Skocz do zawartości

chłodzenie


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Wypowiedzcie sie na temat chlodzenia waszych autek, jak stoje w korku temp skacze na ok 100 stopni wiatrak sie wlacza chlodzi silnik, a za chwile jest to samo i tak podczas stania w jednym korku potrafi sie wlaczyc ze 2-3 razy, a co dopiero bedzie w lecie chyba bedzie caly czas wlaczony 8) mechanicy powiedzieli ze to norma w tych rocznikach. co wy na to :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

u mnie temperatura NIGDY nie skoczyla wyzej 95*C. zeby korek byl megawielki 92-93*C to wszystko! no i wiatrak sie nawet nie wlacza.. moj silnik sie poprostu ani troche nie grzeje :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Wypowiedzcie sie na temat chlodzenia waszych autek, jak stoje w korku temp skacze na ok 100 stopni wiatrak sie wlacza chlodzi silnik, a za chwile jest to samo i tak podczas stania w jednym korku potrafi sie wlaczyc ze 2-3 razy, a co dopiero bedzie w lecie chyba bedzie caly czas wlaczony 8) mechanicy powiedzieli ze to norma w tych rocznikach. co wy na to :)

 

...nie mam takiego problemu...fakt, wiatrak wlacza sie przy 100 stopniach...ale ostatnio jak mialem 100 stopni to sie skonczyla uszczelka pod glowica...

 

moze sprawdz iosc plynu chlodziczego...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
u mnie temperatura NIGDY nie skoczyla wyzej 95*C. zeby korek byl megawielki 92-93*C to wszystko! no i wiatrak sie nawet nie wlacza.. moj silnik sie poprostu ani troche nie grzeje 8)

 

Może nigdy w korku nie stałeś :)8)8) Z tego co wiem to ASO podaje 92° do włączenia się wiatraka. U mnie był czujnik w chłodnicy zwalony i mało co silnik w lato do góry nie wyskoczył ale w pore zauważyłem. ;):jupi:!!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

U mnie tam dojdzie do 91 wiatrak go zadmucha i leci spowrotem na swoje 82-85 w korku trzyma troszke wiecej niz 85st. Na trasie tak w kole 120km/h w temp -8 82st i ani grama mniej. Mozna pomyslec ze termostat za wczesnie sie otwiera ale z tego co czytalem na innych forach to "co teramostat to inna temperatura" :) niektorzy wymieniali termostaty bo mieli 80st a po wymianie 82 8) cyba nie warto, u mnie spalanie w normie i wszystko inne tez.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

ja powiem wiecej, u mojego ojca w vectrez A 1.6 grzanie jest takie slabe ze ciezko zagzać auto w srodku tak zeby bylo cieplo , nie mówiac juz o goracy powietrze>>to moze w lato :) . I podobna sytuacja choc juz nie tak traguczna byla u mnie w corsie 1,6, auto zagrzewalo sie do wysokiej temp. ale po długim czasie. Jednym slowem OPEL MA OGRZEWANIE DO D**Y--musialem to powiedziec

8)

 

 

nie używamy słów ugólnie uznanych za złe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności