Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam .

sniper 211 z takim numerem jeszcze się nie spotkałem dobrze wiedzieć, że mogłoby coś takiego tak się zachowywać. Wszystkie opcje trzeba brać pod uwagę. :evil:

 

  • Odpowiedzi 45
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

witam ponownie. niestety problem nie ustal po naprawie alternatora. radio tez nie moglo miec na to wplywu bo zostalo wymontowane. problem powinien ustac odrazu po naprawie czy trzeba odczekac jakis czas az sie dotra szczotki itd?

ma ktos pomysly i propozycje co jeszcze moze wplywac na takie zachowanie wskaznikow?

 

witam.

 

mam ten sam problem w tym samym silniku tylko aj wiem teoretycznie co jest nie tak:)

 

coprawdaz mial"ma" troche inne objawy ale podobne a chodzi mi o zegary radio zerowanie licznika brak kierunkowaskazow i jesli sie rozlaczy to wogole wszystkeigo

 

otoz u mnie jest to "cala" ta skrzynka z bezpiecznikami:) jak sie ja lekko tknie czy cos podobnego wjedzie w wiekszy dolek i sie poruszy to musi dostawac jakeigos zwarcia na kablach i dzieje sie to samo co u kolegi tyle tylko ze czasami sie wylacza wogole ale po drobnym poruszeniu zalacza sie i dziala ponownie ale narazie tego nierobilem bo czasu i kasy brak na wieksze raczej prace:)

 

pozdrawiam

 

czyli tzw multitimer czy jakos takos to sie zwie

skrzynka pod bezpiecznikami

 

u mnie to tez bylo padniete

ale to wina awarii alternatora

o ktorej pisalem

ze mi popalilo pol osprzetu w aucie

 

moze miec to jakies powiazanie bo tez mialem alternator jakis czas temu naprawiany ale w sumie to od tamtej pory jak byl zrobiony te objawy wogole niepowrocily wiec o nich wogole zapomnialem:)

 

jak bedzie czas i za co najwazniejsze za co to wezme sie za robote tego:)

 

tak dla kogos kto wie mniej wiecej o co chodzi to tak a dla kogos takiego jak ja to czuje ze musialbym sobie inne autko kupic :evil:

 

no to mnie jednak coś dobrego w życiu spotkało że to była wina radia tylko jedno mnie zastanawia po tym problemie z radiem za jakiś 2 miechy padł mi regulator napięcia ciekawe czy to też była wina radia tak czy tak moje szczęście nie trwało długo.

 

A co do alternatora to jak już się wymienia regulator napięcia warto wymienić szczotki i łożyska terapia trochę droga ale lepiej zrobić to za jednym razem, bo jedno z droższych rzeczy z alternatorem jest montaż i demontaż sam wyciągałem i wiem jak to jest

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności