Skocz do zawartości

Wymiana pompy wtryskowej


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie i wszyscy czytający ten post. Jeżeli ma ktoś problemy z dieslami to naprawde godnym polecenia fachowcem jest BRZOZA. Właśnie pomagał mi przy wymianie uszczelniaczy wtrysków (prowadził mnie prawie jak po sznurku). Naprawde godny polecenia fachowiec a nie jakiś tam byle mechanik. Pozdro Brzoza i wielkie dzięki :(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 25
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie i wszyscy czytający ten post.

Dziękuję Kol ,, snoopi21, Jak również Wam Wszystkim za słowa! uznania. Ja też się czegoś od was uczę ???Bo w nie których dziedzinach potwornie kuleję! ???Chociażby komputer , Car-Audio - Kulinarne :)Nie ma takiego?? To może będzie! Ale nadrabiam to dobrym humorem :)Czego i wam życzę! ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

dopiero dziś otrzymałem pompę, oczywiście udało mi się obsadzić ją w aucie, tylko jest nie za dobrze.

 

Diesel jak to diesel trzeba go odpowietrzyć, mam w układzie pompkę ręczną i jakoś dałem radę, odpaliłem auto poluzowałem wtryskiwacze żeby upuścic powietrza i auto jakoś chodzi.

 

Dokładnie praca silnika wygląda tak:

 

zapala normalnie trzyma ładnie wolne obroty lecz po lekkim dodaniu gazu jest tylko BUU schodzi deko niżej tak jakby ją tłumiło bardziej przez te dodanie gazu, natomiast jak wcisnę głębiej pedał, powiedzmy na połowę to się wkręci. Na samym początku musiałem dać pedał w podłogę i dopiero po 3-4 sekundach trzymania go na podłodze auto wkręciło się. Teraz się poprawiło i nie mam tylko tak między 1500-2500rpm, szczerze to nie wiem o co biega, może teraz w ogóle coś nie związane z pompą, w ogóle odczuwam jakby turbina się wzbudzała jakoś wcześniej albo to po prostu przez te głębsze wciskanie.

EGR się zacina? czy to w ogóle inne objawy?

help http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapala normalnie trzyma ładnie wolne obroty lecz po lekkim dodaniu gazu jest tylko BUU schodzi deko niżej

Przy takim demontażu Łatwo można pomylić np. przewody podciśnienia. zle powkładane wtyczki itp. Wiec tu należy zwrócić na te szczegóły uwagę .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Pomylone przewody podciśnienia i problem z wtyczkami można wykluczyć.

Podciśnienia były zdjęte dwa i nie było opcji żebym się pomylił.

Co do wtyczek to przepływka, czujnik położenia wału, czujnik temp, wskaźnik temp, i jakiś czujnik podciśnienia. Wszystko na swoim miejscu na bank!.

 

Dziś wyciągnę EGR przeczyszczę i dam się autu w końcu zagrzać trochę, zobaczymy jak się będzie zachowywać.

 

 

EDIT:

 

Autko śmiga, pierwsze co zrobiłem wyczyściłem EGR, skasowałem błąd P1220 który nie wiem skąd się tam znalazł, na razie żadnych błędów podczas jazdy nie zarejestrowało lata w każdym zakresie obrotów.

Pozdrawiam.

Jutro dłuższa trasa się szykuje zobaczymy czy wrócęhttp://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam! musze zdemontować pompe tylko nikt nie chce sie tego podjac, zdemontowalbym sam tylko sie boje tykac rozrzadu, czy bylby ktos chetny do jej demontazu i za ile, np kolega Brzoza blisko mieszka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bodzio012

A do czego kolego chcesz zdemontować? Jeśli padł Ci sterownik to mozę napraw tylko sterownik, u mnie jak znajomy naprawił jeszcze jak vectre miałem to bez problemu przejechałem 40tyś.km, także 1700 zaoszczędzone

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

ja ostatnio wyciagalem pompe VP29 z 1.7 TD i tez sie blokuje popmpe, sciaga pasek, odkreca kolo zebate, wyciaga pin z popmpy i wyciaga sama pompe. Poszla do regeneracji do Bojarskiego. Wymienili sterownik a pompa zostala sprawdzona pod wzgledem mechanicznym. Mechanicznie sprawna. Dziwne te sterowniki. Ponoc padaja od wstrzasów, przegrzania sie i przeciazenia elektrycznego. Ile w tym prawdy to nie wiadomo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 1 rok później...

kolego Brzoza .czy jescze istniejesz aktywnie na tym forum?

No to ja sie wyrwę i odświeżę stary temat. Niestety nigdy tego nie robiłem a musze zrobić to sam, po prostu nie mam wyjścia :/

Czy ktoś mógłby mnie oświecić :)

 

1. Widzę na zdjęciu że zdjęta jest łapa silnika, czy zanim ją odkręcę musze coś podłozyć pod silnik ?

2. Czy tą pokrywe rozrządu trzeba zdjąć ? No nie mogę się dopatrzeć :/

3. Czy żeby ustawić pierwszy tłokw GPZ to trzeba zdejmować pokrywe zaworów żeby to naocznie sprawdzić czy jest inny sposób ?

 

Pozdrawiam i licze na wyrozumiałość, czytam tego posta już setny raz i jakoś nie mam pewności :/

Edytowane przez Bobi123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności