:32 ]

Po zimie straciła mi sie znowu iskra widze że komp nie podaje sygnału na moduł (Sprawdzałem diodą) W zimie raz odpalałem auto i chodziło bez problemu potem stało jakies 1,5 miesiąca na dworze Uprzednio rozciekła mi sie pompa oleju i nie miałem czasu tego robic teraz po wymianie pompy chce odpalic i nic!!! Miałem tylko sciągniety rozrząd i tyle Niewiem za co sie teraz zabrac

Czy czuknik położenia wału moze byc odp za iskrę ? lub jakis inny "dups" zebym znowu nie musiał wyciągac całej instalacji i szukac zwarc itp

 

[ Dodano: Pon Lis 16, 2009 18:17 ]

witam po dłuższej mojej nieobecności na forum nie bede zaczynał nowego tematu wiec zapytam tu :)

 

wewnętrzne pompy oplowskie w mniejszych silnikach mają u wylotu z boku wkreconą taką plastikową śrube która działa jak jakby zwężka ( przynajmniej tak to wyglada)

Po co to jest ? i czy to faktycznie jest zwężką i jeżeli tak to np po wykreceniu tego (oczywiscie nie do konca) Pompa Bedzie miała wiekszą wydajność:wesoly:??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 40
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności