Gość MBquart Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 witam . nie udało się lecz zamieszcze zdjęcia i opis jutro które pomogą wam uniknąć błędu jaki ja popełniłem [ Dodano: Sro Mar 24, 2010 18:59 ] Teraz staram się naprawić to co uległo zepsuciu w sterowniku. [ Dodano: Pią Mar 26, 2010 23:26 ] Witam ponownie . Pełen opis i foty umieściłem tu. http://forum.opel24.com/wymiana-tranzystora-pompy-vp44-problemy-i-uwagi-vt46609.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/44/#findComment-90048 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karlos_79 Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 witam. piszę tutaj aby pomóc innym, wskazać podstawowy błąd jaki popełnił " MBquart " , a nie reklamować się. sam zajmuję się naprawą sterowników psg5 pomp wtryskowych vp44, vp30, vp29 i zapewniam wszystkich że to nie są jak pisze MBquart tranzystory irfz44 i irlr2905. jest to podstawa. musi być odpowiedni tranzystor. niewłaściwym tranzystorem można nieodwracalnie uszkodzić sterownik, a po za tym nie zawsze tranzystor się pali. nieraz pada tak zwana masa. szczególnie w nowszych sterownikach w tych z podwójnym przewodem ze źródła. zresztą na moich aukcjach " karlos_79 " wyraźnie piszę że nie są to tranzystory irfz44ns i irlr2905. napewno nie zda też egzaminu klejenie tranzystora, a napewno nie na dłuższy czas. ja nie wyobrażam sobie też naprawy na samochodzie. muszę mieć sterownik wyjęty na warsztacie. zrobiłem napewno już setkę takich sterowników i dalej twierdzę, że jest to bardzo precyzyjna praca. oczywiście wiem jaki to tranzystor, ale nie mogę powiedzieć bo to jest mój chleb. podpowiem że jest on w obudowie smd 404. z doświadczenie też wiem, że większość prób samodzielnej naprawy kończy się niepowodzeniem i trzeba kupować nowy sterownik który może kosztować i 1000 zł. koszt mojej naprawy to 300 zł. odradzam kupowanie tranzystorów z allegro po 6 zł i 30 zł z opisem. jeśli to by byłe te czarne konie to wszyscy by byli zadowoleni i koniec. a niestety są tam oferowane irlr2905 nie spełniające wymagań. sterownik na takim tranzystorze jak już działa to nie do końca poprawnie. przeważnie samochód nie ma takiej mocy jak wcześniej, chwilowy brak reakcji na wciśnięty pedał gazu i krótka żywotność takiego sterownika. zwykle godziny albo dni. zalecałbym również wymianę przewodu od źródła na grubszy bo ten też często się przepala. jeśli ktoś ma jakieś pytania proszę pisać lub dzwonić 510667029. pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/44/#findComment-89183 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 dzwonić 510667029.Witam i zapraszamy do częstych odwiedzin na Forum i udzielania porad.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/44/#findComment-89174 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MBquart Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Pozostaje tylko pytaniejak się odnieść do wypowiedzi Pana karlos_79. Bo jeśli miało to na celu zasiać nutę wątpliwości - to się udało. Wielu rzeczy które napisał poprostu w domowych warunkach nie jesteśmy w stanie sprawdzić. Lecz czy powstrzyma nas to przed sprubowaniem......   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/44/#findComment-89102 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Jest takie powiedzenie: Jeśli wszyscy wiedzą że czegoś nie można zrobić , to nie można. Aż znajdzie się ktoś, kto o tym nie wie i to zrobi.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/44/#findComment-88946 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kgorka Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Tez probowalem wymienic tranzystor ale nie dzialalo to wiec pompa do regeneracji, wymiana korpusu sterownika itd itp + kalibracja 2400zł i jak narazie jestem zadowolony oczywiscie montazu demontazu sam dokonalem przy okazji wymiana trawersow i likwidacja najdrobniejszych wyciekow.Jedynie przy 170km/h mignie czek i predkosc spada i po chwili znow da sie dobic do 170 i zas to samo musze zczytac bledy i sie zobaczy co dalej. Ciekaw jestem co to.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/44/#findComment-88747 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość qxw Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Witam koledzy czy do silnika 1,7DTL podstawia się w pompie ten sam tranzystorek? Wyrzuca mi błąd P1335.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/44/#findComment-88605 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karlos_79 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 a jaki tam jest sterownik : boschowski czy isuzu ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/44/#findComment-88503 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość qxw Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Silnik oplowski 1,7DTL , sterownik pompy Bosh.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/44/#findComment-88423 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karlos_79 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 sterowniki psg2 i psg5 naprawia się tymi samymi tranzystorami. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/44/#findComment-88330 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.