Skocz do zawartości
Gość Anonymous

pompa paliwa sintra

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam jak zlokalizować czy pompa paliwa jest uszkodzona, czy ktoś wymieniał pompę jak tak to proszę o radę.Z góry dzięki.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Jest już ten temat. Wyciągnięcie pompy jest proste-ściągasz zbiornik paliwa(zacisk węża wlewowego za wnęką koła-ściągasz wąż,przewody paliwowe-3 szt -wypinasz przez ściśnięcie zacisków,wypinasz złącze elektryczne i odkręcasz trzy opaski pod zbiornikiem). Odkręcasz dużą,okrągłą nakrętkę i wyciągasz pompę wraz z obudową.Samą pompę wyciągniesz po wypięciu czujnika poziomu paliwa i rozsunięciu(mocowanie na dwóch zatrzaskach) obudowy pompy. Pompkę sprawdzisz po podaniu napięcia na styki.Przy zakupie nowej(ja dałem 170 zł)sprawdź ,czy masz takie same końcówki wtyków(miałem szersze-musiałem naciąć kostkę).Powodzenia! PS.Zobacz też temat "wyłącznik pompy"(mądry Polak po szkodzie....)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

mam na gararzu opla sintre 2.2 16v nie pali nie chodzi pompa paliwa gdzie jes jej zasilanie??

 

[ Dodano: Sob Sie 01, 2009 11:19 ]

mógłby kto mi odpowiedziec czekam :wink:


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć! "Kabelki" od zasilania pompy idą po podłodze,a następnie na wysokości końca słupka-pod podłogą od strony kierowcy,W okolicy drzwi przesuwnych masz kostki.Do pompy idzie cztero-wtykowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

dzieki nie poradził bym sobie

:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Cześć! Jest już ten temat. Wyciągnięcie pompy jest proste-ściągasz zbiornik paliwa(zacisk węża wlewowego za wnęką koła-ściągasz wąż,przewody paliwowe-3 szt -wypinasz przez ściśnięcie zacisków,wypinasz złącze elektryczne i odkręcasz trzy opaski pod zbiornikiem). Odkręcasz dużą,okrągłą nakrętkę i wyciągasz pompę wraz z obudową.Samą pompę wyciągniesz po wypięciu czujnika poziomu paliwa i rozsunięciu(mocowanie na dwóch zatrzaskach) obudowy pompy. Pompkę sprawdzisz po podaniu napięcia na styki.Przy zakupie nowej(ja dałem 170 zł)sprawdź ,czy masz takie same końcówki wtyków(miałem szersze-musiałem naciąć kostkę).Powodzenia! PS.Zobacz też temat "wyłącznik pompy"(mądry Polak po szkodzie....)

Witam . Koledzy co to za temat z tym "wyłącznikiem pompy" bo mam problem z zasilaniem benzynowym i dokładnie nie wiem za co się zabrać a pompy nie słychać i nie podaje paliwa.Pomocy!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Bo pompy nieslychać , chyba że ucho przylożysz do baku.

Skąd wiesz ,że niepodaje paliwa? Bo niemożesz odpalić samochodu?

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Witam.

Bo pompy nieslychać , chyba że ucho przylożysz do baku.

Skąd wiesz ,że niepodaje paliwa? Bo niemożesz odpalić samochodu?

Pozdr

Odpalam na gazie i z przd filtra paliwa spada tylko jedna kropla a pompa cisza . Nara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jak będziesz mieć zapowietrzony układ paliwowy to też tak będzie.

Nic nie pozostanie tylko wybudowa pompy i sprawdzenie czy działa.

Masz poniżej jak to zrobić - powodzenia:

Dołączona grafika

Pozdr.


  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem szczęśliwy posiadaczem sintry 3.0.zagazowana. Mam problem z pompą paliwa, trudne odpalanie, zapala tylko na paliwie /taka instalacja gazowa/za ok.10 razem. W momencie włączenia zapłonu nie słychać pompy, kiedyś było ją słychać w momencie pierwszego włączenia zapłonu. Powinna ona dać ciśnienie na początek, a jak nabije ciśnienie to już nie powinna działać pomimo /włączonego zapłonu/. Pompka w moim przypadku podaje paliwo działa tylko w momencie uruchomienia rozrusznika. W związku z tym mam pytanie:

1.Czy pompka paliwa na pierwsze nabicie ciśnienia/włączenie zapłonu/ ma osobne zasilanie czy też jest uruchomiana przez jeden/wiem który/ przekaźnik który załącza pompę.

2.Co wyłącza pompę w momencie nabicia ciśnienia.

3.czy takie objawy mogą być spowodowanie uszkodzeniem pompki.

 

 

 

połączyłem z wcześniejszym tematem / Kacper

Edytowane przez Kacper

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

posiadam sintre2.2 i mama broblem z zasilaniem pompy paliwa sprawdzilem juz bespieczniki i przekazinik ktore sa od pompy wszystko jest ok a do pompy nie dochodzi zasilanie pomocy

Edytowane przez koto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Sprawdziłeś to wzrokowo czy pomierzyłeś miernikiem?

Pomocne materiały tu:

0de6b6cc58b6.jpg

79691f481963.jpg

145dd801eb08.jpg

lub link:

http://s019.radikal.ru/i635/1204/5c/0de6b6cc58b6.jpg

http://s44.radikal.ru/i105/1204/db/79691f481963.jpg

http://s019.radikal.ru/i601/1204/3a/145dd801eb08.jpg

pozdr. baki -:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po sprawdzenia auta w ASO na kompie i wyeliminowaniu usterek elektrycznych zabrałem się za sprawdzenie pompy paliwa.

 

1. Demontaż zbiornika przebiega w ciągu 30 minut. Na początku- w kanale lub podnośniku odkręcamy gumowy wąż biegnący od wlewu do samego zbiornika, potem spuszczamy paliwo (będzie lżej targać zbiornik- u mnie był full:)).

2. Odkręcamy przewód przy ww wężu tzn powrót i przewody paliwowe przy filtrze paliwa.

3.Odkręcamy 3 śruby 15 tki- mocowane zbiornika. Najlepiej we dwóch żeby utrzymać zbiornik.

4.Odczepiamy kostkę od pompy paliwa. Zbiornik po wyjęciu wygląda tak jak poniżej. Biały okrągły element t pompa i mocowanie.

DSC_0798.JPG

5. Okręcamy duże plastikowe koło- mocowanie pompy i pływak.

DSC_0803.JPG

DSC_0801.JPG

DSC_0802.JPG

Widoczny na zdjęciu przewód był u mnie nieszczelny to powodowało że paliwo się cofało i auto nie odpalało za pierwszym razem tylko trzeba było "kręcić"

DSC_0806.JPG

Poniżej wymieniony przewód plastikowy- na paliwowy, na zdjęciu nie widać opasek. Muszą być bo spada przewód- ja dałem metalowe obejmy.

DSC_0813.JPG

 

DSC_0811.JPG

Po zamontowaniu mechanizmu pływaka i pompy montujemy zbiornik z powrotem.

Jeżeli czegoś zapomniałem a potrzebujecie jakiejś informacji- pomogę.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Michał, przeniosłem ten post do tematu o pompce paliwa.

 

Jakby ktoś na szybko chciał sprawdzić czy działa pompka paliwa to opisywałem to tu http://forum.opel24.com/topic/64114-odpala-z-samostaru-i-po-chwili-gasnie/?p=503079

Na poprzedniej stronie tematu jest tez instrukcja a w niej informacja aby zwrócić uwagę na ustawienie pompki po włożeniu do zbiornika.

Na pierwszej fotce wyżej nie widać tych znaków więc warto zapamiętać pozycję pompki lub nawet zaznaczyć np markerem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak jest rozwiązany sam czujnik pływaka ?

 

Można tam coś poprawić ?

 

Czasem dziwnie pokazuje pełny stan i dopiero powoli schodzi do właściwego poziomu.

Mówię o wskazaniu na desce rozdzielczej...

 

Wina na stykach ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tam jest zwykły oprnik na dwóch stykach, prosta kontrukchja, mozna podgiąć durt na pływaku i tym wyregulować poziom.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam takie prozaiczne pytanie czy czarna gumka, która się znajduje pośrodku jak na zdjęciu

post-55795-0-03682000-1506156677_thumb.jpg

Przy montażu ma być demontowana ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam takie prozaiczne pytanie czy czarna gumka, która się znajduje pośrodku jak na zdjęciu

attachicon.gifCameraZOOM-20170923104935498.jpg

Przy montażu ma być demontowana ?

Witam. Jak jest sterowany poziom paliwa w sinterce może ma ktoś schemat silnik 2,2 16 V 141 KM ecotec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jak jest sterowany poziom paliwa w sinterce może ma ktoś schemat silnik 2,2 16 V 141 KM ecotec.

Ale o co chodzi bo nie bardzo rozumiem.

Bo jeżeli chodzi o uruchomienie pompy paliwa w baku to odpowiada za to czujnik obrotu wału korbowego, wtryski są regulowane z ECU, a ciśnienie na listwie przez regulator ciśnienia (w czerwonym kółeczku na fotce poniżej).

post-22355-0-19938100-1512345342_thumb.jpg

 

A schemat elektryczny całego autka możesz dostać po podaniu adresu maila.

Tylko są po niemiecku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.