Skocz do zawartości

pompa paliwa sintra


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie ,czy mógłby mnie ktoś podprowadzić ;) ,gdzie manualnie szukać przerwy w zasilaniu pompy paliwa .

podpięta na krótko podaje paliwo ,przekaźnik podczas "rozruchu" pyka ,.

Czy czujnik wału  jest "potrzebny do jazdy na gazie ? "bo na gazie chodzi ok .

Sytuacja wyglądała tak ,jechałem na benzynie podjechałem zatankowałem gaz i już nie dałem rady odpalić -nagła śmierć  .

Dobrze że dobry kierowca doradził mi żebym odpalił na plaku :o .

Bo tak to kiepsko bo 250 km do domu. :mellow:

Napięcie podawałem na wtyczce pod podłogą ,wtedy odpala lala ;) .

Czy jeżeli podepnę na krótko to powinna przestać pompować po jakimś czasie ?

Trzymałem tak parę sekund ale się nie wyłączyła .

.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 29
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Gość harnas1515

Czujnik obrotu wału podaje sygnał do komp. Wtedy przekaźnik podaje sygnał do uruchomienia pompy paliwa.

Pod podłogą ominąłeś przekaźnik wiec będzie działać cały czas.

Według mnie uszkodzony przekaźnik. Lub kable od przekaźnika do pompy. Może gniazdo z którego wtyczke wyjales.

Mam wszystkie części do 2.2. Krzycz jak coś potrzeba.

 

Ps. Można awaryjnie odpalić na gazie.

Pomijając paliwo. Ale musi być ciepło. default_wink.png zimą odpada.

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekaźnik "pyka" ale może być że nie przekazuje prądu dalej ,w  próbowałem podawać napięcie do wtyków po jego wyjęciu ale nic się nie dzieje podejrzewam właśnie jakąś przerwę ,ale dziwne jest że to tak nagle się stało .. właśnie nie wiem którędy przebiega droga kabli i gdzie są "słabe "punkty .

Ale gdyby czujnik był walnięty to nie chodził by na gazie chyba?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harnas1515

Sam sobie odpowiedziales.
Ze czujnik wału jest dobry bo podaje sygnał na przekaźnik.

Teraz tak. Jeśli mostkujesz dwa styki po wyjęciu przekaźnika pompa ma chodzić cały czas.
Jeśli chodzi to walniety przekaźnik.
Jeśli nie chodzi to wina kabli.
Od wtyczki do pompy działa. Bo podlaczyles ma krótko.
Wiec temat między skrzynka przekaźnika a połączeniem pod autem.
Słaby punkt to gniazdo pod autem. Lub styki pod przekaznikiem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zlokalizowany problem ,plusowa wsuwka "samiczka " w złączu  pod autem .

Dzięki za pomoc , ale gdzie ja taka wsuwkę amerykańską znajdę ;) .

Ale to pikuś .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności