Skocz do zawartości

znowu termostat


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

jak zapalisz rano autko to po paru minutach dotknij reka chlodnicy lub weza,jesli bedzie zimna to ok ,jesli zas poczujesz cieplo na dloni to termostat masz do wymiany bankowo bo nie wiem jaka jest specyfikacja termostatu przy twoim silniku ale otwarcie powinno byc gdzies w okolicach 85-90 stopni wiec ma swiete prawo byc zimna ??? ale jak na moje oko to ty masz cos nie tak z pradem ale na odleglosc to to ciezko cos konkretnego stwierdzic w takiej sytuacji.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

U mnie się grzeje podczas szybszej jazdy, a wskazówka leży na postoju i też mam termostat do wymiany... Wymieniać cały, czy tylko wkłąd?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

myślałem o tym :(

wczoraj wracając z Białki Tatrzańskiej i stojąc w korku w Nowym Targu dwie godziny

wskazówka podniosła się do 90'C potem oczywiście opadła gdzieś do 65'C

no a co z tym jak dam na ciepłe (całkiem ciepłe) to zaczyna spadać a po jakimś czasie całkiem do pozycji wyjściowej :roll::D:P

ja wymieniłem sam wkład to jest jakieś 40 zł

http://moto.allegro.pl/item515728105_termostat_opel_astra_corsa_omega_zafira_vectra.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Wymiana samego wkładu nie ma sensu, bo czasami szwankuje czujnik umieszczony w obudowie.

Ja termostat wahlera do 2.2dti kupiłem za ok 130 zł. - niby drożej o 100, ale jedna robota i po wymianie nie miałem problemów z niedogrzanym silnikiem.

 

Pozdr.

M.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

ale nie w każdej obudowie jest czujnik, poczytaj o tym :)

A od czego to zależy? Od silnika?

Niektórzy piszą, że im wymiana samego wkładu pomogła, a niektórzy nie widzą żadnej zmiany po tej operacji... i wymieniają całość :lol:

 

Pozdr.

M.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

myślę że to może zależeć od modelu z tego co piszą to każdy inaczej u mnie w 2.0 DTI 2001 nie ma czujnika w obudowie termostatu tylko jest w korpusie silnika tuż za tą obudową tak że czy wymieniam sam wkład czy razem z obudową to bez różnicy poza kasą

:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zeusmobil

ano jest różnica sama wymiana wkładki nie zawsze przynosi efekt,gdy są wżery , mikropekniecia na obudowie to wtedy nic to nie da bo termostat przepuszcza,i zostaje wymiana całego z obudowa :lol::)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności