Skocz do zawartości

tranzystor vp44...


Gość Wudar

Rekomendowane odpowiedzi

Gość mario-wasz

Witam,

 

Niestety nie uporałem się problemem, dziś silnik ciągle szarpał po rozgrzaniu, a jak zgasł to przez chwilę nie mogłem odpalić. Dzieje się tak jedynie na rozgrzanym silniku, w mrozy na krótkich odcinkach auto jeździ ok. SILNIK Y20DTH

 

Błędy jakie pokazały się:

 

1345 Czujnik hala? Czy można go wymienić bez demontażu pompy i jej rozbierania?

 

 

 

0703

 

 

1220

 

 

 

0725 Czujnik położenia wału, czy może wywoływać inne błędy? np czujnik hala i pompa? 1220?

 

 

 

Czy z tymi błędami jest szansa , że będzie to tylko sterownik pompy i nieszczęsny tranzystor, czy jednak mechanika pompy czy sam czujnik hala?

 

Proszę o ewentualną pomoc!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 549
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Mam pytanie czy zeby dostac sie do tranzystora sterownika czy ta gorna klapke trzeba wycinac czy jest ona ściagana?:/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wlasnie zrobilem, dzieki. Teraz mam inny dylemat jak wyciagnąć wtryskiwacz ten pierwszy od rozrzadu. wałek mam popuszczony na wszystkich śrubach i od strony pompy vacu sie dzwiga do góry. Ciekaw jestem co sie stanie jak wszystkie odkrece całkowice, koło mam chwycone z łańcuchem takimi plastikowymi opaskami. Przy okazji naprawy sterownika chce wymienic uszczelniacze wtryskow,oringi i myslalem nad tymi miedzianymi podkladkami ale troche sie boje ruszyc walek rozrzadu. Blad jaki mialem to P1631 a auto odpalalo tylko caly czas sie swiecil blad, zamowilem tranzystor, wymienie i zobacze co bedzie, ciekawe tylko co bedzie po wymianie i jak dlugo pochodzi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.

Jest to pierwszy post jaki pisze więc proszę wybaczyć jakieś pomyłki.

 

W słoneczny poniedziałek mój czerwony traktorek stwierdził że przejedzie tylko 100 m i niestety to było wszystko na co go było stać.Nie odpala świeci się kontrolka silnika.Mechanik po podpięciu kts'a 505 postawił diagnoze."POMPA"-cena naprawy 3000 zł sama elektronika 1000 zł bez gwar.W sumie świetny początek tygodnia.

Wziołem się za lekture i razem z teściem który jest elektronikiem w poniedziałek będziemy wymieniać ten tranzystorek.Zdecydowaliśmy się na metodę bez wyjmowania pompy i bez wyjmowania elektroniki na zewnątrz.Będziemy robić foty i opis.Jeśli naprawa się powiedzie to myśle że będzie to dość dobry materjał jak to wykonać krok po kroku.Narazie jestem na etapie rozkręcania i dokumentowania jak się dostać do samego sterownika i tranzystora.Teść ma kupić tranzystory i zobaczymy po pomiarach na jaki się zdecydujemy.

Pozdrawiam i czekam na wasze podpowiedzi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności