Gość Anonymous Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Ja termostat wahlera do 2.2dti kupiłem za ok 130 zł. - niby drożej o 100, ale jedna robota i po wymianie nie miałem problemów z niedogrzanym silnikiem. osobiscie zawsze polecam komplet i dobrej lub oryginalnej marki i jesli mam wolna reke od klienta zawsze zakladam wahlera,nie jest tani ale chyba najpewniejszy a oto chyba chodzi ze jesli ma sie zepsuc to niech sie otworzy i nie zamknie a nie w druga strone bo zagotowany plyn nigdy niczego dobrego nie wrozy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16060-znowu-termostat/page/3/#findComment-207695 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 ROBIMEL, mam zafirę 2.2 DTI. Miesiąc temu wymieniłem tylko sam wkład do termostatu za 34 zeta, też się radziłem na forum co zrobić. Polecam najmniejsze koszty , sam wkład , jeśli obudowa nie wyżarta. Nawet płynu musiałem dolać około 200 ml. Jak się zdecydujesz , to pisz na PW podam link do strony gzie kupiłem wkłąd , jest super do 2,2 DTI oraz 20 DTH ,DTI....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16060-znowu-termostat/page/3/#findComment-207499 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 napisalem na PW a jeszcze mam do was jedno pyt czy przyczyna tych wszystkich problemow moze byc stary plyn chlodzacy bo u nie jak kupilem zafire to na korku zbiorniczka wyrownawczego bylo takie bloto , syf jakis w sumie bloto tylko wytarlem i jezdze a plyn ma kolor blizej nieokreslony taki jakis lekko rdzawy czy moze byc juz tak przepracowany ze czujnik i wskaznik nie reaguje??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16060-znowu-termostat/page/3/#findComment-207486 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Tu może być problem. Najlepiej to podjedź do byle mecha który ma sprzęt do sprawdzenia do jakiej temp. działa twój płyn. U mnie jak sprawdzał to wyszło, że do -30 stopni i płynu nie wymieniałem. Tylko polecam oryginał OPLA, trochę drogi ale to koncentrat50:50/czerwony/ stosowany od 2001 roku/chyba/ w ukłd wchodzi około 8 litrów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16060-znowu-termostat/page/3/#findComment-207479 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 no jest taki koncentrat na allegro 5 l za 59 zl a z czym sie go miesza??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16060-znowu-termostat/page/3/#findComment-207471 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Robimel. Ja kupiłem oryginalny płyn w serwisie OPLA-koncentrat. kosztował chyba 15 zeta za litr. Miesza się go z wodą remineralizowaną czyli destylowaną w każdej stacji CPN za około 2 zeta za litr pól na pół /50:50/. Jest dobry choć może trochę drogi, ale za to nie żre ci układu. Acha czystego też nie dolewaj do tworzy się kwas i żre układ.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16060-znowu-termostat/page/3/#findComment-207465 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 ano jest różnica sama wymiana wkładki nie zawsze przynosi efekt,gdy są wżery , mikropekniecia na obudowie to wtedy nic to nie da bo termostat przepuszcza,i zostaje wymiana całego z obudowa i to jest fakt, przy wymianie wkładu łatwo jest sprawdzić czy zawór nie przepuszcza- zamontować wkład i wlać wodę do obudowy, nie ma prawa przeciekać, powierzchnie usczelniające obudowy i wkładu muszą się dobrze spasować. Najpierw wymieniłem wkład z płaską powierzchnią uszczelniającą (tak jak jest w oryginale) jednak troszeczkę przeciekało i efektu przy nagrzewaniu nie było. Potem założyłem wkład z kulistą powierzchnią uszczelniajacą i nic nie przepuszczał - od razu był efekt przy nagrzewaniu. Kupiłem wkład Termot w sieci Polcar z symbolem UT14U do silnika Y20DTH 2002 rok   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16060-znowu-termostat/page/3/#findComment-179813 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sciemamcz Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Dokładnie miałem te same objawy co autor tego postu, wymieniłem wkład na ten stożkowaty Stahlter czy coś podobnego i jest rewelka wszystkie objawy zniknęły. Po demontażu obudowy na starym lało się ciurkiem, na nowym nawet nie kapnęło, obudowę dotarłem drobnym papierkiem bo miała osad.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16060-znowu-termostat/page/3/#findComment-110802 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Witam Was! Wiosną planuję wymienić obudowę termostatu, chcę kupić nasadkę Torxa, mam pytanie jaki numer klucza Torx pasuje do odkręcania śrub obudowy termostatu. Pozdrawiam Was!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16060-znowu-termostat/page/3/#findComment-101202 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 12 jest trochę za duża więc będzie to 11 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16060-znowu-termostat/page/3/#findComment-101176 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.