Skocz do zawartości
Gość Anonymous

pompa paliwa sintra

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam jak zlokalizować czy pompa paliwa jest uszkodzona, czy ktoś wymieniał pompę jak tak to proszę o radę.Z góry dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Jest już ten temat. Wyciągnięcie pompy jest proste-ściągasz zbiornik paliwa(zacisk węża wlewowego za wnęką koła-ściągasz wąż,przewody paliwowe-3 szt -wypinasz przez ściśnięcie zacisków,wypinasz złącze elektryczne i odkręcasz trzy opaski pod zbiornikiem). Odkręcasz dużą,okrągłą nakrętkę i wyciągasz pompę wraz z obudową.Samą pompę wyciągniesz po wypięciu czujnika poziomu paliwa i rozsunięciu(mocowanie na dwóch zatrzaskach) obudowy pompy. Pompkę sprawdzisz po podaniu napięcia na styki.Przy zakupie nowej(ja dałem 170 zł)sprawdź ,czy masz takie same końcówki wtyków(miałem szersze-musiałem naciąć kostkę).Powodzenia! PS.Zobacz też temat "wyłącznik pompy"(mądry Polak po szkodzie....)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

mam na gararzu opla sintre 2.2 16v nie pali nie chodzi pompa paliwa gdzie jes jej zasilanie??

 

[ Dodano: Sob Sie 01, 2009 11:19 ]

mógłby kto mi odpowiedziec czekam :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć! "Kabelki" od zasilania pompy idą po podłodze,a następnie na wysokości końca słupka-pod podłogą od strony kierowcy,W okolicy drzwi przesuwnych masz kostki.Do pompy idzie cztero-wtykowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

dzieki nie poradził bym sobie

:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Cześć! Jest już ten temat. Wyciągnięcie pompy jest proste-ściągasz zbiornik paliwa(zacisk węża wlewowego za wnęką koła-ściągasz wąż,przewody paliwowe-3 szt -wypinasz przez ściśnięcie zacisków,wypinasz złącze elektryczne i odkręcasz trzy opaski pod zbiornikiem). Odkręcasz dużą,okrągłą nakrętkę i wyciągasz pompę wraz z obudową.Samą pompę wyciągniesz po wypięciu czujnika poziomu paliwa i rozsunięciu(mocowanie na dwóch zatrzaskach) obudowy pompy. Pompkę sprawdzisz po podaniu napięcia na styki.Przy zakupie nowej(ja dałem 170 zł)sprawdź ,czy masz takie same końcówki wtyków(miałem szersze-musiałem naciąć kostkę).Powodzenia! PS.Zobacz też temat "wyłącznik pompy"(mądry Polak po szkodzie....)

Witam . Koledzy co to za temat z tym "wyłącznikiem pompy" bo mam problem z zasilaniem benzynowym i dokładnie nie wiem za co się zabrać a pompy nie słychać i nie podaje paliwa.Pomocy!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Bo pompy nieslychać , chyba że ucho przylożysz do baku.

Skąd wiesz ,że niepodaje paliwa? Bo niemożesz odpalić samochodu?

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Witam.

Bo pompy nieslychać , chyba że ucho przylożysz do baku.

Skąd wiesz ,że niepodaje paliwa? Bo niemożesz odpalić samochodu?

Pozdr

Odpalam na gazie i z przd filtra paliwa spada tylko jedna kropla a pompa cisza . Nara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jak będziesz mieć zapowietrzony układ paliwowy to też tak będzie.

Nic nie pozostanie tylko wybudowa pompy i sprawdzenie czy działa.

Masz poniżej jak to zrobić - powodzenia:

Dołączona grafika

Pozdr.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem szczęśliwy posiadaczem sintry 3.0.zagazowana. Mam problem z pompą paliwa, trudne odpalanie, zapala tylko na paliwie /taka instalacja gazowa/za ok.10 razem. W momencie włączenia zapłonu nie słychać pompy, kiedyś było ją słychać w momencie pierwszego włączenia zapłonu. Powinna ona dać ciśnienie na początek, a jak nabije ciśnienie to już nie powinna działać pomimo /włączonego zapłonu/. Pompka w moim przypadku podaje paliwo działa tylko w momencie uruchomienia rozrusznika. W związku z tym mam pytanie:

1.Czy pompka paliwa na pierwsze nabicie ciśnienia/włączenie zapłonu/ ma osobne zasilanie czy też jest uruchomiana przez jeden/wiem który/ przekaźnik który załącza pompę.

2.Co wyłącza pompę w momencie nabicia ciśnienia.

3.czy takie objawy mogą być spowodowanie uszkodzeniem pompki.

 

 

 

połączyłem z wcześniejszym tematem / Kacper

Edytowane przez Kacper

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.