Skocz do zawartości

tuning zafira2,2 dti


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam

Mieszkam na dąbrówce malej i koło mnie jest ta firma master tuning... zakładałem tam alarm i faktycznie sa dobrzy DRODZY ale dobrzy ;))) Spytalem o podkręcenie zafiry 2,2 DTI ale odradzili mi powiedizeli iż sterowanie znajduje się w pompie bosha i dlatego ..niestety nie da sie podkręcic normalnie jedyne co co chip box..(?) ale nei polecaja do tych silnikow.. ;)(( Tak więc sam zostałem przy oryginalym projekcie silnika...

pzdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 42
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous
Spytalem o podkręcenie zafiry 2,2 DTI ale odradzili mi powiedizeli iż sterowanie znajduje się w pompie bosha i dlatego ..niestety nie da sie podkręcic normalnie jedyne co co chip box..(?)

 

 

 

 

Czyli z tego co mowisz to nie da sie podkrecic zadnej vectry, zafiry, astry, omegi, tudziez nawet saba 93 w ktorym sa silniki 2,0 i 2,2 dti ;). wszytkie one maja sterowanie w tej slawetnej pompie buuu. gdybys mial okazje kiedys jechac jeszcze obok tej firmy zapytaj czy sa wersje silnika 2,0 lub 2,2 dti ktore mozna krecic. jesli bedziesz tak mily zapodaj tu krotkim info na ten temat.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jak to sie nie da, da sie. Byly juz kiedys takie tematy na forum z linkami. Z 2.2DTI mozna wyciagnac o ile pamietam 150KM.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byly juz kiedys takie tematy na forum z linkami. Z 2.2DTI

Owszem były ale tak jak wymienia tu kol.. Jarko, poprzez boxa co jest zabójstwem dla silnika A nie poprzez zmianę danych w mapach .Bo tego sie nie da zrobić w PSG16

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w firmach tuningowych przy 2.2 DTI nie offeruja chip- tylko box-tuning

Kol. kicaj, konkretnie mówimy tu o silniku który ma pompę VP 44z tzw. sterownikiem PSG16 .Jezeli nikt w bosch serwis jej nie naprawia Możesz sprawdzić dzwoniąc za parę groszy, to co dopiero ja czipować w marnym zakładzie tuningowym Po prostu zniszczą Ci pompę na własne życzenie i następnym tematem będzie, gdzie ja można kupić taniej itp..Profesjonaliści powiedzą Ci tak jak piszą koledzy wcześniejszych postach Nie będę sie rozpisywał dlaczego itp. B co najmniej teoretycznie należy znać budowę tej pompy, ile można wgrać programów, czym jest zabezpieczana przed ingerencją właśnie takich tuningów i co grozi za złamanie tego zabezpieczenia , wtedy możemy dyskutować. Odnośnie boxa można poczytać w necie wiele opinii , jak i po co i co z tego wyniknie i w jakich silnikach itp.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Dokładnie jest tak jak pisze brzoza: owszem można założyć boxa, ale zdecydowanie skraca to żywotność pompy.

 

Dlatego sami DOBRZY tunerzy tego nie polecają - i na Waszym miejscu ich bym się słuchał :wink:

 

Dać, się da, ale czy warto?

 

Pozdr.

M.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
w firmach tuningowych przy 2.2 DTI nie offeruja chip- tylko box-tuning

 

Jezeli nikt w bosch serwis jej nie naprawia Możesz sprawdzić dzwoniąc za parę groszy, to co dopiero ja czipować w marnym zakładzie tuningowym Po prostu zniszczą Ci pompę na własne życzenie i następnym tematem będzie, gdzie ja można kupić taniej itp

 

 

Slyszalem jednak kiedys ze te pompy da sie regenerowac, tylko ni ejestem pewny ale chyba sa dwa rodzaje tych pomp albo jest tam jeszcze pompa innej firmy. w ogole moze si etez nie znam ale box-tyning to chyba wgranie- dolaczenie- na zywca nowej mapy bez sprawdzania na hamowni przebiegu silnika. cos na zasadzie wgrywania softu do nowego samochodu. z drugiej strony gdzies widzialem i to nawet nie wiem czy nie na stronie master tuning przebiegu podkreconego silnika 2,0 dti z zapewnieniem ze firma sie zajmuje tylko chip tuningiem. a w ogole to chyba przy chip tuningu zmienia sie soft w komputerze ktory odczytuje podcisnienia lambde doladowanie turbiny cisnienia i mase innych rzeczy a nie tylko dodaje sie paliwo na pompie . ponoc ma to spowodowac nawet spadek zurzycia paliwa i optymalizacje spalania mieszanki. jesli tak nie jest to gratuluje firmie gm za zrobienie tej badziewnej pompy i niech popatrza ile zabrali nam frajdy z krecenia silnika (posiadacze tdi np kreca je o 30-50ps tak samo silniki CR)

 

[ Dodano: Sob Lut 07, 2009 16:15 ]

Dokładnie jest tak jak pisze brzoza: owszem można założyć boxa, ale zdecydowanie skraca to żywotność pompy.

 

http://www.chiptuning.katowice.pl/chiptuning.html dla zainteresowanych tu jest stronka firmy z Dąbrówki Małej. mowia wyraznie o chip tunungu i podaja wykresy silnika po stuningowaniu. czyzby jedna z lepszych firm w okregu slask-malopolska pisala bzdury na swojej stronie ?? zreszta nie wiem dlaczemu ciagle mowicie o tej pompie ze padnie. przeciez jak jej zwieksze dawke paliwa to nie podaje ona ciagle go jak gdybym jechal na 5 tys rpm. jak na podkreconym silniku bede jezdzil do ok 3 tys obrotow a na nie podkreconym do 4 tys zeby te same przyspieszenia osiagnal to gdzi etu bede mial wieksze zuzycie tej pompy :lol:?? pompa jak i silnik maja bezpieczna strefe wynoszaca ok 30 % mocy. dlatego mozna zwiekszac ich wydajnosc w tych granicach nie ryzykujac wiekszego zuzycia. zreszya z tego co wiem to jest pompa wirowa o ile sie nie myle i daje caly czas to samo cisnienie a dawki paliwa zalezy od czasu otwarcia wtrysku, chyba ze zalozyl ktos na niej falownik. ale jestem tylko amatorem w tej kwestii atemat bardzo ciekawy bo ta pompa to wszyscy o niej mowia ale nikt na prawde widze nie ma jakis pewnych info na jej temat. co jeden to inaczej mowi lol.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yzykujac wiekszego zuzycia. zreszya z tego co wiem to jest pompa wirowa o ile sie nie myle i daje caly czas to samo cisnienie a dawki paliwa zalezy od czasu otwarcia wtrysku, chyba ze zalozyl ktos na niej falownik. ale jestem tylko amatorem w tej kwestii atemat bardzo ciekawy bo ta pompa to wszyscy o niej mowia ale nikt na prawde widze nie ma jakis pewnych info na jej temat. co jeden to inaczej mowi lol.

 

Kol.whiro1977,o czym ty tu piszesz ??/ science-fiction Czy Co??/ Czytaj dokładnie o pompie która jest na sterowniku PSG16 A nie snuj swoich wywodów! .Czy ja zaznaczyłem ze nie można robić DTI ?? jest to możliwe!! na sterownikach PSG5 itp. .. Wiec czytaj dokładnie bo nic z twojego przytaczania tematów które to nic nie wnoszą o pompie na sterowniku PSG16.. .Wiec nie wnoś zamieszania itp.. Chcesz robić w DTI 20 nie ma sprawy!! Ale nie podważaj badań fachowców w Y22DTR, bo to jest całkiem inna rzeczywistość. Z resztą w tej też możesz grzebać ale twój samochód i twoje pieniądze! Znajdź mi ilu ma zrobione czip na tej pompie??? Tylko pomijając box??/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności