Skocz do zawartości

gaśnie Astra na LPG


Gość JanuszW

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam Astre C14NZ z instalacją gazową (1.5 roku) z komponentami firmy TOMASETTO. Posiadam problem z tą instalacją od jej założenia, ponieważ gdy jest zimny silnik odpalany na benzynie chodzi równo, to po przejściu na gaz obroty silnika są małe i po chwili gaśnie. Dopiero po nagrzaniu stabilizują sie. Instalacja gazowa była ustawiana i sprawdzana na analizatorze. Wymieniłem już Filtr powietrza i gazu, świece i przewody, ale to nic nie daje. Czekam na wasze opinie i porady dotyczące mojego problemu i pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ci zgaśnie otwórz maskę i zobacz, czy węże od parownika są ciepłe.

Ale pewnie będą.

Zmień gazownika.

Parownik Tomasetto ma 2 śrubki regulacyjne.

Jedna od wydatku membrany, druga od "lewego" obiegu gazu, coś, jak układ wolnych obrotów w benzynie.

Na pewno jedna jest zakręcona na amen.Odkręć ją o 1 obrót, tą drugą wyreguluj wolne obroty.Zeby dobrze wyczyć regulację temperatura silnika musi być ok 80 stopni.

Jak bedzie chodzić, wtedy jedź na regulację na kompa z "mordą", żądaj w ramach reklamacji.

 

Tak myslę, bo na dobrze zagrzanym silniku ta od "lewego" obiegu może być zakręcona, prawie w niczym nie przeszkadza.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewody są ciepłe. Parownik mam Tomasetto AGC i ma on tylko jedną śróbkę do regulacji. Byłem już u kilku gazowników :shock: i żadnej poprawy. Sonde Lambde też już wymieniłem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przechodzi na gaz w granicach 1-2 km, przewody dochodzące do reduktora są dosyć już ciepłe,wskazówka temperatury drgnie delikatnie ,wcześniej miałem też opla i na gazie nie było żadnych problemów,nawet w mróz po przejechaniu 200m przechodził na gaz i pracował równiutko.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy spuszczałeś syf z parownika?

Jeśli centralkę masz Bingo i odłaczałeś akumulator, to trzeba ja od nowa zaprogramować u gaziarza, na elektrodzie był taki przypadek.

Dla mnie osobiście jest to zła regulacja.

 

Spróbuj sam.Zapamiętaj położenie śrubki, żebyś mógł wrócić.

Nagrzej silnik do 70-80 stopni i za pomocą śrubki znajdź zakres równej pracy.Ustaw srubkę w środku tego zakresu.Powinno być ok.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

parownik był rozkręcany w środku jak nowy, żadnego syfu, a z tą regulacją bywa różnie przy niedogrzanym obroty regulowane jak najwyższe to po nagrzaniu są za małe i odwrotnie, najgorsze to jeśli w czasie jazdy, wrzucam luz a autkiem trzęsie [za małe obroty] trzeba go trzymać na gazie żeby nie zgasł.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności