Skocz do zawartości

pompa paliwa sintra


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam jak zlokalizować czy pompa paliwa jest uszkodzona, czy ktoś wymieniał pompę jak tak to proszę o radę.Z góry dzięki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 29
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Gość STRUS_TM

Cześć! Jest już ten temat. Wyciągnięcie pompy jest proste-ściągasz zbiornik paliwa(zacisk węża wlewowego za wnęką koła-ściągasz wąż,przewody paliwowe-3 szt -wypinasz przez ściśnięcie zacisków,wypinasz złącze elektryczne i odkręcasz trzy opaski pod zbiornikiem). Odkręcasz dużą,okrągłą nakrętkę i wyciągasz pompę wraz z obudową.Samą pompę wyciągniesz po wypięciu czujnika poziomu paliwa i rozsunięciu(mocowanie na dwóch zatrzaskach) obudowy pompy. Pompkę sprawdzisz po podaniu napięcia na styki.Przy zakupie nowej(ja dałem 170 zł)sprawdź ,czy masz takie same końcówki wtyków(miałem szersze-musiałem naciąć kostkę).Powodzenia! PS.Zobacz też temat "wyłącznik pompy"(mądry Polak po szkodzie....)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
Gość Anonymous

mam na gararzu opla sintre 2.2 16v nie pali nie chodzi pompa paliwa gdzie jes jej zasilanie??

 

[ Dodano: Sob Sie 01, 2009 11:19 ]

mógłby kto mi odpowiedziec czekam :wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! "Kabelki" od zasilania pompy idą po podłodze,a następnie na wysokości końca słupka-pod podłogą od strony kierowcy,W okolicy drzwi przesuwnych masz kostki.Do pompy idzie cztero-wtykowa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Gość Anonymous

Cześć! Jest już ten temat. Wyciągnięcie pompy jest proste-ściągasz zbiornik paliwa(zacisk węża wlewowego za wnęką koła-ściągasz wąż,przewody paliwowe-3 szt -wypinasz przez ściśnięcie zacisków,wypinasz złącze elektryczne i odkręcasz trzy opaski pod zbiornikiem). Odkręcasz dużą,okrągłą nakrętkę i wyciągasz pompę wraz z obudową.Samą pompę wyciągniesz po wypięciu czujnika poziomu paliwa i rozsunięciu(mocowanie na dwóch zatrzaskach) obudowy pompy. Pompkę sprawdzisz po podaniu napięcia na styki.Przy zakupie nowej(ja dałem 170 zł)sprawdź ,czy masz takie same końcówki wtyków(miałem szersze-musiałem naciąć kostkę).Powodzenia! PS.Zobacz też temat "wyłącznik pompy"(mądry Polak po szkodzie....)

Witam . Koledzy co to za temat z tym "wyłącznikiem pompy" bo mam problem z zasilaniem benzynowym i dokładnie nie wiem za co się zabrać a pompy nie słychać i nie podaje paliwa.Pomocy!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Bo pompy nieslychać , chyba że ucho przylożysz do baku.

Skąd wiesz ,że niepodaje paliwa? Bo niemożesz odpalić samochodu?

Pozdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam.

Bo pompy nieslychać , chyba że ucho przylożysz do baku.

Skąd wiesz ,że niepodaje paliwa? Bo niemożesz odpalić samochodu?

Pozdr

Odpalam na gazie i z przd filtra paliwa spada tylko jedna kropla a pompa cisza . Nara.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jak będziesz mieć zapowietrzony układ paliwowy to też tak będzie.

Nic nie pozostanie tylko wybudowa pompy i sprawdzenie czy działa.

Masz poniżej jak to zrobić - powodzenia:

Dołączona grafika

Pozdr.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam. Jestem szczęśliwy posiadaczem sintry 3.0.zagazowana. Mam problem z pompą paliwa, trudne odpalanie, zapala tylko na paliwie /taka instalacja gazowa/za ok.10 razem. W momencie włączenia zapłonu nie słychać pompy, kiedyś było ją słychać w momencie pierwszego włączenia zapłonu. Powinna ona dać ciśnienie na początek, a jak nabije ciśnienie to już nie powinna działać pomimo /włączonego zapłonu/. Pompka w moim przypadku podaje paliwo działa tylko w momencie uruchomienia rozrusznika. W związku z tym mam pytanie:

1.Czy pompka paliwa na pierwsze nabicie ciśnienia/włączenie zapłonu/ ma osobne zasilanie czy też jest uruchomiana przez jeden/wiem który/ przekaźnik który załącza pompę.

2.Co wyłącza pompę w momencie nabicia ciśnienia.

3.czy takie objawy mogą być spowodowanie uszkodzeniem pompki.

 

 

 

połączyłem z wcześniejszym tematem / Kacper

Edytowane przez robin68
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności