Gość zibi Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 zauważyłam, że stale ktoś ma problem z efektem odrzutowca ale ogólnie - od 140 głośniej niż w Go odrzutowca to chodzi zapewne o turbinę,ale to inny tematpowyżej 140 ciężko się bujnąć na zwykłej drodze,a jak pamiętam to silnik byl głosniejszy w II,teraz raczej opony słychać   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kabgaro Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 swojej stajni stoją astra III kombi i gtc oba na dieslu 1,9. muszę stwierdzić że w weekendy przesiadając się do kombi czuję się jak w luksusowej limuzynie, tj. mięko i cicho. jeśli chodzi o napęd i zawiech to przewagę na pewno ma gtc - nie kiwa, twardo klei sie drogi. pozycja za kółkiem też inna - w kombi można sie leniwie wyciagnąć na podłokietniku, a gtc od 2009 już tego dobrodziejstwa nie montuja, poza tym fotel głebszy i bardziej sportowy. reasumując kombi jest super wygodny na wyjazdy rodzinne, gtc z właczonym "sport" do samotnych wypadów w góry i codzienne dojazdy do pracy. co do funkcjonalności to z pewnością u konkurencji znajdziesz więcej schowków i bajerów - pytanie co kto lubi: dobre i spartańskie czy wypasione i takie sobie...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.